Gå til innhold

Blir dårlig av høyre-regjeringen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjedelig og måtte holde seg inne pga Høyreregjeringen. Au, høyre-hodepine. :( 

Anonymkode: 82f24...86a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

Har Jan Gunnar Solli gjort deg noe? Er jo en knakende kjekk kar :)

Moroklumpen 🤪

Anonymkode: 85eda...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg ble dårlig av Stoltenberg- regjeringen. Foretrekker det hellet slik dey er nå.

Anonymkode: b7806...57e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker frp, sylvi listhaug og resten av gjengen. Det er disse som kan redde Norge fra å bli et allah-vennlig land.

Anonymkode: 9b085...e2e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummelt at slike lettpåvirkelige, sarte, må-bli-dullet-med-og-ikke-fortell-meg-noen-sannheter-mennekser som deg har stemmerett. Du vil helst ha politikere med store brune, snille øyne til å fortelle deg hva du skal mene og føle om snille, glade, varme saker, ikke sant?

Anonymkode: 0dd1a...ab8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stemmer AP, men i de siste årene har jeg blitt mer og mer ubekvem med å stemme AP da de sentrale politikerne som Støre ofte fokuserer på motstanderen og ikke sin egen politikk

Anonymkode: d3061...24e

Dette. Sutring og skittkasting er i ferd med å senke AP/venstresiden. Politikken deres, som jeg er langt enig i, kommer helt i bakleksa.

Anonymkode: a8a67...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mer velstand på de velstående mener du vel. 

Anonymkode: a0980...a7d

Nei, mer velstand for alle :)

Om vi hadde hatt kommunisme, så ville det kanskje vært mer rettferdig, alle ville vært like fattige og hatt det dårligere enn i dag. Rettferdig, ikke sant? Sikkert mange som, utrolig nok, ville ha foretrukket det :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En ting som hjelper er at jeg setter på musikk Høyreregjeringen aldri ville hørt på for å koble helt ut. 

Anonymkode: 82f24...86a

...

a.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker frp, sylvi listhaug og resten av gjengen. Det er disse som kan redde Norge fra å bli et allah-vennlig land.

Anonymkode: 9b085...e2e

Bryr meg ikke. Bare slutt og snakk tenker jeg. Alt jeg vet er at jeg blir kvalm, svimmel og direkte uvel av å starte dagen med å se på nynazisme på TV-skjermen. Klarer nesten ikke gå etter at de fyrer løs. Nå må jeg holde sengen i dag pga den firkløveren av noen lobbyister (Erna, siv, Trine, og Listhaug) som ikke gjør annet enn å skape uhygge for både unge og voksne. 

Er ikke noe gøy å bli ordentlig sykmeldt fra mange ting og aktiviteter etter hvordan de har holdt på. Herregud. *føler meg enda verre*

Æsj orker ikke høre mer av de dialektene deres heller. 

Så jeg får heller svare i dette forumet når formen er bedre men nå har jeg følt meg av og på dårlig siden Listhaug klikka i vinkel igjen. 🤮😢:redd: 

Dette er uutholdelig. Og mens folk ble dårlige av Listhaug & co så kunne hun vel tidd stille da i det minste men nei da... 

Anonymkode: 82f24...86a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bryr meg ikke. Bare slutt og snakk tenker jeg. Alt jeg vet er at jeg blir kvalm, svimmel og direkte uvel av å starte dagen med å se på nynazisme på TV-skjermen. Klarer nesten ikke gå etter at de fyrer løs. Nå må jeg holde sengen i dag pga den firkløveren av noen lobbyister (Erna, siv, Trine, og Listhaug) som ikke gjør annet enn å skape uhygge for både unge og voksne. 

Er ikke noe gøy å bli ordentlig sykmeldt fra mange ting og aktiviteter etter hvordan de har holdt på. Herregud. *føler meg enda verre*

Æsj orker ikke høre mer av de dialektene deres heller. 

Så jeg får heller svare i dette forumet når formen er bedre men nå har jeg følt meg av og på dårlig siden Listhaug klikka i vinkel igjen. 🤮😢:redd: 

Dette er uutholdelig. Og mens folk ble dårlige av Listhaug & co så kunne hun vel tidd stille da i det minste men nei da... 

Anonymkode: 82f24...86a

Ser unge folk gå ned rullator. Lurer på om det kan være grunnen. :syk:

Anonymkode: 82f24...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hedersbrukeren skrev:

Dummeste jeg har hørt :)

Høyreregjeringer ønsker størst mulig økonomisk vekst, slik at det blir mer velstand på alle :)

Dette er det de lover oss, men dette: 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mer velstand på de velstående mener du vel. 

Anonymkode: a0980...a7d

er det politikken deres gir oss i praksis. 

Anonymkode: d9c5a...f3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er det de lover oss, men dette: 

er det politikken deres gir oss i praksis. 

Anonymkode: d9c5a...f3e

Nei, begge deler :)

For at velferdskaken skal bli størst mulig, må det være forskjeller. Det må lønne seg å ta risiko og å jobbe hardt :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hedersbrukeren skrev:

Nei, begge deler :)

For at velferdskaken skal bli størst mulig, må det være forskjeller. Det må lønne seg å ta risiko og å jobbe hardt :)

Og om du ikke har mulighet til å jobbe hardt av en eller annen årsak, om det er aldri så uforskyldt, kan du gjerne brenne for alt denne regjeringen bryr seg. Og det er en av grunnene til at jeg aldri, aldri mer kommer til å stemme blått, selv om jeg er helt på linje med Høyre på ganske mange områder. 

Anonymkode: d9c5a...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg sovet litt og med en gang jeg ser høyre-FrP-regjeringsgreier i nettleseren blir jeg uvel og svimmel og må legge meg til å sove igjen. 

Noen som vet hvor de pleier å være i Norge slik at man kan unngå steder som der de er, og aller viktigst unngå å bli dårlig av de gang på gang? 

Kjedelig og aldri kunne gå ut fordi de truer sitt eget folk. Her en dag tenkte jeg at de er nok ikke 100% norske. De er vel noe finskættet. De har en veldig «finsk oppførsel». Det forklarer en del. 

De ser litt finske ut også. 

Herregud, se hvordan de omtaler seg selv. Som kongelige. De er ikke kongelige. Virker ikke som de skjønner det. 

 

 

Uggg.... nå ble jeg uvel igjen og må ta det

med ro pga hva Høyreregjeringen gjør. :svett:

AAFCCBE3-72C3-45CC-BAAB-48150DB01F98.jpeg

Anonymkode: 82f24...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg slapper av etter forrige kvalme-svimmelhetsanfall: Hvorfor fikser de seg ikke litt? Hvorfor sminke damene seg aldri? Litt rouge og litt mascara skader ikke altså (bare et lite styling-tips) . :Gjesp:

 

God bedring til meg (høyre er visst i regjering i flere år, så dumt å gå rundt å være svimmel-kvalm av dem i flere år til). 

Anonymkode: 82f24...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og om du ikke har mulighet til å jobbe hardt av en eller annen årsak, om det er aldri så uforskyldt, kan du gjerne brenne for alt denne regjeringen bryr seg. Og det er en av grunnene til at jeg aldri, aldri mer kommer til å stemme blått, selv om jeg er helt på linje med Høyre på ganske mange områder. 

Anonymkode: d9c5a...f3e

Nåja. Både AAP og uføretrygd finnes nå per 2019.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 hours ago, A-hunter said:

Du må først og fremst jobbe med den politiske rasismen din. Å bli uvel av andres meninger er ikke normalt og beskriver et menneskesyn som i beste fall er grusomt. 

At venstreradikale ikke aksepterer andres meninger er vår tids største problem.

Ser ut som du trenger ditt safespace du også. Herre min hatt, å kalle folk som blir uvell av andres meninger for rasisme er latterlig.  Rasisme går selvsagt på rase og ikke meninger. Helt normalt å bli uvel av enkelte meninger. Jeg blir uvel av politisk islam. Det gjør meg ikke til en "politisk rasist". 

Slutt å misbruk ordet rasisme!

Anonymkode: 0f461...780

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som du trenger ditt safespace du også. Herre min hatt, å kalle folk som blir uvell av andres meninger for rasisme er latterlig.  Rasisme går selvsagt på rase og ikke meninger. Helt normalt å bli uvel av enkelte meninger. Jeg blir uvel av politisk islam. Det gjør meg ikke til en "politisk rasist". 

Slutt å misbruk ordet rasisme!

Anonymkode: 0f461...780

Det var vår Statsminister Erna Solberg som innførte begrepet "religiøs rasisme" (i 2018 etter "hettemåke"-utspillet mot folkehelten Jirde Ali). Når regjeringen har valgt å utvide rasisme-begrepet åpner det selvsagt for visse friheter. Politisk rasisme er et av disse, og beskriver i sum venstresidens ekstreme behov for å bestemme hva som er lov å mene.

Videre har du "kjønnsbasert rasisme", kulturell rasisme", "demografisk rasisme", "seksuell rasisme" og langt flere. Du må gjerne beskylde meg for å misbruke rasisme-begrepet, men i så fall bommer du ikke bare på mål, du skyter i tillegg på helt feil mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg som blir kvalm og svimmel av høyre-regjeringen? Våknet til Listhaug og FrP-greier på tvn og kjente kvalmen og svimmelheten kom. Får sånne anfall blandet av frykt og kvalme når FrP skal forsøke å bli statsminister og sånn. Hva gjør jeg? Orker ikke å se dem på TV eller noen ting. :( 

Anonymkode: 82f24...86a

du må finne noe som gir mottiltak. Les favorittboken din, og lev deg igjennom der. Reis til England, og bli der i lang tid, bli kjent med menneskene der, og du har blitt avvent av hysteriet som blir produsert inn igjennom norsk tv. 

Anonymkode: 927d7...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, A-hunter said:

Det var vår Statsminister Erna Solberg som innførte begrepet "religiøs rasisme" (i 2018 etter "hettemåke"-utspillet mot folkehelten Jirde Ali). Når regjeringen har valgt å utvide rasisme-begrepet åpner det selvsagt for visse friheter. Politisk rasisme er et av disse, og beskriver i sum venstresidens ekstreme behov for å bestemme hva som er lov å mene.

Videre har du "kjønnsbasert rasisme", kulturell rasisme", "demografisk rasisme", "seksuell rasisme" og langt flere. Du må gjerne beskylde meg for å misbruke rasisme-begrepet, men i så fall bommer du ikke bare på mål, du skyter i tillegg på helt feil mål.

Erna Solberg kan si jorden er flat. Den blir ikke flat av den grunn! 

Selvsagt beskylder jeg deg for å misbruke rasisme-begrepet når du misbruker begrepet. Hadde jeg diskutert med Erna Solberg så hadde jeg sagt at hun misbruker begrepet.

Det er umulig å kritisere noen for noe som helst om man kun kan kritisere folk for noe ingen andre har gjort før. "Skjønner ikke hvorfor jeg skal kritiseres for å ha voldtatt ungen min, det finnes jo andre pedofile overgripere som har gjort det samme!" Sånn fungerer det heldigvis ikke. Gjør man noe galt så gjør man noe galt uavhengig av om andre har gjort den samme feilen. 

 

Anonymkode: 0f461...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...