Gå til innhold

Hvorfor er det så vanskelig for mange, å innse at de ikke er verdens sentrum?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir faktisk bokstavelig talt irritert, når folk innbiller seg at de skal bli kjendiser. De vil ikke ha "vanlige jobber" fordi der er man bare "en av alle andre". Har inntrykk av at dagens yngre tror de skal bli modeller, bloggere, influencers, osv. 
NOEN kan. Som regel er det de som var først ute som kommer på topp, fordi da var det nytt, men så kommer alle kopiene etter.
Så har vi de som egentlig ikke er noe spesielle, men hvorfor ikke bare godta det og faktisk være lykkelig med "lite" ? 

Jeg er selv pen og kunne nok vært modell om jeg startet før. Men jeg føler meg ikke på TOPP likevel, jeg er så for det som er naturlig at jeg ikke vil fikse på utseendet, så jeg har ikke et kritthvitt smil, jeg tenker at jeg ikke trenger å satse så høyt. 
Og det er egentlig mye bedre, for jeg blir helt kvalm når folk går rundt og tenker at DE er de eneste ene som ikke trenger å ta hensyn. 
"Alle andre bør tenke på miljø, ikke kjøp nye klær og slik" , "men jeg kan, for jeg er så spesielt mye finere" , men så har de selvfølgelig tegnet på seg bryn og sminket seg finere. 

Anonymkode: edadb...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du høres misunnelig ut. 

Anonymkode: 39bfe...f44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus

Syns det er bra at folk har store drømmer, herregud så kjedelig verden hadde vært om alle bare satt og gjorde seg små og usynlige på hver sin identiske tue. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...