Gå til innhold

Å kun bli prioritert når typen er borte..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Innafor? Gjelder enkelte "venninner". Da mener jeg når typen er sammen med sine venner ol. 

Anonymkode: 4d39d...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Innafor? Gjelder enkelte "venninner". Da mener jeg når typen er sammen med sine venner ol. 

Anonymkode: 4d39d...05e

Det er ikke snakk om ikke å prioritere deg, men å prioritere den de velger å leve livet med. Det må da være helt innafor.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MortenMinstelønn skrev:

Det er ikke snakk om ikke å prioritere deg, men å prioritere den de velger å leve livet med. Det må da være helt innafor.

De bor ikke sammen. 

Anonymkode: 4d39d...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De bor ikke sammen. 

Du nevnte flere venninner.  Har du kjæreste? Sikker på at du ville at han prioriterte deg fremfor kompiser, sånn i det store og hele;)

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Det er ikke snakk om ikke å prioritere deg, men å prioritere den de velger å leve livet med. Det må da være helt innafor.

Dette. Enten de bor sammen eller «bare» er kjærester er det helt normalt å prioritere kjæresten. Ellers er det lite vits i å være kjæreste med noen. 

Mener ikke at man skal prioritere BORT venner helt, men det må være lov å gjøre det beste ut av ting. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par sånne "venninner" jeg og. Jeg tenker at sånne personer ikke er ordentlige venner, og bare handler etter rent egoistiske motiver. "Underhold prinsesse Asshole når prisen ikke har tid!" Jeg gidder ikke krangle eller bråke, men jeg prioriterer dem ikke når de plutselig får for seg at de skal være med venninner, bare fordi de kjeder seg som faen når typen er borte. Du får det du gir og gir du ingenting: da kan du ikke forvente at folk skal hoppe, når du sier hopp, tenker jeg. Jeg treffer dem, hvis jeg tilfeldighvis har lyst. Har jeg ikke lyst, juger jeg eller svarer ikke og lever helt greit med det.  

Anonymkode: 34329...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har et par sånne "venninner" jeg og. Jeg tenker at sånne personer ikke er ordentlige venner, og bare handler etter rent egoistiske motiver. "Underhold prinsesse Asshole når prisen ikke har tid!" Jeg gidder ikke krangle eller bråke, men jeg prioriterer dem ikke når de plutselig får for seg at de skal være med venninner, bare fordi de kjeder seg som faen når typen er borte. Du får det du gir og gir du ingenting: da kan du ikke forvente at folk skal hoppe, når du sier hopp, tenker jeg. Jeg treffer dem, hvis jeg tilfeldighvis har lyst. Har jeg ikke lyst, juger jeg eller svarer ikke og lever helt greit med det.  

Anonymkode: 34329...82d

Tøffa! 

Anonymkode: a7fad...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tøffa! 

Anonymkode: a7fad...4a8

Eller du fant ut hvorfor folk ikke gidder svare deg og likte det litt dårlig. 

Anonymkode: 34329...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Du nevnte flere venninner.  Har du kjæreste? Sikker på at du ville at han prioriterte deg fremfor kompiser, sånn i det store og hele;)

Nei jeg er singel akkurat nå, men har alltid prioritert venner selvom jeg har hatt kjæreste. Utenom når typen har vært opptatt. Dette gjelder to "venninner". Har andre venninner med samboere som klarer sette av tid uavhengig av kjæreste Disse vennene er også barnløse. 

Anonymkode: 4d39d...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest det er greit så lenge de ikke forventer at jeg skal være ledig eller ha lyst til å henge straks de er alene. De fleste vennene mine tar seg tid til venner utenom også, men det vil alltid være noen av disse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg er singel akkurat nå, men har alltid prioritert venner selvom jeg har hatt kjæreste. Utenom når typen har vært opptatt. Dette gjelder to "venninner". Har andre venninner med samboere som klarer sette av tid uavhengig av kjæreste Disse vennene er også barnløse.

Selvfølgelig skal man planlegge tid med venner. Det prioriterer de fleste. Men du kan ikke regne med å være prioritert foran en de kanskje skal bo sammen med, skape et samliv med. Det er bare det jeg mener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Selvfølgelig skal man planlegge tid med venner. Det prioriterer de fleste. Men du kan ikke regne med å være prioritert foran en de kanskje skal bo sammen med, skape et samliv med. Det er bare det jeg mener.

Nei det forstår jeg. Men da kan de ikke forvente jeg skal stille opp akkurat når de har tid og kun passer dem. 

Anonymkode: 4d39d...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Innafor? Gjelder enkelte "venninner". Da mener jeg når typen er sammen med sine venner ol. 

Anonymkode: 4d39d...05e

Ignorer meldingene hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Selvfølgelig skal man planlegge tid med venner. Det prioriterer de fleste. Men du kan ikke regne med å være prioritert foran en de kanskje skal bo sammen med, skape et samliv med. Det er bare det jeg mener.

Tror ikke du som mann har peiling på hvor ekstrem enkelte kvinner er på dette feltet. For dette er noe som er spesifikt for kvinner: mange av dem er bedritne venner. Det er ikke snakk om kvinner som prioriterer venner sjeldenere når de nyforelsket, får samboer, får barn eller hva det måtte være. Det er noe de aller fleste har forståelse for. Det er snakk om at de som forsvinner helt, og likevel forventer at folk skal kaste alt de har i hendene (helst på sekundet), når hennes Høyhet trenger underholdning når typen er borte, de har kranglet, typen henger med "gutta" og bad om fri osv. Hvis du ser rundt deg, vil du se mange av disse. Kvinner som tilsynelatende hadde et vanlig nettverk før de ble sammen med kamraten din, men etter de ble sammen er nettverket hennes plutselig bare han

 

Anonymkode: 34329...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser nok litt mer til venninnene mine når mannen min ikke er hjemme, men det er fordi han tar så sykt mye energi, er vanskelig å slappe helt av sammen med han. Når jeg så er alene så får jeg ladet meg mer opp også, men jeg kan også bare være alene hele tiden når han er borte, utenom på jobb da. Jeg går gjerne en tur sammen med venninner selv om mannen min er hjemme, men det er fordi jeg ikke er så glad i besøk uansett. D

Anonymkode: d30d2...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...