Gå til innhold

Fortsatt håp 11 dpo med neg. tidligtest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ahhh...jeg blir så skuffet! Vet jeg burde ventet og ikke vært så spent, men jeg klarer det bare ikke.

Jeg har hatt ømme bryster fra eggløsning (vanlig for meg), men nå har det begynt å dabbe av. Tok en tidlig-test fra Babyplan i dag 11 dpo som var negativ.

Er dette mest sannsynlig fordi mensen er rett rundt hjørnet tror dere?

Anonymkode: 93c03...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å si! Jeg fink supersvak strek på IKM, så det ville nok ikke vært noe strek om jeg hadde testet før. Men hver gang jeg får forhåpninger pga symptomer, glemmer jeg at det er de samme symptomene jeg får rett før mensen.. 

Anonymkode: 1af19...aed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egget fester seg dag 5-12 etter befrukting. Altså et døgn etter eggløsning + 5-12 dager, gjennomsnittlig 7 dager tror jeg. Men det er variasjoner på dette også, egget kan også feste seg dag 3 eller 14 etter befrukting. Deretter tar det et par dager før kroppen produserer nok HCG til at testen slår ut positivt. Så i teorier kan det være slik at egget ikke engang har festet seg. Gi det et par dager til😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min slo ikke ut før ca 13 dpo og var helt blenda frem til da:) Det kan nok bare være for tidlig:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode og håpefulle ord.

I går (da jeg skrev posten) fikk jeg litt spotting også. Har en del mensmurringer, men ingen TR enda.

Krysser fingre og tær for to streker i morgen dersom ikke tanta har kommet🤞🏼🙏🏼

TS

Anonymkode: 93c03...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdater oss gjerne, jeg er 10 dpo og fikk negativ test i dag tidlig :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk negativ test før helgen, 10dpo. Har ikke testet mer, venter mensen i morgen. Er så nervøs! 

Anonymkode: ca401...e09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk negativ test før helgen, 10dpo. Har ikke testet mer, venter mensen i morgen. Er så nervøs! 

Anonymkode: ca401...e09

Nå var den positiv! Altså, jeg testet torsdag, helt negativ. Og nå var den svakt positiv 14dpo. Jeg har tidligere svangerskap fått positiv veldig tidlig, dvs positiv digital 9dpo. Så jeg trodde alt håp var ute nå når jeg ikke fikk en eneste strek 10dpo. 

Er redd det er noe galt når den ble så sent positiv, men har jo hørt om andre si det. Det vanvittige er at vi hadde sex FEM dager før eggløsning! 

Anonymkode: ca401...e09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
På 6.5.2019 den 12.38, AnonymBruker skrev:

Nå var den positiv! Altså, jeg testet torsdag, helt negativ. Og nå var den svakt positiv 14dpo. Jeg har tidligere svangerskap fått positiv veldig tidlig, dvs positiv digital 9dpo. Så jeg trodde alt håp var ute nå når jeg ikke fikk en eneste strek 10dpo. 

Er redd det er noe galt når den ble så sent positiv, men har jo hørt om andre si det. Det vanvittige er at vi hadde sex FEM dager før eggløsning! 

Anonymkode: ca401...e09

Hvordan gikk dette?

Anonymkode: bb7f8...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...