Gå til innhold

Er det negativt å ha sex ca. annenhver dag hele måneden, eller burde mannen spare?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har gjerne sex ca. annenhver dag bare fordi vi vil, prøving eller ei, men nå som vi skal prøve å få barn blir jeg litt bekymret når jeg ser noen snakker  om å spare på sæden til mannen. Jeg skjønner at det kommer an på sædkvaliteten, men det er litt heftig å teste det første måneden, liksom. Hva tror dere? Burde vi vurdere sexpauser? 

Anonymkode: 8e8fc...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Det med sædsparing er bare tull. Med mindre han runker 7 ganger om dagen og ikke har noe sæd igjen til dere skal prøve, så ser jeg ingen grunn til å være bekymret med å holde på slik dere gjør :) 

Anonymkode: babdb...e0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han dårlig kvalitet da gjerne? 

I så fall er hver annen dag bra, hvis det går sjeldnere så er de fleste sædcellene som befinner seg klar til å sprutes ut allerede døde. Ved hver dag får han lite tid å spare opp nye og ved hver annen dag er det da perfekt.

Hvis han har god sædkvalitet kan dere drive på som kaniner daglig hele måneden OG lykkes.

Anonymkode: ad0ea...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annen hver dag er vel egentlig regnet som ganske så optimalt for de fleste par. Mange opplever at sex blir plikt i prøveperioden, så annen hver dag kan være ambisiøst nok rundt EL for mange. Blir babyer av det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har han dårlig kvalitet da gjerne? 

I så fall er hver annen dag bra, hvis det går sjeldnere så er de fleste sædcellene som befinner seg klar til å sprutes ut allerede døde. Ved hver dag får han lite tid å spare opp nye og ved hver annen dag er det da perfekt.

Hvis han har god sædkvalitet kan dere drive på som kaniner daglig hele måneden OG lykkes.

Anonymkode: ad0ea...9d4

Aner ikke noe om sædkvaliteten hans, det er vår første prøveperiode. Men da trenger jeg ikke stresse med å vente lenger mellom hver gang, kjekt å kose seg selv om man prøver å lage baby 😊

Anonymkode: 8e8fc...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lilypond skrev:

Annen hver dag er vel egentlig regnet som ganske så optimalt for de fleste par. Mange opplever at sex blir plikt i prøveperioden, så annen hver dag kan være ambisiøst nok rundt EL for mange. Blir babyer av det også. 

Flaks da😀 Mannen har lagt ned forbud mot stress her, han vil ikke ha mas med eggløsningstester, temping, timing og pliktsex😆 Hva jeg holdt på med fikk jeg bestemme selv, så lenge jeg ikke sier noe om det til ham. Og hvis jeg ville ha sex på grunn av eggløsningstiming så fikk jeg beskjed om å klå på ham så ble det nok noe på meg, men ikke si noe om at det var rette tida osv. Det skal jeg nå klare😂

Anonymkode: 8e8fc...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...