Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Hvor mange har de fått? Fulgte programmene en stund, men måtte kutte det ut. Så mye elendighet. :( 

Forstår jeg godt!
Hun er gravid med Adnan og barnet blir straks født. Men såhar hun ett eller to barn fra før av, fra et annet forhold. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Saltwatertaffy skrev (3 minutter siden):

Forstår jeg godt!
Hun er gravid med Adnan og barnet blir straks født. Men såhar hun ett eller to barn fra før av, fra et annet forhold. 

Å huttemegtu. :sjokkblå: Jeg forstår ikke at folk som kommer fra f.eks. amerika tror at kultur og religion ikke betyr noe dit de kommer. De er jo amerikanere, så de bestemmer selv liksom. I amerika bestemmer de, men presset kan være massivt når alle rundt dem praktiserer sine regler for alt. Hvorfor setter ikke folk seg inn i hvordan ting egentlig fungerer i andre deler av verden, hvor de er strengere enn hos oss andre. :klo: 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun må da være utrolig naiv som gifter seg med en muslim som i tillegg oppfører seg som et barn. Hun får nå 4 barn, og det verste «barnet» er 23 år og muslim. Synes synd på henne, (TigerLily) hun kan umulig ha forutsett hva hun gikk til. 

Og hva Jasmine gjelder, orker jeg ikke å se på henne. Hun kunne fått en Oscar for det skuespillet hun presterer.

• Liker 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Å huttemegtu. :sjokkblå: Jeg forstår ikke at folk som kommer fra f.eks. amerika tror at kultur og religion ikke betyr noe dit de kommer. De er jo amerikanere, så de bestemmer selv liksom. I amerika bestemmer de, men presset kan være massivt når alle rundt dem praktiserer sine regler for alt. Hvorfor setter ikke folk seg inn i hvordan ting egentlig fungerer i andre deler av verden, hvor de er strengere enn hos oss andre. :klo: 

Nei det forstår jeg heller ikke.. Tipper det er litt naivitet inn i bildet. Adnan har vel sagt fra start at han ikke bryr seg om hennes religion, og at han f.eks. ikke vil ha en kone som dekker seg til osv. Så hun har vel tatt det for god fisk og tenker at han er annerledes enn de typiske mennene i den religionen/kulturen. 

• Liker 1
Skrevet

Hvilken happily ever after er det dere ser? Og som det skrives om i media nå?

Jeg ser sesong 8; Tell all, no limits, men det er med andre deltakere enn de dere og media snakker om..

Angela er jo helt gal, roper og skriker og står oppi trynet til folk og gestikulerer. Skulle tro hun var 13 år😱

Skrevet
kari2 skrev (10 minutter siden):

Hvilken happily ever after er det dere ser? Og som det skrives om i media nå?

Jeg ser sesong 8; Tell all, no limits, men det er med andre deltakere enn de dere og media snakker om..

Angela er jo helt gal, roper og skriker og står oppi trynet til folk og gestikulerer. Skulle tro hun var 13 år😱

Det er en sesong 9 som går i disse dager, ny episode hver tirsdag.

Skrevet
Me for life skrev (2 timer siden):

Det er en sesong 9 som går i disse dager, ny episode hver tirsdag.

Hvor ser du det?☺️

Skrevet
kari2 skrev (2 minutter siden):

Hvor ser du det?☺️

Finner den både på Discovery og HboMax

Skrevet
Me for life skrev (21 minutter siden):

Finner den både på Discovery og HboMax

Takk😊

Skrevet

Faren til Elisabeth (Andrei) har gått bort så jeg. Håper familien ikke oppløses helt nå..

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Mozzarellastick skrev (7 timer siden):

Faren til Elisabeth (Andrei) har gått bort så jeg. Håper familien ikke oppløses helt nå..

Jeg leste det igår. Utrolig trist 😢 håper også at den familien ikke oppløses helt men kanskje stor sjans for det eller?!

Endret av MissStiles
Skrevet

Huff så trist. Hun virket å være veldig avhengig av faren. 💔

• 2 uker senere...
Skrevet

Hun irriterende fra Panama, hva skjedde med ungen? Hun fikk jo en baby? Hun sier i de nye episodene at hun og Matt bare er venner og at hun vil ha Gino tilbake. Hun snakker som om det er hans feil, men det var jo hun som ønsket åpent ekteskap og Gino er ikke faren til ungen heller. 

Skrevet (endret)
ada@ skrev (3 timer siden):

Hun irriterende fra Panama, hva skjedde med ungen? Hun fikk jo en baby? Hun sier i de nye episodene at hun og Matt bare er venner og at hun vil ha Gino tilbake. Hun snakker som om det er hans feil, men det var jo hun som ønsket åpent ekteskap og Gino er ikke faren til ungen heller. 

Jeg så på Instagram at babyen (Mathilda) var blitt 1/2 år gammel, utrolig lik sin far. Og ifølge Insta så er "Panama" og Matt fremdeles sammen. 

Hun har laget øredobber til Mathilda av gifteringen hun fikk av Gino ...

Endret av TulleTall
Skrevet
TulleTall skrev (3 timer siden):

Jeg så på Instagram at babyen (Mathilda) var blitt 1/2 år gammel, utrolig lik sin far. Og ifølge Insta så er "Panama" og Matt fremdeles sammen. 

Hun har laget øredobber til Mathilda av gifteringen hun fikk av Gino ...

Takk for oppdatering 😊! Øreringer til babyen av ringen🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...