Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg gikk inn på Instagrammmen hennes og så faktisk hele (!) hennes private Tell all 😅. Nesten en time...😂😂 Dama er sprø!

Anonymkode: 99ef3...f96

Er det sant?! Hva sier hun?😂

Anonymkode: 70cb7...d68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg gikk inn på Instagrammmen hennes og så faktisk hele (!) hennes private Tell all 😅. Nesten en time...😂😂 Dama er sprø!

Anonymkode: 99ef3...f96

Hele måten hun snakker på, er jo helt off 😅 må se hele i løpet av dagen haha.

Likte det store maleriet av henne selv i bakgrunnen 🤣

Anonymkode: 30911...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (55 minutter siden):

Har Tell All episoden gått? Av den siste 90 days sesongen?

Ikke på discovery. I usa ja :)

Anonymkode: 30911...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokkerende program, må være skuespill alt.

At noen gidder å jobbe så mye for å få en partner, herregud. Det de havner opp med er jo en katastrofe.

Anonymkode: 3be27...5e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chroma
AnonymBruker skrev (På 13.4.2021 den 13.59):

Så Harris fikk også en klokke 😅 

Steph: Vent, la meg gi deg litt penger før du drar.

Harris: Ok, ikke noe problem.

Og så får han sjokk når ham får se en 100 dollars seddel. For et par de to er, lurer på om de fortsatt er sammen.

Anonymkode: 70cb7...d68

Haha, jeg lo da han svarte «no problem». 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.4.2021 den 12.23):

Ikke på discovery. I usa ja :)

Anonymkode: 30911...229

Takk! Jeg måtte sjekke og det er en episode igjen også er det Tell All. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.4.2021 den 20.48):

Jeg gikk inn på Instagrammmen hennes og så faktisk hele (!) hennes private Tell all 😅. Nesten en time...😂😂 Dama er sprø!

Anonymkode: 99ef3...f96

Jeg begynte å se på videoen hennes igår men jeg vil se den siste episoden og Tell All før jeg ser den. Men hun virker ikke helt god... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Skjønner ikke hvorfor Colt drar med moren til Brasil men jeg har innsett jeg ikke skjønner meg på fyren i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (22 minutter siden):

Jeg begynte å se på videoen hennes igår men jeg vil se den siste episoden og Tell All før jeg ser den. Men hun virker ikke helt god... 

Hvem Steph er det dere snakker om? Hun lesbiske som reiste til Australia? Eller er det en sesong her har gått glipp av? 😅

Anonymkode: 65256...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvem Steph er det dere snakker om? Hun lesbiske som reiste til Australia? Eller er det en sesong her har gått glipp av? 😅

Anonymkode: 65256...097

Det er ikke hun Steph det er snakk om. Det er Steph fra sesong 8 av 90 days. Eller tar jeg feil? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.4.2021 den 12.16):

Stephanie 😂😳😳helt blåst! Og ser og høres rusa ut. Er hun virkelig en suksessrik karrierekvinne? 

Anonymkode: ab91d...fb6

Hun er garantert rusa. Øynene hennes svømmer hele tiden og oppførselen hennes er helt hinsides.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

padawan skrev (1 time siden):

Skjønner ikke hvorfor Colt drar med moren til Brasil men jeg har innsett jeg ikke skjønner meg på fyren i det hele tatt.

Enig! De har et usunt forhold de der! Moren virker nesten sjalu. Og han er alt for avhengig av moren sin. Men den derre nye kjærsten er jo ikke helt god hun heller. Snakker om sex foran Debbie. De har akkurat møttes! Hva med litt antenner?!

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ElectricScum skrev (1 time siden):

Hun er garantert rusa. Øynene hennes svømmer hele tiden og oppførselen hennes er helt hinsides.

I neste episode så ringer hun til Harris sin dame eller X, og spør om hva hun tenker om at Harris reiser til USA 😳🤣

Anonymkode: 8359a...7dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvem Steph er det dere snakker om? Hun lesbiske som reiste til Australia? Eller er det en sesong her har gått glipp av? 😅

Anonymkode: 65256...097

Det er to forskjellige Steph, ja. Ingen av de er spesielt oppegående, hehe. Hun i sesong 8 er den galeste 

Anonymkode: b0939...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

I neste episode så ringer hun til Harris sin dame eller X, og spør om hva hun tenker om at Harris reiser til USA 😳🤣

Anonymkode: 8359a...7dd

😳😳

Anonymkode: 70cb7...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk synd i Natalie, synes Mike oppfører seg som en drittsekk mot henne. Ja, jeg vet at ikke hun er het uskyldig, men han kan jo ikke gi henne et svar på om han vil gifte seg eller ikke etpar dager før visumet hennes går ut. Det virker nesten som at han nyter å seigpine Natalie. Jeg skjønner jo at han hevner seg pga det med ringen, men han må jo enten bli ferdig med det og gå videre, eller være såpass at han avslutter forholdet på en real måte. 

 

Anonymkode: 8359a...7dd

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg synes faktisk synd i Natalie, synes Mike oppfører seg som en drittsekk mot henne. Ja, jeg vet at ikke hun er het uskyldig, men han kan jo ikke gi henne et svar på om han vil gifte seg eller ikke etpar dager før visumet hennes går ut. Det virker nesten som at han nyter å seigpine Natalie. Jeg skjønner jo at han hevner seg pga det med ringen, men han må jo enten bli ferdig med det og gå videre, eller være såpass at han avslutter forholdet på en real måte. 

 

Anonymkode: 8359a...7dd

Leste på Reddit at han har mishandlet henne både psykisk og fysisk i tiden etter serien. Spørs om det er sant, hadde ikke overrasket meg.

Anonymkode: 70cb7...d68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...