Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs

Nooni

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lunaris

Hvorfor forsvant han fra Samoa og hun fra Mexico, også hub fra Russland? De tre parene var ikke med på alle «happily ever after” og “tell all”. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser på sesong 8 ,episode 5. 

Altså... Natalie og Yara.. som mann hadde eg løpt og låst døren så de ikke kom seg inn igjen. Mennene er heller ikke perfekt, men fy søren for noen damer. De forventer jo å bli overlesset av penger og luksus. 

Anonymkode: ab91d...fb6

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og foreldrene til Brandon... herregud  :0 Haha..syk gjeng. Kjenner eg må se gjennom flere episoder idag, godt eg har fri;) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic- men noen som vet hvordan han som er sammen med Yara lagde krepsene?😅 de kokte krepsen i noe litt spicy-så veldig godt ut😁

Anonymkode: a29e7...572

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker said:

Litt off topic- men noen som vet hvordan han som er sammen med Yara lagde krepsene?😅 de kokte krepsen i noe litt spicy-så veldig godt ut😁

Han er fra Louisiana, så sikkert en slags kreosk rett. Har ikke sett episoden enda.  

Anonymkode: b0939...030

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

padawan skrev (På 10.2.2021 den 9.37):

Jeg finner ikke Darcey & Stacey når jeg søker på Altibox. Har TLC sluttet å sende?

edit: Ser siste episode på Discovery+ er fra 16. desember. sikkert derfor det ikke har kommet noen nye opptak på Altibox / YLC.

Er ikke sikkert de holdt mer enn en sesong. Var vel kanskje mest menn som så på de. 

Anonymkode: 8359a...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S8E8 , Sugarmama , naiv?? Eller bare dum? Bruker en formue på en guttunge som tydeligvis lever livet hjemme i Belize. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

S8E8 , Sugarmama , naiv?? Eller bare dum? Bruker en formue på en guttunge som tydeligvis lever livet hjemme i Belize. 

Så du når hu liksom grei når hu fortalte guttungen at hu hadde hatt sex med fetteren? 

Anonymkode: 8359a...7dd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.3.2021 den 15.04):

Så den episoden nettopp. Ble dritsulten. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.3.2021 den 9.55):

Sitter og ser på sesong 8 ,episode 5. 

Altså... Natalie og Yara.. som mann hadde eg løpt og låst døren så de ikke kom seg inn igjen. Mennene er heller ikke perfekt, men fy søren for noen damer. De forventer jo å bli overlesset av penger og luksus. 

Jeg syntes også de var håpløse til å begynne med, men har fått et litt mer nyansert inntrykk etter hvert. De har jo noen helt sære nykker, men han derre duden til Yara er jo helt ubrukelig sjøl. Og forresten så synes jeg Yara ga de håpløst, uforskamma foreldrene hans så hatten passet. At faren sitter der og kommenterer at hun mer eller mindre er horete kledd og at alle er ute etter et amerikansk pass er en rimelig ufin og lite sivilisert måte å møte en fremtidig svigerdatter på. Koste meg når hun poengterte at det bare var stereotyper akkurat som at alle amerikanere er dumme. Og at hun ikke var sikker på om hun ønsket å bo i USA i det hele tatt. De ble litt lange i maska, da.

At moren overstyrer deres ønske om en liten forlovelsesfest og inviterer 70stk er jo også totalt på trynet. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ElectricScum skrev (8 timer siden):

Jeg syntes også de var håpløse til å begynne med, men har fått et litt mer nyansert inntrykk etter hvert. De har jo noen helt sære nykker, men han derre duden til Yara er jo helt ubrukelig sjøl. Og forresten så synes jeg Yara ga de håpløst, uforskamma foreldrene hans så hatten passet. At faren sitter der og kommenterer at hun mer eller mindre er horete kledd og at alle er ute etter et amerikansk pass er en rimelig ufin og lite sivilisert måte å møte en fremtidig svigerdatter på. Koste meg når hun poengterte at det bare var stereotyper akkurat som at alle amerikanere er dumme. Og at hun ikke var sikker på om hun ønsket å bo i USA i det hele tatt. De ble litt lange i maska, da.

At moren overstyrer deres ønske om en liten forlovelsesfest og inviterer 70stk er jo også totalt på trynet. 

Oi, det har eg ikke fått med meg! 
Ja,Jovi viser seg å være en drittunge😂tror eg hadde løpt fra han og. 
Natalie ble litt bedre når Trish var på besøk👍😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Sesong 5 av Happily Ever After var så som så. Fant pillowtalk mer interessant som er knyttet til sesongen.

Anonymkode: 873f2...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stephanie😳🙄 Altså! Snakk om desperat😅 ser og høres helt gærn ut

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Stephanie😳🙄 Altså! Snakk om desperat😅 ser og høres helt gærn ut

Haha ja! Og da hun ropte ut over hele hotellet at Ryan putta kjeppen inni henne uten kondom og glidemiddel.. altså jeg ble så flau! Tenk å oppføre seg sånn. 

Anonymkode: eeeed...662

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.2.2021 den 4.09):

Leser veldig mye på Reddit om 90 days og der kommer det fram mye sykt, haha.. 

Det er så mye å ta tak i, altså. Hva er det med Natalie og Mike? Det ser jo ut som de hater hverandre. Hvorfor i all verden har hun funnet seg en som ikke er religiøs når det er så viktig for henne. Hun spiser ikke kjøtt eller drikker alkohol på grunn av religion, men sex før ekteskap er helt greit?? Visste ikke at man kunne velge ut ting som passer best for seg selv fra bibelen :ler:

Brandon og Julia.. Tror foreldrene virkelig at hun ville jobbe gratis for de?? Stakkars dyrene. De hundene bor i bittesmå bur under helt grusomme vilkår. Den puppy mill farmen burde vært stengt ned for lengst. Og ja, Brandon burde bli voksen han er tross alt 28.

Anonymkode: fbb71...72e

Jeg er selv kristen , russisk ortodoks, og ser ikke hvor greia med kjøtt og alkohol kommer inn ift Bibelen... hun er nok bare sær. 

Anonymkode: ea6b6...513

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

padawan skrev (27 minutter siden):

Lurer på om Colt noen ganger tenker over hva han sier. 

Tror vi kan slå fast et rungende «nei» til det 🤣

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...