AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #741 Del Skrevet 6. juni 2020 4 minutter siden, LittDiva skrev: Hun ser ut som et monster etter alle injeksjonene. Konstant grimase. Og hun er så ung! Helt ødelagt. Samme med hun finske, at de vil ødelegge seg selv slik! Anonymkode: 4e155...ba9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 6. juni 2020 #742 Del Skrevet 6. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Samme med hun finske, Finner er finner og hun finnen var helt mismatch med han amerikaneren. Finner og estlendere er ganske like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 6. juni 2020 #743 Del Skrevet 6. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Samme med hun finske, at de vil ødelegge seg selv slik! Anonymkode: 4e155...ba9 Ja! Herrejemini. Hun var veldig pen før🥵. Jeg blir uvel av å se på de, rett og slett. Det ser så besværlig ut å prøve å bevege ansiktet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #744 Del Skrevet 6. juni 2020 5 minutter siden, LittDiva skrev: Ja! Herrejemini. Hun var veldig pen før🥵. Jeg blir uvel av å se på de, rett og slett. Det ser så besværlig ut å prøve å bevege ansiktet. Jeg blir bare sittende å se på ansiktet hennes, blir helt satt ut og får med meg lite av handlingen 😄 Forøvrig synes jeg de er kjedelige, hun er så intetsigende og uinteressant, forstår ikke hva han ser i henne. Men men.. Anonymkode: 4e155...ba9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 6. juni 2020 #745 Del Skrevet 6. juni 2020 Det er mye handling som skal klipper så kan på mange måter skjønne denne kritikken. Kan vel sies om flere av seriene til TLC. https://www.cheatsheet.com/entertainment/90-day-fiance-jasmin-lahtinen-calls-tlcs-show-fake.html/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #746 Del Skrevet 6. juni 2020 8 minutter siden, padawan skrev: Det er mye handling som skal klipper så kan på mange måter skjønne denne kritikken. Kan vel sies om flere av seriene til TLC. https://www.cheatsheet.com/entertainment/90-day-fiance-jasmin-lahtinen-calls-tlcs-show-fake.html/ Mye er nok klippet for å bli mest mulig dramatisk, som scenene med Chantels familie og ikke minst Pedros familie. Søsteren hans er grusomt fæl, ufordragelig er mildt sagt. Samme gjelder moren til Chantel, med sitt gnål om "harvesting american dollars" urgh, argh!! Anonymkode: 4e155...ba9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #747 Del Skrevet 6. juni 2020 44 minutter siden, padawan said: Jeg synes Anfisa er den verste jeg har sett hittil. edit: sa ikke Jorge at det han gjorde var lovlig? I følge denne artikkelen ble han fengslet på grunn av det. Anfisa viste seg faktisk (etter serien var over) å være en av de mest oppegående av dem alle. Tror den oppførselen var for å få seere. Anonymkode: 338d7...7c0 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #748 Del Skrevet 6. juni 2020 2 timer siden, padawan skrev: Jeg synes Anfisa er den verste jeg har sett hittil. edit: sa ikke Jorge at det han gjorde var lovlig? I følge denne artikkelen ble han fengslet på grunn av det. Han er så kriminell at han bruker falskt navn i serien. Det er grunnen til at alle Utaker navnet hans feil. Anonymkode: 42a43...088 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #749 Del Skrevet 6. juni 2020 3 timer siden, 000VF000 skrev: Hun er en ekkel klump med sosiopati. Hun er et seksuelt rovdyr som skriker at om hvis hun ikke får sex så skal hun få Mohamed deportert. Hun krever sex som om hun har krav på det. Hun er en vemmelig incel og det er en tragedie at hun har barn. Hun har et hygieneproblem. Hun lukter vondt. Jeg synes denne serien er deprimerende. Og du tror på det han der forteller? Alt for å få sympati, og for å ikke bli kastet ut av landet.. Hvis de er misbrukt, så får de bli... Anonymkode: 30911...229 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #750 Del Skrevet 7. juni 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Og du tror på det han der forteller? Alt for å få sympati, og for å ikke bli kastet ut av landet.. Hvis de er misbrukt, så får de bli... Anonymkode: 30911...229 Danielle angret seg da hun gikk med på å la ham få skilsmisse og slippe deportasjon. Han manipulerte henne godt med å lokke med at de skulle forbli venner, men det ble brått slutt på vennskap når han fikk varig opphold i USA. Utrolig naiv dame, og han var temmelig slu. Anonymkode: 4e155...ba9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 7. juni 2020 #751 Del Skrevet 7. juni 2020 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er så kriminell at han bruker falskt navn i serien. Det er grunnen til at alle Utaker navnet hans feil. Anonymkode: 42a43...088 Det er flere stater i USA som tillater at man arbeider med utvikling av medisinsk marijuana. Det er dog talentløst å kjøre rundt med cirka 150 kilo av det i bilen slik det står i artikkelen over. Og det er ikke alle av de som jobber med det som er i sosiale medier eller ønsker oppmerksomhet rundt personen sin på sosiale medier. Endret 7. juni 2020 av padawan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 7. juni 2020 #752 Del Skrevet 7. juni 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Og du tror på det han der forteller? Alt for å få sympati, og for å ikke bli kastet ut av landet.. Hvis de er misbrukt, så får de bli... Anonymkode: 30911...229 Hun sier det selv 🙄 Hadde du sett videoen og tenkt før du skrev så hadde du sett dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 7. juni 2020 #753 Del Skrevet 7. juni 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Danielle angret seg da hun gikk med på å la ham få skilsmisse og slippe deportasjon. Han manipulerte henne godt med å lokke med at de skulle forbli venner, men det ble brått slutt på vennskap når han fikk varig opphold i USA. Utrolig naiv dame, og han var temmelig slu. Anonymkode: 4e155...ba9 Helt utrolig at dere forsvarer den forferdelige dama der. Dere har en helt annen oppfatning av virkeligheten. Er det bare fordi han heter Mohamed? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 7. juni 2020 #754 Del Skrevet 7. juni 2020 19 minutter siden, 000VF000 skrev: Helt utrolig at dere forsvarer den forferdelige dama der. Dere har en helt annen oppfatning av virkeligheten. Er det bare fordi han heter Mohamed? Begge to var like ille mot hverandre. Men pga hans navn så er det han som blir hengt for meninger å synspunkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #755 Del Skrevet 7. juni 2020 21 minutter siden, 000VF000 skrev: Helt utrolig at dere forsvarer den forferdelige dama der. Dere har en helt annen oppfatning av virkeligheten. Er det bare fordi han heter Mohamed? Haha nei. Jeg synes begge er like ille, hver på sin måte. Det er da flere med lignende navn som ikke har blitt kritisert? Som Aladdin? Hvorfor antyde rasisme bare fordi noen har en annen mening? Anonymkode: 4e155...ba9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #756 Del Skrevet 7. juni 2020 6 hours ago, padawan said: Det er flere stater i USA som tillater at man arbeider med utvikling av medisinsk marijuana. Det er dog talentløst å kjøre rundt med cirka 150 kilo av det i bilen slik det står i artikkelen over. Og det er ikke alle av de som jobber med det som er i sosiale medier eller ønsker oppmerksomhet rundt personen sin på sosiale medier. Men var det lovlig da Jorge ble arrestert? Jeg lurer på om det var før det ble lovlig Anonymkode: 338d7...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 7. juni 2020 #757 Del Skrevet 7. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men var det lovlig da Jorge ble arrestert? Jeg lurer på om det var før det ble lovlig Det er jeg usikker på. Jeg husker bare han sa i en episode da de så etter leilighet at han slet med å komme seg inn på leiemarkedet fordi han hadde noe på rullebladet men nå var det lovlig så ville ikke være noe problem lenger. Det er godt mulig han pyntet på sannheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #758 Del Skrevet 7. juni 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men var det lovlig da Jorge ble arrestert? Jeg lurer på om det var før det ble lovlig Anonymkode: 338d7...7c0 Slik jeg forstod det, var det lov både i California og Arizona på det tidspunktet han ble arrestert. Det som derimot ikke er lov, er å transportere det fra en stat til en annen da lovverket er forskjellig i hver av statene. Anonymkode: 96ec7...167 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 7. juni 2020 #759 Del Skrevet 7. juni 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det som derimot ikke er lov, er å transportere det fra en stat til en annen da lovverket er forskjellig i hver av statene. I følge artikkelen jeg lenket til over så ble han tatt med 300 lbs (veldig rundt regnet 150 kilo) så da bør du vite hva du driver med når du frakter det rundt fra en stat til en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #760 Del Skrevet 7. juni 2020 Noen som vet om Ed har et syndrom eller en medfødt sykdom? Han ser så utrolig spesiell ut, han mangler jo halsen og ser ut som armer og bein bare er påskrudd kroppen. Jeg klarer nesten ikke å få med meg handlingen når han er på skjermen 😳 Anonymkode: 1c968...a85 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå