rosapelikan Skrevet 4. januar 2022 #1541 Del Skrevet 4. januar 2022 Flere som har begynt å se before the 90 days nyeste sesong? Mye å ta tak i for å si det mildt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. januar 2022 #1542 Del Skrevet 4. januar 2022 Noen flere som har sett Tell All av The other way? Jeg blir kvalm av Steven! Og Alina da.. stakkars henne!! Kult at Bini fikk K1-Visum. Spent på om forholdet deres videre. Tror ikke Corey og Evelin kommer til å overleve. Hun tilgir han konstant og han lyver igjen og igjen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. januar 2022 #1543 Del Skrevet 4. januar 2022 rosapelikan skrev (2 timer siden): Flere som har begynt å se before the 90 days nyeste sesong? Mye å ta tak i for å si det mildt. Hvilken sesong da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 10. januar 2022 #1544 Del Skrevet 10. januar 2022 Er det bare på TLC folk ser dette? Og herregud, jeg går i surr i sesonger, men MÅ få med meg alle!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 11. januar 2022 #1545 Del Skrevet 11. januar 2022 Jeg ser det bare på TLC. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 11. januar 2022 #1546 Del Skrevet 11. januar 2022 Kløftfrid skrev (15 timer siden): Er det bare på TLC folk ser dette? Og herregud, jeg går i surr i sesonger, men MÅ få med meg alle!! Jeg ser kun på Discovery+, men det går i surr for meg også. Ikke mht sesonger, men alle spin-off’ene som blir laget. Before the 90 days, 90 days, Single life, Diaries, Happily ever after, The other way (+ HEA og TOW strikes back), Bares all, Darcy&Stacey, Family Chantal etc… og halvparten har Pillo Talk også 😄 Pluss at jeg sikkert har glemt mange og med vilje utelatt de nye som har fått spin-off nå. Må være bra business i alt dette her. Tror alt kommer tidligere på D+ enn på TLC og på D+ går det an å sortere om ikke annet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 11. januar 2022 #1547 Del Skrevet 11. januar 2022 Jeg hopper glatt over pillow talk og Familien Chantel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 12. januar 2022 #1548 Del Skrevet 12. januar 2022 Jeg liker Pillow Talk spesielt med de som har vært et par, hva heter de igjen.... Han var tidligere med i serien, han reiste til et land for å møte en dame. Han fikk aldri ut fingeren og fremsto som om han ikke likte damer... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 12. januar 2022 #1549 Del Skrevet 12. januar 2022 Kløftfrid skrev (2 timer siden): Jeg liker Pillow Talk spesielt med de som har vært et par, hva heter de igjen.... Han var tidligere med i serien, han reiste til et land for å møte en dame. Han fikk aldri ut fingeren og fremsto som om han ikke likte damer... Tim? Og eksen hans Veronica? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. januar 2022 #1550 Del Skrevet 12. januar 2022 Jeg ser også bare på discovery +. Nå fant jeg de nye episode av Before 90 days - sesong 5!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 12. januar 2022 #1551 Del Skrevet 12. januar 2022 Anki- skrev (2 timer siden): Tim? Og eksen hans Veronica? Ja! ALT Tim sier er morsomt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 13. januar 2022 #1552 Del Skrevet 13. januar 2022 Rare prioriteringer for Michael. Bedre at Angela sliter med helsa enn at han mister de svære pattene å sutte på.. Hun viser en litt mykere side ifm operasjonene sine, men eier jo ikke skam 😆 Syns faktisk få av parene passer sammen, men blir jo underholdning ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. januar 2022 #1553 Del Skrevet 14. januar 2022 Serien er veldig underholdene, og morsom, men dere er vel klar over at det meste er skuespill. Ingen som riktig vet hvor bra eller dårlig forhold disse folka jar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 16. januar 2022 #1554 Del Skrevet 16. januar 2022 Så noe reprise fra sesong 2 nå. Amy (sør Afrika) og Danny (konservativ usa) husker jeg godt. Måtte Google og de har 3 barn og er fortsatt gift. Husker jeg synes då synd på Amy som møtte svigerfar dom var så rasistisk. Det var den gang det var mer ekte og ikke alt var så drama. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 16. januar 2022 #1555 Del Skrevet 16. januar 2022 Colt er så kræksli både utseende og personlighetsmessig 🤢 hva i alle dager ser de i han. Men det er så rot i det de sender på tlc, forskjellige sesonger om hverandre og noen har pillow talk etter, noen ganger hopper de over episoder 😵 Noen som har oversikt over hvem som er sammen enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 16. januar 2022 #1556 Del Skrevet 16. januar 2022 oxycodone skrev (45 minutter siden): Colt er så kræksli både utseende og personlighetsmessig 🤢 hva i alle dager ser de i han. Men det er så rot i det de sender på tlc, forskjellige sesonger om hverandre og noen har pillow talk etter, noen ganger hopper de over episoder 😵 Noen som har oversikt over hvem som er sammen enda? Spoiler Colt og Vanessa er gift, Liz og Ed er sammen, Elizabeth og Andrew, Paola og Russ, Brandon og Julia, Jovi og Jara, Asuelu og Kalani, to jeg ikke husker navnet på, for flere sesonger siden der han var mormoner og litt rar og hun veldig ung og pen, tror hun het Kirliam, Loren og Alexei (akkurat fått barn nr 2), David og Annie, Pedro og Chantel, birøkterne og han rare, høye, som alltid gikk med caps og bodde i «mobile home», kommer ikke på hva det heter på norsk, med kone fra Asia. Og Karine og Paul er til og fra sammen mellom mishandling og stories på insta om alt mulig. Sikkert mange, mange flere som er sammen også, men ble imponert over at jeg husket så mange. Steven «with a v» og Alina er sammen fremdeles, men det er jo veldig nytt. Og broren til Tarik som var (er?) gift med Hazel er også sammen med sin fremdeles. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 16. januar 2022 #1557 Del Skrevet 16. januar 2022 Nana skrev (1 time siden): Skjul innhold Colt og Vanessa er gift, Liz og Ed er sammen, Elizabeth og Andrew, Paola og Russ, Brandon og Julia, Jovi og Jara, Asuelu og Kalani, to jeg ikke husker navnet på, for flere sesonger siden der han var mormoner og litt rar og hun veldig ung og pen, tror hun het Kirliam, Loren og Alexei (akkurat fått barn nr 2), David og Annie, Pedro og Chantel, birøkterne og han rare, høye, som alltid gikk med caps og bodde i «mobile home», kommer ikke på hva det heter på norsk, med kone fra Asia. Og Karine og Paul er til og fra sammen mellom mishandling og stories på insta om alt mulig. Sikkert mange, mange flere som er sammen også, men ble imponert over at jeg husket så mange. Steven «with a v» og Alina er sammen fremdeles, men det er jo veldig nytt. Og broren til Tarik som var (er?) gift med Hazel er også sammen med sin fremdeles. Paola/Russ og Alexei/Loren virker til å ha funnet ordentlig kjærlighet, ikke bare vil-til-USA-kjærlighet. Muligens Yara og Jovi også er ekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 16. januar 2022 #1558 Del Skrevet 16. januar 2022 oxycodone skrev (6 minutter siden): Paola/Russ og Alexei/Loren virker til å ha funnet ordentlig kjærlighet, ikke bare vil-til-USA-kjærlighet. Muligens Yara og Jovi også er ekte. Hadde ikke satset 5 kroner engang på Jovi og Yara, men jammen ser det ut til å holde. Nå er jo mesteparten (evt alt) scriptet, da, men de ser ut til å ha funnet kjærligheten. Enig ang de andre parene også + David og Annie på sin måte. Og kanskje Elizabeth (Libby) og Andrrrrrei? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 16. januar 2022 #1559 Del Skrevet 16. januar 2022 Nana skrev (35 minutter siden): Hadde ikke satset 5 kroner engang på Jovi og Yara, men jammen ser det ut til å holde. Nå er jo mesteparten (evt alt) scriptet, da, men de ser ut til å ha funnet kjærligheten. Enig ang de andre parene også + David og Annie på sin måte. Og kanskje Elizabeth (Libby) og Andrrrrrei? Jeg syns lite om Andrei. Føler han utnytter henne og familien hennes. Hun er jo egentlig også med på å utnytte faren sin. Han må bare jekke seg og være mer ydmyk. Funker jo ikke å oppføre seg sånn i den virkelige verden 🤦♀️ men det er vel en gjenganger hos flere av dem, de har altfor store forventinger til type jobb og lønn når de kommer der å skal søke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 16. januar 2022 #1560 Del Skrevet 16. januar 2022 Nana skrev (3 timer siden): Skjul innhold Colt og Vanessa er gift, Liz og Ed er sammen, Elizabeth og Andrew, Paola og Russ, Brandon og Julia, Jovi og Jara, Asuelu og Kalani, to jeg ikke husker navnet på, for flere sesonger siden der han var mormoner og litt rar og hun veldig ung og pen, tror hun het Kirliam, Loren og Alexei (akkurat fått barn nr 2), David og Annie, Pedro og Chantel, birøkterne og han rare, høye, som alltid gikk med caps og bodde i «mobile home», kommer ikke på hva det heter på norsk, med kone fra Asia. Og Karine og Paul er til og fra sammen mellom mishandling og stories på insta om alt mulig. Sikkert mange, mange flere som er sammen også, men ble imponert over at jeg husket så mange. Steven «with a v» og Alina er sammen fremdeles, men det er jo veldig nytt. Og broren til Tarik som var (er?) gift med Hazel er også sammen med sin fremdeles. Ed er nok ikke sammen med Liz lenger, han er med i sesong 2 på The Single Life 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå