AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1161 Del Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Leste på Reddit at han har mishandlet henne både psykisk og fysisk i tiden etter serien. Spørs om det er sant, hadde ikke overrasket meg. Anonymkode: 70cb7...d68 Oj 😳 Hadde igrunnen ikke overrasket meg heller. Det virker som at han nyter makten han har over henne. Anonymkode: 8359a...7dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. april 2021 #1162 Del Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg synes faktisk synd i Natalie, synes Mike oppfører seg som en drittsekk mot henne. Ja, jeg vet at ikke hun er het uskyldig, men han kan jo ikke gi henne et svar på om han vil gifte seg eller ikke etpar dager før visumet hennes går ut. Det virker nesten som at han nyter å seigpine Natalie. Jeg skjønner jo at han hevner seg pga det med ringen, men han må jo enten bli ferdig med det og gå videre, eller være såpass at han avslutter forholdet på en real måte. Anonymkode: 8359a...7dd Jeg hadde aldri tatt han tilbake om jeg var henne. Jeg er enig i at hun er ikke helt uskyldig og er flink til å irritere han og starte diskusjoner men allikevel.. å la henne vente med å få tilbake ringen også avlyse timer før. Jeg hadde aldri godtatt det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1163 Del Skrevet 23. april 2021 MissStiles skrev (1 time siden): Jeg hadde aldri tatt han tilbake om jeg var henne. Jeg er enig i at hun er ikke helt uskyldig og er flink til å irritere han og starte diskusjoner men allikevel.. å la henne vente med å få tilbake ringen også avlyse timer før. Jeg hadde aldri godtatt det. Hun vil vel bli igjen i USA Anonymkode: 70cb7...d68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 24. april 2021 #1164 Del Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (På 23.4.2021 den 11.16): Leste på Reddit at han har mishandlet henne både psykisk og fysisk i tiden etter serien. Spørs om det er sant, hadde ikke overrasket meg. Anonymkode: 70cb7...d68 Hva var det jeg skrev for noen sider siden? At han virket som en psyko og tikkende bombe, så det stemte altså! I tillegg til den gi faen holdningen, trekker på skuldrenebog ser ut i lufta når hun sitter helt oppløst i et fremmed land, og prøver å kommunisere.. for en idiot, virker som han har bestemt seg helt fra starten av. Hvorfor bli med på et program som dette da? Poenget er jo å gifte seg på slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #1165 Del Skrevet 24. april 2021 skruttveig skrev (2 timer siden): Hva var det jeg skrev for noen sider siden? At han virket som en psyko og tikkende bombe, så det stemte altså! I tillegg til den gi faen holdningen, trekker på skuldrenebog ser ut i lufta når hun sitter helt oppløst i et fremmed land, og prøver å kommunisere.. for en idiot, virker som han har bestemt seg helt fra starten av. Hvorfor bli med på et program som dette da? Poenget er jo å gifte seg på slutten. Jeg tror at han bare var ute etter å hevne seg nå i siste sesong pga det med ringen. Utrolig dårlig gjort å sette Natalie i den situasjonen at hun ikke vet om hun må reise eller kan bli bare en eller to dager før visumet går ut. Anonymkode: 8359a...7dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 25. april 2021 #1166 Del Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg tror at han bare var ute etter å hevne seg nå i siste sesong pga det med ringen. Utrolig dårlig gjort å sette Natalie i den situasjonen at hun ikke vet om hun må reise eller kan bli bare en eller to dager før visumet går ut. Anonymkode: 8359a...7dd Ja, greit nok det var kjipt av henne, men han drar det jo alt for langt... Hun kom jo tilogmed tilbake til han dagen før det gikk ut, selv om det var pga hun ikke fikk bo på det hotellet uten ID.. men han hadde sjansen til å ordne opp da, og det gadd han ikke engang! For en dritt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1167 Del Skrevet 25. april 2021 skruttveig skrev (19 minutter siden): Ja, greit nok det var kjipt av henne, men han drar det jo alt for langt... Hun kom jo tilogmed tilbake til han dagen før det gikk ut, selv om det var pga hun ikke fikk bo på det hotellet uten ID.. men han hadde sjansen til å ordne opp da, og det gadd han ikke engang! For en dritt.. Enig, han er en dritt. Jeg må innrømme at jeg likte det når Natalie nektet og gi han ringen tilbake når han ba om den. Synd at det er en arvering, men sånn som han oppfører seg, så fortjener han det. Anonymkode: 8359a...7dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. april 2021 #1168 Del Skrevet 28. april 2021 Den nyeste episoden ligger ute med ekstra mye om graviditeten til Yara og når babyen ble født. Føler med henne at hun endte opp med å være alene så lenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1169 Del Skrevet 28. april 2021 Gleder meg til denne sesongen av Happily Ever After. Vi får se mer til bl.a Natalie/Mike, Brandon/Julia, Angela/Michael og flere andre kjente. Gruer meg til å se familien til hun som er gift med Andrej fra Moldova. Jeg takler ikke den familien i det hele tatt, avskyr dem mer enn jeg trodde det var mulig å avsky noen gjennom TV-skjermen. Anonymkode: 77e79...e82 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1170 Del Skrevet 28. april 2021 MissStiles skrev (1 time siden): Den nyeste episoden ligger ute med ekstra mye om graviditeten til Yara og når babyen ble født. Føler med henne at hun endte opp med å være alene så lenge. Enig, synes det var synd at Yara var alene i så store deler av svangerskapet. Virket som at Jovi var litt mer til stede når han kom hjem fra jobb den siste gangen før fødselen, og han så at Yara var så gravid. Det gikk nok opp for han da. Anonymkode: 8359a...7dd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1171 Del Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Gleder meg til denne sesongen av Happily Ever After. Vi får se mer til bl.a Natalie/Mike, Brandon/Julia, Angela/Michael og flere andre kjente. Gruer meg til å se familien til hun som er gift med Andrej fra Moldova. Jeg takler ikke den familien i det hele tatt, avskyr dem mer enn jeg trodde det var mulig å avsky noen gjennom TV-skjermen. Anonymkode: 77e79...e82 Jeg så første episode av Happily Ever After i går og ble dessverre litt skuffet. Elsker 90 Days-konseptet, men synes kanskje episoden var litt kjedelig. Og var alt for mye om Andrej, Lizzy og familien hennes.. Anonymkode: bde49...f54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1172 Del Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg så første episode av Happily Ever After i går og ble dessverre litt skuffet. Elsker 90 Days-konseptet, men synes kanskje episoden var litt kjedelig. Og var alt for mye om Andrej, Lizzy og familien hennes.. Anonymkode: bde49...f54 Skulle stå Libby* Anonymkode: bde49...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1173 Del Skrevet 28. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg så første episode av Happily Ever After i går og ble dessverre litt skuffet. Elsker 90 Days-konseptet, men synes kanskje episoden var litt kjedelig. Og var alt for mye om Andrej, Lizzy og familien hennes.. Anonymkode: bde49...f54 Det vil jo alltid variere hvem de har mest fokus på i de ulike episodene. Første episode er ofte litt "kjedelig" fordi de skal introdusere parhistorien som vi allerede kjenner. Blir mer spennende når det kommer noe nytt. Anonymkode: 77e79...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 28. april 2021 #1174 Del Skrevet 28. april 2021 90 days single life er min nye guilty pleasure 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1175 Del Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det vil jo alltid variere hvem de har mest fokus på i de ulike episodene. Første episode er ofte litt "kjedelig" fordi de skal introdusere parhistorien som vi allerede kjenner. Blir mer spennende når det kommer noe nytt. Anonymkode: 77e79...e82 Ja, det vet jeg. Var ikke introduksjonene jeg syntes var kjedelig (de hoppet jeg over da jeg har sett alt det før), men resten. Men det blir nok bedre etter hvert ja ☺️ Anonymkode: bde49...f54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. april 2021 #1176 Del Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg så første episode av Happily Ever After i går og ble dessverre litt skuffet. Elsker 90 Days-konseptet, men synes kanskje episoden var litt kjedelig. Og var alt for mye om Andrej, Lizzy og familien hennes.. Anonymkode: bde49...f54 Ligger det ute på Discovery+? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1177 Del Skrevet 28. april 2021 MissStiles skrev (1 minutt siden): Ligger det ute på Discovery+? Jeg er usikker på om det er på Discovery+. Jeg ser det på flixtor.is Anonymkode: bde49...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1178 Del Skrevet 28. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Gruer meg til å se familien til hun som er gift med Andrej fra Moldova. Jeg takler ikke den familien i det hele tatt, avskyr dem mer enn jeg trodde det var mulig å avsky noen gjennom TV-skjermen. Anonymkode: 77e79...e82 Han er ikke så enkel heller, med de gammeldagse holdningene sine. Begge sider er like ille. Men interessant for oss andre å følge med på. Er det noen spesiell konflikt nå eller er det bare generell krangling? Anonymkode: b0939...030 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1179 Del Skrevet 28. april 2021 34 minutter siden, AnonymBruker said: Han er ikke så enkel heller, med de gammeldagse holdningene sine. Begge sider er like ille. Men interessant for oss andre å følge med på. Er det noen spesiell konflikt nå eller er det bare generell krangling? Anonymkode: b0939...030 Ja, han er ikke alltid plettfri, han heller. De fleste i programmet har jo ofte ganske irrasjonell oppførsel, er vel derfor de er med. Men akkurat hennes familie takler jeg bare ikke, for en grusom gjeng. **Spoiler** Har bare sett første episode, men per nå har Andrej fått lisens som eiendomsmegler og ønsker at svigerfar skal gi ham et lån slik at han kan starte for seg selv. De andre reagerer på at han virker litt arrogant og tar svigerfars penger som en selvfølge. Anonymkode: 77e79...e82 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 28. april 2021 #1180 Del Skrevet 28. april 2021 Jeg klarer ikke helt få grep om Andrew og hun franske dama, og hva som egentlig foregår der. Virker som om han i flere telefonsamtaler har klikket og oppført seg total irrasjonelt overfor dama, men disse episodene får vi aldri se. Vi hører bare at hun gjengir samtaler de har hatt hvor han fremstår som komplett urimelig og kontrollerende. Jeg holder en knapp på at han har en rimelig kjip side vi bare har fått noen glimt av. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå