Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs

Nooni

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

padawan skrev (2 timer siden):

Darcey og Stacey er helt fæle. (diskusjonen rundt middagsbordet i siste episode). 

Syns de har et lit vel høyt alkoholforbruk. Har sett at Darcey selger sånne videohilsener, var en nettside som la ut noen av de. Hun var synlig beruset på alle (det var vel hele poenget med å legge de ut).

Ellers virker det som at når det er vin involvert så blir det alltid krangling, gråting og diskusjoner. Har ingenting til overs for Jessie (?) men mulig han hadde et poeng akkurat når det gjaldt drikkingen hennes

Anonymkode: 73eba...547

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ingen nye episoder idag :( Å jeg som alltid gleder meg til søndag morgen og nye episoder :cry3:

Anonymkode: 8359a...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ingen nye episoder idag :( Å jeg som alltid gleder meg til søndag morgen og nye episoder :cry3:

Anonymkode: 8359a...7dd

Tre nye episoder i ny sesong av 90 days strikes back, med de fra den som har gått på søndager. Men rart det ikke kom noe tell all i dag

Anonymkode: a29e7...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på The Family Chantel. Og må si at jeg virkelig ikke liker Chantel, hun virker utrolig høy på seg selv. Og på evig jakt etter å finne feil ved alle andre, og deres forhold. Hun er jo ikke snill mot sin egen familie. Så går hun rett i offer rollen. 

Anonymkode: a0842...fd1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg fikk et nytt syn på mange av deltakerne... Fant nylig ut at det er noe som heter Onlyfans, og mange av de legger nakenbilder og filmer dit 😱

selv de som virker oppegående.. Elisabeth og søstrene hennes, bl.a. Kolini(søsteren til Kalani altså, men likevel),

hun der brasilianske som var med han fyren som bodde med moren(husker ikke navnet),

og mange andre...

Så når det klages på tlc og redigering, så tenker jeg bare på hvordan disse menneskene får penger for å vise seg nakne. 🤔

Anonymkode: 30911...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm....jeg ser litt på og hvis det finnes linker til "de andre tingene" dere snakker om, så legg dem gjerne ut her. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en link hadde vært fint, ellers vet vi ikke hvem du snakker om? 

Anonymkode: 8d72f...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare tipse om at man kan se sesong 8 av 90 Days her: https://flixtor.is/watch/tv/3444073/90-day-fiance 

Ligger litt foran det som er på Discovery+. Synes sesongen er god så langt, men noe av det synes jeg ser mest ut som skuespill. Særlig hvordan foreldrene til Brandon oppfører seg, men kan for all del være at de er slik i virkeligheten.

Anonymkode: bde49...f54

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

hun

Anonymkode: 4e155...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvorfor er du i tråden da?

Anonymkode: 6cfdf...bc8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun fra Natalie eller hva hun nå heter som er fra Ukraina... Har hun en eller annen form for regulering/strikk eller noe som gjør at hun snakker med så sammenbitte tenner? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandin skrev (4 timer siden):

Hun fra Natalie eller hva hun nå heter som er fra Ukraina... Har hun en eller annen form for regulering/strikk eller noe som gjør at hun snakker med så sammenbitte tenner? 

Ikke svar på det du spør om, men syns hun virker creepy, skal alltid ha så store øyne og mye tenner. Det ser sikkert bra ut på bilder men ikke irl. Og hun prøver jo å forandre på typen, alt fra religion, hvor han bor og hva han spiser og drikker.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fyren som bor på gård har utrolig creepy foreldre! Tenk å blande seg opp i om hun russiske dama går på prevensjon.. 

Anonymkode: eeeed...662

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke svar på det du spør om, men syns hun virker creepy, skal alltid ha så store øyne og mye tenner. Det ser sikkert bra ut på bilder men ikke irl. Og hun prøver jo å forandre på typen, alt fra religion, hvor han bor og hva han spiser og drikker.

Crazy eyes 😅

Anonymkode: 30911...229

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere dette nå? Syns det er så lite å se på tlc? Og ser jo uansett nesten alt av spoilers på insta. Ting som ikke kommer hit på lenge. Stoppa de bare på tlc? Har dere discovery+? Er det der man må se? 

Anonymkode: eec35...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor ser dere dette nå? Syns det er så lite å se på tlc? Og ser jo uansett nesten alt av spoilers på insta. Ting som ikke kommer hit på lenge. Stoppa de bare på tlc? Har dere discovery+? Er det der man må se? 

Du kan se det her: https://flixtor.is/ og søk på 90 Days. 

Er ikke noe virus eller noe sånn altså! Jeg har brukt siden her lenge :) Noen ganger står det at serverne er fulle, men da må man bare vente en liten stund og refreshe siden. 

Anonymkode: bde49...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg ser på Discovery , ny episode hver tirsdag. Er også en del andre, som feks 90 days parene under karantene, pillow talk osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...