Gjest padawan Skrevet 7. januar 2021 #1041 Del Skrevet 7. januar 2021 Ble ikke forrige sesong forkortet på grunn av Corona? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. januar 2021 #1042 Del Skrevet 7. januar 2021 Ikke ifølge imdb. Jeg har kun sett frem til episode 14. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #1043 Del Skrevet 7. januar 2021 MissStiles skrev (55 minutter siden): Ikke ifølge imdb. Jeg har kun sett frem til episode 14. Godt spørsmål.. men de legger den ut nå på dplay etter mye og men.. Anonymkode: 30911...229 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 7. januar 2021 #1044 Del Skrevet 7. januar 2021 MissStiles skrev (2 timer siden): Ikke ifølge imdb. Jeg har kun sett frem til episode 14. Ok. Vi har nok sett like langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #1045 Del Skrevet 7. januar 2021 MissStiles skrev (5 timer siden): Hvorfor slutter de å sende serier midt i sesongen på tlc? Ikke alle som har Dplay Ja nettopp. Sykt irriterende. Jeg er ikke interessert i en ny sesong før det andre er ferdig. Jeg også ser det på TLC. Anonymkode: dd16b...ed9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #1046 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 6.1.2021 den 0.30): De kommer vel på søndager? Den nye sesongen begynner på dplay tirsdag 19. Jan Anonymkode: f7e74...061 Søndager på tlc? Anonymkode: dd16b...ed9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #1047 Del Skrevet 7. januar 2021 Nå skal det visst komme ny sesong av the family Chantel også. Anonymkode: eac01...7c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 7. januar 2021 #1048 Del Skrevet 7. januar 2021 Jeg synes Chantel oppfører seg skikkelig dårlig ovenfor familien sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #1049 Del Skrevet 8. januar 2021 padawan skrev (20 timer siden): Jeg synes Chantel oppfører seg skikkelig dårlig ovenfor familien sin. Jeg synes familien til Chantel oppfører seg som noen drittsekker ovenfor Pedro. Anonymkode: 4c635...c84 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 12. januar 2021 #1050 Del Skrevet 12. januar 2021 til min store forskrekkelse fant jeg ut av TLC hadde falt ut av programpakken til borettslaget. Fikk heldigvis lagt den til som ekstrakanal. Må ha min guilty pleasure. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1051 Del Skrevet 12. januar 2021 Noen som vet logikken i hvordan tlc sender? Hvorfor stopper de midt i en sesong? Og plutselig kommer gamle episoder når det skulle vært sendt nye? Frustrerende... Anonymkode: 6d3c0...ef3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1052 Del Skrevet 12. januar 2021 On 1/8/2021 at 7:32 PM, AnonymBruker said: Jeg synes familien til Chantel oppfører seg som noen drittsekker ovenfor Pedro. Anonymkode: 4c635...c84 Skjønner ikke at de to fortsatt er sammen. Alt de snakker om er hvor lite den andre personen prioriterer partneren sin. «Pedro står aldri opp for meg ovenfor familien sin». Bla bla bla Anonymkode: b0939...030 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 12. januar 2021 #1053 Del Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen som vet logikken i hvordan tlc sender? Hvorfor stopper de midt i en sesong? Ble ikke innspillingen av den forrige sesongen avbrutt på grunn av Corona? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 12. januar 2021 #1054 Del Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skjønner ikke at de to fortsatt er sammen. Alt de snakker om er hvor lite den andre personen prioriterer partneren sin. «Pedro står aldri opp for meg ovenfor familien sin». Bla bla bla Anonymkode: b0939...030 ut ifra hva som hendte i siste episoden som jeg så så virker det som han er med henne for å kunne hente familie til USA for å kunne gi de et bedre liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1055 Del Skrevet 12. januar 2021 1 minutt siden, padawan said: ut ifra hva som hendte i siste episoden som jeg så så virker det som han er med henne for å kunne hente familie til USA for å kunne gi de et bedre liv. Det kan være. Men burde ikke moren og søsteren hans elske Chantal, da? Alt de gjør er jo å krangle med hverandres familier. Søsteren til Pedro prøvde jo å spleise Pedro med en venninne Anonymkode: b0939...030 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommernatt Skrevet 12. januar 2021 #1056 Del Skrevet 12. januar 2021 Er det ikke Pillow Talk på sesong 8? Det var jo det morsomste ☹️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #1057 Del Skrevet 13. januar 2021 Ligger to nye episoder uten nå. Sesong 8 🙂 Anonymkode: 961bb...5d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar 2021 #1058 Del Skrevet 13. januar 2021 Det er jo faktisk en mulighet at dette er det det hele handler om. Plottet er at det skal krangles og de være sinte i alle retninger og alt det andre tjafset som får folk til å ville fortsette å se på det. Hadde det vært som i Edens hage og kosemosetilstander hele tiden, så hadde det blitt kjedelig tror jeg. P.s. jeg har hatt et halvt øye innom to episoder og finner dem uutsigelig triste å se på. De er unge, vakre og har alle muligheter til gode ting sammen, men: "nag, nag, nag....!" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #1059 Del Skrevet 13. januar 2021 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Det er jo faktisk en mulighet at dette er det det hele handler om. Plottet er at det skal krangles og de være sinte i alle retninger og alt det andre tjafset som får folk til å ville fortsette å se på det. Hadde det vært som i Edens hage og kosemosetilstander hele tiden, så hadde det blitt kjedelig tror jeg. P.s. jeg har hatt et halvt øye innom to episoder og finner dem uutsigelig triste å se på. De er unge, vakre og har alle muligheter til gode ting sammen, men: "nag, nag, nag....!" Ja, virker som om de velger mer og mer ekstreme deltakere hver sesong. I begynnelsen var det jo mange flere «normale» par som faktisk var forelsket. De siste sesongene har det vært svindel, løgn og folk totalt uten selvinnsikt. Men det er vel en del av underholdningen. Anonymkode: b0939...030 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #1060 Del Skrevet 13. januar 2021 Ser på Sesong 8 episode 1 nå, dette kan jo bli interessant;) Jessufader, endel karakterer der. Anonymkode: ab91d...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå