Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs

Nooni

Anbefalte innlegg

Hvorfor aksepterer Stacey å være sammen med med aggressiv, frekk og lite attraktiv fyr? Hva feiler det disse to damene egentlig?

Anonymkode: ef68c...e14

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 13.12.2020 den 20.33):

Hvorfor aksepterer Stacey å være sammen med med aggressiv, frekk og lite attraktiv fyr? Hva feiler det disse to damene egentlig?

De fortalte et eller annet sted at de var skikkelig utenfor på skolen, og ble mobbet og greier.

mobbing ødelegger selvtilliten til et menneske for alltid, dessverre.

Anonymkode: 30911...229

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De fortalte et eller annet sted at de var skikkelig utenfor på skolen, og ble mobbet og greier.

mobbing ødelegger selvtilliten til et menneske for alltid, dessverre.

Så trist. Man ser at disse relasjonene er så skadelige og mennene er siste sort. Utro, aggressive og nedlatende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.12.2020 den 20.33):

Oppvekst, oppvekst, oppvekst. 
Faren var mye borte i oppveksten og når man ser hvor høyt de setter ham har nok fraværet vært et stort savn som har satt spor. I tillegg til en "røff" skolegang. De er underernærte på kjærlighet og undergraver seg selv i hvert et forhold. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LoppeLiten skrev (5 minutter siden):

Oppvekst, oppvekst, oppvekst. 
Faren var mye borte i oppveksten og når man ser hvor høyt de setter ham har nok fraværet vært et stort savn som har satt spor. I tillegg til en "røff" skolegang. De er underernærte på kjærlighet og undergraver seg selv i hvert et forhold. 

Har inntrykk av at Darcy også er mer opptatt av utseende en hva som bor inne i personen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det de to siste tirsdagene stått at det har kommet ny episode, men jeg finner de ikke på dplay 😬 Så lurer på om det har kommet nye? 😅 

Anonymkode: e55df...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

j7t9hichqmf51.jpg
165fi6ktggo31.jpg?auto=webp&s=9a3c8e5a0f
pjimage-8.jpg

Jeg forstår ikke helt hvorfor utgangspunktet ikke var bra nok?  :klo: 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (14 timer siden):

j7t9hichqmf51.jpg
165fi6ktggo31.jpg?auto=webp&s=9a3c8e5a0f
pjimage-8.jpg

Jeg forstår ikke helt hvorfor utgangspunktet ikke var bra nok?  :klo: 

Handler nok ikke om der ytre, men det indre..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Handler nok ikke om der ytre, men det indre..

Men når de har ødelagt ansiktene sine med fillers og what not så sier det nok om det indre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det snart er nye episoder på gang på Dplay? Da mener jeg ikke de søstrene. 

Anonymkode: 8359a...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Noen som vet om det snart er nye episoder på gang på Dplay? Da mener jeg ikke de søstrene. 

Anonymkode: 8359a...7dd

Ny sesong er i hvert fall i gang på TV i USA, vet ikke hvor mange uker vi henger etter her.

Anonymkode: 154ef...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.12.2020 den 12.45):

Ny sesong er i hvert fall i gang på TV i USA, vet ikke hvor mange uker vi henger etter her.

19. Januar kommer ny sesong 😄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.12.2020 den 23.11):

Har inntrykk av at Darcy også er mer opptatt av utseende en hva som bor inne i personen. 

Men hun var tross alt sammen med Tom, der kan hun ikke ha gått etter utseende 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alexz skrev (6 timer siden):

Men hun var tross alt sammen med Tom, der kan hun ikke ha gått etter utseende 🤔

De bildene han hadde på Tinder så han jo ut som en hunk da. Husker du ikke hun ble skikkelig skuffa når hun traff han? Han hadde vært flink med poseringer og vinkler :ler: 

Anonymkode: 4c635...c84

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

De bildene han hadde på Tinder så han jo ut som en hunk da. Husker du ikke hun ble skikkelig skuffa når hun traff han? Han hadde vært flink med poseringer og vinkler :ler: 

Anonymkode: 4c635...c84

Han holder fortsatt på slik på Instagram , ser det ut som 😅 Det ser jo ikke ut som samme menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Alexz skrev (På 31.12.2020 den 17.01):

Han holder fortsatt på slik på Instagram , ser det ut som 😅 Det ser jo ikke ut som samme menneske.

Han tar visst bilder på random steder som skal se ut som det poshy britiske hjemmet hans 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 27.12.2020 den 12.45):

Jeg følger med! 🙂 men er det ikke mer å se her hjemmefra? Hvordan ser dere? Jeg har sett det på tv og get appen. Nå er det jo såpass mange klipp på insta fra 90 days tlc us, så man får liksom vite at som skjer. Hvorfor får vi det ikke samtidig i Europa? Blir det endringer med disvovery+ tro?! Blir rart å sende så lenge etter i Norge når alt er ute på insta. Beklager altså, dette har sikkert vært tatt opp før. Jeg har ikke lest hele tråden. 

Anonymkode: eec35...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

HVORFOR HAR DE TATT AV SERIEN TIRSDAGER NÅ ETTER NYTTÅR?? 😡😕😕Skjønner meg aldri på den serien og hvordan de slutter og starter opp igjen. Hvordan kan de avslutte «the other way» nå, midt inni historiene?

Anonymkode: dd16b...ed9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De kommer vel på søndager? 

Den nye sesongen begynner på dplay tirsdag 19. Jan

Anonymkode: f7e74...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...