AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #981 Del Skrevet 6. oktober 2020 Happily ever after ep 8(nyeste i dplay): Spoiler Arrrrrrgghhh, det finnes ikke ord for hvor irriterende og uvitende og navlebeskuende faren og broren til Elisabeth er!!! »jeg tror at du flyttet til irland for å komme deg til USA» hvorfor i H tror de at USA er verdens navle?!?! Det er jo helt normalt å flytte på seg, her i Europa! 🤬🙄 skjønner godt at Andrei er defensiv. Det ville jeg også blitt om noen hadde mistenkeliggjort meg med hver eneste ting fra fortiden og hver eneste ting jeg sier. Ville blitt stum som en østers på pur f! dagens lille utblåsing ftw😅 Anonymkode: 30911...229 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #982 Del Skrevet 6. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Happily ever after ep 8(nyeste i dplay): Vis skjult innhold Arrrrrrgghhh, det finnes ikke ord for hvor irriterende og uvitende og navlebeskuende faren og broren til Elisabeth er!!! »jeg tror at du flyttet til irland for å komme deg til USA» hvorfor i H tror de at USA er verdens navle?!?! Det er jo helt normalt å flytte på seg, her i Europa! 🤬🙄 skjønner godt at Andrei er defensiv. Det ville jeg også blitt om noen hadde mistenkeliggjort meg med hver eneste ting fra fortiden og hver eneste ting jeg sier. Ville blitt stum som en østers på pur f! dagens lille utblåsing ftw😅 Anonymkode: 30911...229 Ååååh, gleder meg til det kommer på lineær tv! Anonymkode: b9667...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 18. oktober 2020 #983 Del Skrevet 18. oktober 2020 Sett reprise av sesong 2, pris.ært for å få med meg historien med Jessey og Darcy. Det bekrefter egentlig inntrykket av at hun er splittet pine gal. Det virket som hun hadde vært innom rettsvesenet etter en krangel med søsteren hvor hun hadde blitt voldelig. Hvorfor får hun fortsette i serien når andre kriminelle blir frosset ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 18. oktober 2020 #984 Del Skrevet 18. oktober 2020 1 time siden, padawan skrev: Sett reprise av sesong 2, pris.ært for å få med meg historien med Jessey og Darcy. Det bekrefter egentlig inntrykket av at hun er splittet pine gal. Det virket som hun hadde vært innom rettsvesenet etter en krangel med søsteren hvor hun hadde blitt voldelig. Hvorfor får hun fortsette i serien når andre kriminelle blir frosset ut? Jeg er enig med deg, hun virker ikke helt god på noen måte. Hun er også veldig irriterende fordi hun tydelig mener at alt galt som skjer er andre sin feil, hun mangler en god del selvinnsikt etter min mening. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 18. oktober 2020 #985 Del Skrevet 18. oktober 2020 29 minutter siden, Frida skrev: hun mangler en god del selvinnsikt etter min mening. Helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #986 Del Skrevet 18. oktober 2020 På 6.10.2020 den 19.42, AnonymBruker skrev: Happily ever after ep 8(nyeste i dplay): Skjul innhold Arrrrrrgghhh, det finnes ikke ord for hvor irriterende og uvitende og navlebeskuende faren og broren til Elisabeth er!!! »jeg tror at du flyttet til irland for å komme deg til USA» hvorfor i H tror de at USA er verdens navle?!?! Det er jo helt normalt å flytte på seg, her i Europa! 🤬🙄 skjønner godt at Andrei er defensiv. Det ville jeg også blitt om noen hadde mistenkeliggjort meg med hver eneste ting fra fortiden og hver eneste ting jeg sier. Ville blitt stum som en østers på pur f! dagens lille utblåsing ftw😅 Anonymkode: 30911...229 Spoiler Det er jo litt fasinerendes med tanke på at alle de er tatt av politiet sjøl. For fyllekjøring, dop og kjøring uten gyldig førerkort 😂 Anonymkode: 127e0...942 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angara Skrevet 20. oktober 2020 #987 Del Skrevet 20. oktober 2020 Er ny i dette universet.... tenkte derfor at jeg burde starte med Before the 90 days. Altså når de drar utenlands for å møte nett-kjærestene sine for første gang. Nå har jeg sett første sesong. Men det er jo tydeligvis ikke slik at den første sesongen av 90 days to wed omhandler disse parene, og hvordan det går med dem i USA, når den utenlandske kommer dit? Er det et system for hvilken rekkefølge man bør se alt dette i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #988 Del Skrevet 20. oktober 2020 Hmm..90 days fiance første sesong er ihvertfall den aller første 😛 noen av parene er med i spinoffene..men du må google og finne kronologisk rekkefølge. Det er Absolutt ingen logisk rekkefølge altså:) Anonymkode: 30911...229 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rem Skrevet 21. oktober 2020 #989 Del Skrevet 21. oktober 2020 På 20.10.2020 den 13.23, angara skrev: Er ny i dette universet.... tenkte derfor at jeg burde starte med Before the 90 days. Altså når de drar utenlands for å møte nett-kjærestene sine for første gang. Nå har jeg sett første sesong. Men det er jo tydeligvis ikke slik at den første sesongen av 90 days to wed omhandler disse parene, og hvordan det går med dem i USA, når den utenlandske kommer dit? Er det et system for hvilken rekkefølge man bør se alt dette i? Jeg TROR 1-5 er riktig rekkefølge. Etter 5 virker det som det er mer hopping. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #990 Del Skrevet 21. oktober 2020 2 timer siden, Rem skrev: Jeg TROR 1-5 er riktig rekkefølge. Etter 5 virker det som det er mer hopping. 1-4 skal ses først, og så hopper det. Men TS, fortvil ei! Hjelpen er på vei: https://www.google.no/amp/s/www.tomsguide.com/amp/news/how-to-watch-90-day-fiance-in-order Anonymkode: 30911...229 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 21. oktober 2020 #991 Del Skrevet 21. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1-4 skal ses først, og så hopper det. Men TS, fortvil ei! Hjelpen er på vei: https://www.google.no/amp/s/www.tomsguide.com/amp/news/how-to-watch-90-day-fiance-in-order Anonymkode: 30911...229 Takk. Jeg har også nylig viklet meg inn i dette helvete. Nå blir det orden på ting. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #992 Del Skrevet 22. oktober 2020 Er så sykt lite av den nyeste happily ever after jeg gidder å se på. Er så ferdig med Angela og Michael(psykisk mishandling) og Elisabeth og Andrei (stupid americans indeed). spoler over når de er på Anonymkode: 30911...229 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #993 Del Skrevet 22. oktober 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Er så sykt lite av den nyeste happily ever after jeg gidder å se på. Er så ferdig med Angela og Michael(psykisk mishandling) og Elisabeth og Andrei (stupid americans indeed). spoler over når de er på Anonymkode: 30911...229 Den sesongen er bare på Dplay? Eller sender de den på TV? Anonymkode: ec4da...fd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #994 Del Skrevet 22. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Den sesongen er bare på Dplay? Eller sender de den på TV? Anonymkode: ec4da...fd5 Den går på tv nå også. Tirsdager:) Anonymkode: 30911...229 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #995 Del Skrevet 22. oktober 2020 50 minutter siden, AnonymBruker said: Den går på tv nå også. Tirsdager:) Anonymkode: 30911...229 Åh nå gikk jeg gjennom alle eps som ble sendt på tirsdag men fant ikke 😕 Anonymkode: ec4da...fd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #996 Del Skrevet 22. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh nå gikk jeg gjennom alle eps som ble sendt på tirsdag men fant ikke 😕 Anonymkode: ec4da...fd5 Ikke? Hmm.. så rart. Da vises den kanskje ikke på tv da 😕 Anonymkode: 30911...229 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #997 Del Skrevet 25. oktober 2020 På 26.9.2020 den 22.15, AnonymBruker skrev: Litt off topic, men jeg har tilfeldigvis lagt merke til at Stephanie ligner en del på den norske programlederen Selda Ekiz 🙈 Anonymkode: eac01...7c2 Ser det selv, du har faktisk helt rett. Spesielt den hun er på Norsk-ish. Anonymkode: 6f577...3b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantenistua Skrevet 26. oktober 2020 #998 Del Skrevet 26. oktober 2020 Ingen ny episode på dplay i går "the other way".... Eeeh.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #999 Del Skrevet 26. oktober 2020 7 timer siden, Elefantenistua skrev: Ingen ny episode på dplay i går "the other way".... Eeeh.... Tror de hadde sånn midtsesongpause eller hva det nå kalles..😳 Anonymkode: 30911...229 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantenistua Skrevet 26. oktober 2020 #1000 Del Skrevet 26. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror de hadde sånn midtsesongpause eller hva det nå kalles..😳 Anonymkode: 30911...229 Hæ.. Intermission hører ikke hjemme i Norge 😂 så teit, de må jo opplyse om det på en elr annen måte 😭 hadde benka meg til i går og gjort meg klar, så var det ikke noe... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå