Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs

Nooni

Anbefalte innlegg

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har det ikke kommet nye episoder på dplay denne uken? Kommer det kanskje ikke hver uke? 🤔

Anonymkode: e55df...39c

Står 11 oktober på Instagram 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har det ikke kommet nye episoder på dplay denne uken? Kommer det kanskje ikke hver uke? 🤔

Anonymkode: e55df...39c

Jeg har sett på nye ep i dplay ihvertfall:)

Anonymkode: 30911...229

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happily ever after, ny episode på dplay på tirsdager.

The other way, ny episode søndager på dplay

Endret av Ariam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.9.2020 den 23.50, AnonymBruker skrev:

Asuelu 🤮

Anonymkode: 30911...229

Jeg kan forstå ham. Helt alene i en totalt annen kultur enn han er vant til. Og ikke i stand til å uttrykke seg på engelsk det som er følelser og innerste tanker. Selvsagt ikke ok å dra fra kone og barn på den måten, men vil tro det var i affekt og fortvilelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Malika skrev:

Jeg kan forstå ham. Helt alene i en totalt annen kultur enn han er vant til. Og ikke i stand til å uttrykke seg på engelsk det som er følelser og innerste tanker. Selvsagt ikke ok å dra fra kone og barn på den måten, men vil tro det var i affekt og fortvilelse. 

Han valgte seg selv foran bursdagen til sønnen, ikke spesielt moden oppførsel. Barna skal prioriteres før egoet uansett hvor oppgitt man er

Anonymkode: 73eba...547

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, padawan skrev:

Jeg synes Devean ser så innmari sliten ut sammenlignet med tidligere 

Det hadde jeg og vært om jeg var SÅ opptatt av å kjefte og legge skyld på alle rundt meg.. leste på reddit at hun drev på med en annen koreaner uka før hun møtte han jihoon, og at grunnen til at hun ville ha sex så fort med ham var at hun allerede var på tjukka med koreaner nr 1 og ikke ville være alenemor til 2 barn.. 

Anonymkode: c8548...a26

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2020 den 0.44, Malika skrev:

Har Asuelu en hjerneskade eller noe? Han virker bare ikke helt som han skal. Mulig det er kulturforskjeller, dårlig engelsk eller noe men han fremstår så rar! 

Anonymkode: eeeed...662

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har Asuelu en hjerneskade eller noe? Han virker bare ikke helt som han skal. Mulig det er kulturforskjeller, dårlig engelsk eller noe men han fremstår så rar! 

Har tenkt det samme... 

Anonymkode: 16f01...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2020 den 19.32, AnonymBruker skrev:

Han valgte seg selv foran bursdagen til sønnen, ikke spesielt moden oppførsel. Barna skal prioriteres før egoet uansett hvor oppgitt man er

Anonymkode: 73eba...547

På 16.9.2020 den 15.36, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker noe form for autisme, asperger eller noe.

Anonymkode: ed27d...581

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2020 den 21.21, AnonymBruker skrev:

Det hadde jeg og vært om jeg var SÅ opptatt av å kjefte og legge skyld på alle rundt meg.. leste på reddit at hun drev på med en annen koreaner uka før hun møtte han jihoon, og at grunnen til at hun ville ha sex så fort med ham var at hun allerede var på tjukka med koreaner nr 1 og ikke ville være alenemor til 2 barn.. 

Anonymkode: c8548...a26

Så jihoon er ikke faren??

Anonymkode: 1c225...60f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 16.9.2020 den 15.36, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om han har noen hjerneskade, men et eller annet er det. Jeg husker en episode at han gråt fordi han trengte nærkontakt, jeg personlig synes det er rart.. Men jeg vet ikke. Kalani tar på seg en veldig pedagogisk morsrollen.. Litt spesielt. 

Anonymkode: ba804...a4d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Litt off topic, men jeg har tilfeldigvis lagt merke til at Stephanie ligner en del på den norske programlederen Selda Ekiz 🙈

Anonymkode: eac01...7c2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt off topic, men jeg har tilfeldigvis lagt merke til at Stephanie ligner en del på den norske programlederen Selda Ekiz 🙈

Anonymkode: eac01...7c2

Jeg ser ikke den likheten, altså

Anonymkode: f0db1...3a7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom aldri pillow talk part 2 fra before the 90 days? Jeg ser bare at part 1 ligger ute på dplay.. 

Anonymkode: 0e1b0...c98

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...