AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #21 Skrevet 3. mai 2019 En bekjent er gresk og sier ved hvert møte hvor nydelig navnet på vår Theodor er, og at det er et gresk navn. Om du liker Nico som forkortelse kan kanskje Theo være en fin forkortelse også. Anonymkode: 58a7f...257 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #22 Skrevet 3. mai 2019 2 minutter siden, Isambard skrev: Jeg er helt uenig. Dette er en unik problemstilling for TS og da bør det være egen tråd. Tusen takk, det var koselig med støtte 🥰 TS Anonymkode: 8bd21...3dd
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #23 Skrevet 3. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min greske svigerfar heter Nikolas og kjæresten min (halvt gresk) heter Aleksander. Synes det er fine navn begge to og kler deres greske bakgrunn Har tenkt å oppkalle en eventuell sønn etter svigerfar. Anonymkode: fbc6a...286 Definitivt noen veldig fine navn 😍 Ts Anonymkode: 8bd21...3dd
Gjest Optimo Skrevet 3. mai 2019 #24 Skrevet 3. mai 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kikket på liste med greske babynavn, og disse var ganske brukbare på norsk: Alexander, Alex, Anders, Andre, Chris, Christopher, Collin, Damien, Filip, George, Klaus, Leander, Lucas, Lysander, Nicholas, Nick, Nicolai, Niklas, Nils, Owen, Peder, Pelle, Per, Peter, Philip, Rasmus, Stefan, Steffen, Stephen, Sokrates, Ted, Teddy, Theodor, Theo, Tim, Tyge Anonymkode: c95b6...2f0 Heter de Anders, Per og Nils i Hellas?! Tror du bør gå gjennom den lista en gang til..
Sofaki Skrevet 3. mai 2019 #25 Skrevet 3. mai 2019 Jeg er norsk og har bodd et par år i Hellas. Ble da kjent med flere norske damer som var gift og hadde barn med greske menn. Barna deres heter navn som Loukas - Lukas, Theo,Stefanos - Stefan,Aleksander og Nikolas. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #26 Skrevet 3. mai 2019 Hvis det blir en gutt så kall han Christos, og bruk Chris til daglig. ✌️ Anonymkode: 89924...c64 1
Joppeline Skrevet 3. mai 2019 #28 Skrevet 3. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke lite å finne på nei. Men det er irriterende med alle disse navnetrådene når alt kan samles i den felles navnetråden som allerede finnes. Dere spammer ned forumet! Dessuten vil alle mene at deres navntråd er et annet tilfelle enn de andre navneforslagene, ikke bare du. Anonymkode: b0d81...462 Ja, fysjameg, internett blir fullt! Du får melde inn hvilke temaer som interesserer deg da, slik at alt annet kan forbys. 🙄 12
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #29 Skrevet 4. mai 2019 Andreas, Ari, Theodor, Christian, Thomas,. Michael. Synes det er mange flotte greske guttenavn! Thanos, Michalis, Kostas, Giorgos, Stavros, Nikos, Yiannis, Vasilis, Panos, Alexandros, Dimos, Christos, Chrisoforos. Anonymkode: 0bcff...761 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #30 Skrevet 4. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Andreas, Ari, Theodor, Christian, Thomas,. Michael. Synes det er mange flotte greske guttenavn! Thanos, Michalis, Kostas, Giorgos, Stavros, Nikos, Yiannis, Vasilis, Panos, Alexandros, Dimos, Christos, Chrisoforos. Anonymkode: 0bcff...761 Det var mange supre forslag 😍 Tusen tusen takk 🙏 TS Anonymkode: 8bd21...3dd
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #31 Skrevet 4. mai 2019 På 3.5.2019 den 16.34, AnonymBruker skrev: Min greske svigerfar heter Nikolas og kjæresten min (halvt gresk) heter Aleksander. Synes det er fine navn begge to og kler deres greske bakgrunn Har tenkt å oppkalle en eventuell sønn etter svigerfar. Anonymkode: fbc6a...286 Der avslørte du hvem du er 🙈 Anonymkode: b0d81...462 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #32 Skrevet 4. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Der avslørte du hvem du er 🙈 Anonymkode: b0d81...462 Det var ikke Ts som skrev det. Men jeg har også disse navnene i min familie og i hans. Så det er veldig vanlig da ☺️ TS Anonymkode: 8bd21...3dd 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #33 Skrevet 4. mai 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke Ts som skrev det. Men jeg har også disse navnene i min familie og i hans. Så det er veldig vanlig da ☺️ TS Anonymkode: 8bd21...3dd Det er jeg klar over. Men sannsynligheten er liten for at det er mange som er halvt norske som heter alexander og har en far som heter nikolas Anonymkode: b0d81...462 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #34 Skrevet 4. mai 2019 Nydelige greske guttenavn som fungerer lett i Norge: Elias, Silas, Matthias, Nikolas, Niklas, Sophus, Linus, Leander, Evander, Andreas og Emmanouil. Anonymkode: 772be...5ff
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #35 Skrevet 4. mai 2019 På 3.5.2019 den 15.54, AnonymBruker skrev: Det finnes 100 navnetråder her allerede, let der!!!. Har rapportert inn denne, da dere navnefolk spammer ned hele forumet! Anonymkode: b0d81...462 EEEH! HAR DU RAPPORTERT PENISTRÅDENE, LEGETRÅDENE, VIDHETSTRÅDENE, TINDERTRÅDENE DA? Anonymkode: f170b...4b0 5
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #36 Skrevet 4. mai 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jeg klar over. Men sannsynligheten er liten for at det er mange som er halvt norske som heter alexander og har en far som heter nikolas Anonymkode: b0d81...462 Jeg vet om en 😉 Anonymkode: 83c26...af3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #37 Skrevet 4. mai 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Andreas, Ari, Theodor, Christian, Thomas,. Michael. Synes det er mange flotte greske guttenavn! Thanos, Michalis, Kostas, Giorgos, Stavros, Nikos, Yiannis, Vasilis, Panos, Alexandros, Dimos, Christos, Chrisoforos. Anonymkode: 0bcff...761 Nikos😍 Anonymkode: dcdf9...474 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #38 Skrevet 4. mai 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nikos😍 Anonymkode: dcdf9...474 Eeeeelsker det 🙏 TS Anonymkode: 8bd21...3dd
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #39 Skrevet 7. mai 2019 På 4.5.2019 den 21.57, AnonymBruker skrev: Det er jeg klar over. Men sannsynligheten er liten for at det er mange som er halvt norske som heter alexander og har en far som heter nikolas Anonymkode: b0d81...462 Sannsynligheten er større enn du tror tenker jeg. Det er en god del Alexander/Aleksander med gresk far og norsk mor. Såklart ikke like mange som har en far som heter Nikolas/Nikolaos, men flere enn få det også. Anonymkode: 0bcff...761 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #40 Skrevet 7. mai 2019 På 4.5.2019 den 21.57, AnonymBruker skrev: Det er jeg klar over. Men sannsynligheten er liten for at det er mange som er halvt norske som heter alexander og har en far som heter nikolas Anonymkode: b0d81...462 Og så da? Om noen kom inn i tråden her og skrev at de har barn som heter Ingrid Alexandra og en sønn som heter Sverre så kan man tro at oj, er Mette Marit på KG, men uten brukernavn så vet man ikke mer enn at trolig er den personen man kjenner på KG i blant. Man vet ikke at den AB er bruker Majajenta81 eller at det er den samme som AB som skriver at de aldri får til å bake sukkerbrød i en tråd på matforumet. Med mindre man er mod. Sett flere på navnetråder hvor jeg har tenkt, oj, er du hun i barsel gruppa mi, eller jeg tror du jobber med broren min.. Men jeg kommer jo ikke noe lengre enn at jeg mistenker at X er på KG. Som neppe er noe sjokkfaktor med tanke på at jeg selv er her, eller at forumet er såpass stort. Anonymkode: ae79e...0d6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå