AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #1 Skrevet 3. mai 2019 Min mann er gresk og jeg er norsk. Har i tåka en plass sagt ja til gresk navn på barnet som snart kommer. Greske jentenavn er enkelt, der er det mange fine. Men guttenavn... Gud bedre.. Der er det mye pompøst og voldsomt 🙄 Noen forslag? Listene er så eviglange av de man finner på nett, og når jeg uttaler de på norsk så gir jeg fort opp 🤪😂 Anonymkode: 8bd21...3dd
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #2 Skrevet 3. mai 2019 Det finnes 100 navnetråder her allerede, let der!!!. Har rapportert inn denne, da dere navnefolk spammer ned hele forumet! Anonymkode: b0d81...462 1
megda Skrevet 3. mai 2019 #3 Skrevet 3. mai 2019 ja, fordi om du har sagt et "ja" i tåka, så er ikke det mulig å kunne være uenig eller angre seg siden. foreslår at dere kan inngå et kompromiss. om det er jente så kan hun få et greskt navn, og om det er gutt så kan barnet få et norskt navn. enkelt 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #4 Skrevet 3. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes 100 navnetråder her allerede, let der!!!. Har rapportert inn denne, da dere navnefolk spammer ned hele forumet! Anonymkode: b0d81...462 Haha! Lite å finne på i dag? Dette er et litt annet tilfelle enn de navnforslagene på de trådene TS Anonymkode: 8bd21...3dd 13
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. mai 2019 #5 Skrevet 3. mai 2019 (endret) Zeus Neida, hva med Aleksander ? Endret 3. mai 2019 av AthenaRavenLuna
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #6 Skrevet 3. mai 2019 1 minutt siden, megda skrev: ja, fordi om du har sagt et "ja" i tåka, så er ikke det mulig å kunne være uenig eller angre seg siden. foreslår at dere kan inngå et kompromiss. om det er jente så kan hun få et greskt navn, og om det er gutt så kan barnet få et norskt navn. enkelt I know... Tenkt på det. Men har enda litt tid. Så tenkte at om noen kom på et skikkelig bra navn så er det jo ikke noe som er bedre enn det 😀 Ts Anonymkode: 8bd21...3dd
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #9 Skrevet 3. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha! Lite å finne på i dag? Dette er et litt annet tilfelle enn de navnforslagene på de trådene TS Anonymkode: 8bd21...3dd Nei, ikke lite å finne på nei. Men det er irriterende med alle disse navnetrådene når alt kan samles i den felles navnetråden som allerede finnes. Dere spammer ned forumet! Dessuten vil alle mene at deres navntråd er et annet tilfelle enn de andre navneforslagene, ikke bare du. Anonymkode: b0d81...462 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #10 Skrevet 3. mai 2019 Akkurat nå, Kitcat skrev: Linus står på en liste over greske guttenavn Så dette 🙊 Det var litt overraskende. Kjente en utrolig søt liten gutt som het Linue 😍 Det navnet ble fort avvist her da 😆 TS Anonymkode: 8bd21...3dd
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #11 Skrevet 3. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, ikke lite å finne på nei. Men det er irriterende med alle disse navnetrådene når alt kan samles i den felles navnetråden som allerede finnes. Dere spammer ned forumet! Dessuten vil alle mene at deres navntråd er et annet tilfelle enn de andre navneforslagene, ikke bare du. Anonymkode: b0d81...462 Jaokei 😂 TS Anonymkode: 8bd21...3dd 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #12 Skrevet 3. mai 2019 8 minutter siden, Luna Llena skrev: Zeus Neida, hva med Aleksander ? Haha! Det hadde vært vittig 😆 Aleksander hadde jeg valgt uten å gi meg hadde det ikke vært for at det er en i nær familie som heter det på hans side som blir for forvirrende 🙊 Ts Anonymkode: 8bd21...3dd
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #15 Skrevet 3. mai 2019 Akkurat nå, Muskath skrev: Hva med Andreas eller Nikolas? Har en knapp på Nikolas 😍 Elsker forkortelsen Niko 🙏 TS Anonymkode: 8bd21...3dd 5
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #16 Skrevet 3. mai 2019 Kikket på liste med greske babynavn, og disse var ganske brukbare på norsk: Alexander, Alex, Anders, Andre, Chris, Christopher, Collin, Damien, Filip, George, Klaus, Leander, Lucas, Lysander, Nicholas, Nick, Nicolai, Niklas, Nils, Owen, Peder, Pelle, Per, Peter, Philip, Rasmus, Stefan, Steffen, Stephen, Sokrates, Ted, Teddy, Theodor, Theo, Tim, Tyge Anonymkode: c95b6...2f0 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #17 Skrevet 3. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kikket på liste med greske babynavn, og disse var ganske brukbare på norsk: Alexander, Alex, Anders, Andre, Chris, Christopher, Collin, Damien, Filip, George, Klaus, Leander, Lucas, Lysander, Nicholas, Nick, Nicolai, Niklas, Nils, Owen, Peder, Pelle, Per, Peter, Philip, Rasmus, Stefan, Steffen, Stephen, Sokrates, Ted, Teddy, Theodor, Theo, Tim, Tyge Anonymkode: c95b6...2f0 Tuuuuusen hjertelig takk ❤️ Stefan syns jeg er veldig fint 😍 TS Anonymkode: 8bd21...3dd
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #18 Skrevet 3. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tuuuuusen hjertelig takk ❤️ Stefan syns jeg er veldig fint 😍 TS Anonymkode: 8bd21...3dd Bare hyggelig Stefan er fint😁 Anonymkode: c95b6...2f0
Isambard Skrevet 3. mai 2019 #19 Skrevet 3. mai 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke lite å finne på nei. Men det er irriterende med alle disse navnetrådene når alt kan samles i den felles navnetråden som allerede finnes. Dere spammer ned forumet! Dessuten vil alle mene at deres navntråd er et annet tilfelle enn de andre navneforslagene, ikke bare du. Anonymkode: b0d81...462 Jeg er helt uenig. Dette er en unik problemstilling for TS og da bør det være egen tråd. 15
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #20 Skrevet 3. mai 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en knapp på Nikolas 😍 Elsker forkortelsen Niko 🙏 TS Anonymkode: 8bd21...3dd Min greske svigerfar heter Nikolas og kjæresten min (halvt gresk) heter Aleksander. Synes det er fine navn begge to og kler deres greske bakgrunn Har tenkt å oppkalle en eventuell sønn etter svigerfar. Anonymkode: fbc6a...286 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå