Gå til innhold

Kjæresten har et kjendiscrush jeg ikke kommer over


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

52 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Må stille meg bak dette innlegget. Virker merkelig at en voksen mann er så opphengt i en kjendis. Tenåringsgreie det der, noe annet virker merkelig

 

27 minutter siden, wintergirl skrev:

Enig. Min siste kjendiscruch var jeg i tenårene. Etter det så kan jeg syns de er kjekke, men ikke noe mer. Tenker ikke på de til det daglige liksom 

Det som er merkelig, er folk som gir andre en diagnose på bakgrunn av at de liker en kjendis. Det reagerer jeg på, det er en veldig lite gjennomtenkt ting å si - og det kommer fra en som aldri har vært forelsket i en kjendis, ikke på barneskolen engang. Å like en kjendis er ganske så normalt, spesielt hvis du beundrer talentet deres. Å begynne å snakke om "sinnssykdom" er hinsindes normal adferd (for å legge meg på deres nivå).

Anonymkode: 030f4...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, wintergirl skrev:

Enig. Min siste kjendiscruch var jeg i tenårene. Etter det så kan jeg syns de er kjekke, men ikke noe mer. Tenker ikke på de til det daglige liksom 

"Jeg har aldri tenkt sånn og gjort sånn, så da er det unormalt." Hva med å komme ut av boblen sin? Tunnelsyn er det du har. 

Anonymkode: 030f4...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke lese gjennom alle sidene for å se om han faktisk har et "crush" på henne, men i hovedinnlegget står det jo bare at han er fan. Og det er det jo ikke noe galt eller unormalt i. 

Anonymkode: 43573...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Det som er merkelig, er folk som gir andre en diagnose på bakgrunn av at de liker en kjendis. Det reagerer jeg på, det er en veldig lite gjennomtenkt ting å si - og det kommer fra en som aldri har vært forelsket i en kjendis, ikke på barneskolen engang. Å like en kjendis er ganske så normalt, spesielt hvis du beundrer talentet deres. Å begynne å snakke om "sinnssykdom" er hinsindes normal adferd (for å legge meg på deres nivå).

Anonymkode: 030f4...6d0

Ja, man skal ikke gi diagnose. Men det får være måte på digging. Skjønner det er fælt når man har en partner som er oppslukt i en kjendis og snakker om dem dag og natt, følger dem på insta and you name it...... Da blir det sykelig på en eller annen måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Jeg har aldri tenkt sånn og gjort sånn, så da er det unormalt." Hva med å komme ut av boblen sin? Tunnelsyn er det du har. 

Anonymkode: 030f4...6d0

En grense er en fin ting. Du har sikkert tunnelsyn selv, mer enn du er klar over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vinner TS! Det er bedre med en i hånda enn 10 på taket! Han sier han ikke har hørt på musikken hennes på 5 måneder, det må jo bety at crushet er på vei ut. Han var en idiot som fortalte deg om opphenget sitt (det er sånt som en som aldri har hatt kjæreste før kan blurte ut med), men nå veit han bedre. Du vinner.

Anonymkode: 53faa...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...