lloyd2 Skrevet 21. juli 2019 #41 Skrevet 21. juli 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd hjemmelaser? Jeg har hatt enormt god effekt av Philips lumea. Stiv pris, men har hatt min i 6 år nå og det funker fortsatt. Anonymkode: 9f101...af0 Jeg har ikke pigment i hårene mine så jeg tviler på at det vil funke for meg dessverre. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #42 Skrevet 21. juli 2019 5 minutter siden, lloyd2 said: Jeg har ikke pigment i hårene mine så jeg tviler på at det vil funke for meg dessverre. Oslo hudsenter har flere typer laser, skal visst funke på alle typer hår? Ang elektrolyse så burde du se etter noen som er vant til å behandle damer med pcos og mann-til-kvinne-trans. De kan sakene sine. Anonymkode: b2d9a...718
Thyra Skrevet 21. juli 2019 #43 Skrevet 21. juli 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har mye hår. Mørke og lange. Hårsekkene har også 2-3 hårstrå istede for beste 1 så blir ekstra mengde. Jeg bruker ca. 1500 kr i måneden på å vokse meg. Brasiliansk og så vanlig voks på legger og lår. 1 gang i året vokser jeg korsryggen, som regel vår. Og om vår/sommeren vokser jeg annen hver gang under armene og på sidene av rumpa, for de blir de så lange, men heldigvis tynnere og mindre mørke. Hvis jeg barberer blir hårene så harde og tykke som er mørkere og stikkete. Absolutt grusomt. Så barberer kun i nødstilfeller. Er litt plaget med inngrodde hår, men hjelper å skrubbe og bruke pinsett for å nappe bort, da huden over ofte er veldig tynn. Anonymkode: 8537c...658 2-3 hår i hver hårsekk er da normalt?
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #44 Skrevet 21. juli 2019 På 3.5.2019 den 19.41, AnonymBruker skrev: Jeg har en del, og de blir svært lange og sorte. Veldig ekkelt. Men godt å høre jeg ikke er den eneste! Anonymkode: e4613...6d9 Jeg har også, og trodde lenge jeg var den eneste, for når jeg googlet kom det så få svar 😂 men er mange som har det, og jeg napper de jevnlig Anonymkode: 04317...ebd
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #45 Skrevet 21. juli 2019 Jeg kan legge ut bilder av pungen min hvis det hjelper tråden. Anonymkode: 433f3...a30
lloyd2 Skrevet 21. juli 2019 #46 Skrevet 21. juli 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oslo hudsenter har flere typer laser, skal visst funke på alle typer hår? Ang elektrolyse så burde du se etter noen som er vant til å behandle damer med pcos og mann-til-kvinne-trans. De kan sakene sine. Anonymkode: b2d9a...718 Jeg skal prøve medicaklinikken etter sommeren. Det er det eneste stedet jeg har sett tilbakemelding på på nett. Min erfaring så langt er at det er en del terapeuter som har det som én av 30 tjenester og en bør være ganske spesialisert og erfaren for å være god. De stedene jeg har gått til nå promoterer seg selv som spesialiserte men jeg opplever å bli avfeid når jeg setter spørsmål ved prosessen, som feks at jeg har flere stive hår nå enn da jeg begynte.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #47 Skrevet 22. juli 2019 12 timer siden, lloyd2 skrev: Jeg har ikke pigment i hårene mine så jeg tviler på at det vil funke for meg dessverre. Hvis du kun har lyse hår, hvorfor bryr du deg om de da? Alle har jo lyse dunhår over hele kroppen, det er helt normalt. Anonymkode: e594a...d04 1
lloyd2 Skrevet 22. juli 2019 #48 Skrevet 22. juli 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du kun har lyse hår, hvorfor bryr du deg om de da? Alle har jo lyse dunhår over hele kroppen, det er helt normalt. Anonymkode: e594a...d04 De er stive og viser ganske godt - de er på haken så er keen på å bli kvitt dem uten å begynne med voks eller barbering.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #49 Skrevet 22. juli 2019 13 timer siden, Thyra skrev: 2-3 hår i hver hårsekk er da normalt? Sier ikke at det er unormalt, men det gjør meg jo mer synlig hårete enn de som ikke har det, evt. Ikke så mørke. Anonymkode: 8537c...658
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #50 Skrevet 22. juli 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det du snakker om her er jo ikke mye hår.. det er helt normalt å ha svarte, stive hår i bikinilinjen, på innsiden av rumla og i armhulene og legger. Har du derimot svarte hår på mage (altså hele magen og ikke kun et par hårstrå under navlen), brystene og brystet da snakker vi hårete person. Anonymkode: e594a...d04 Om det ikke kommer frem hvor hårete jeg er så beklager jeg det. Hun som vokser meg har selv sagt jeg er hårete så antar ikke at hun mente dette som ett pent kompliment, men faktisk realiteten. Jeg har ikke kroppshår som en gorilla mann nei, men jeg har mer hår en samboer. Jeg har veiviser som er bred fra over navlen ned. Jeg napper også hår rundt nipplene og her og der i på hals og under hake. Bikinilinjen går sammen med hårene på låret om jeg ikke vokser meg. Håret under armen strekker seg også mye mer ned og oppover enn før. Jeg vokser barten og hårene på fingrene og tærne. Jeg vokser hele kroppen for en grunn fordi jeg har mer hår enn det som går under vanlig hårvekst. Det er kraftigere, mørke og store områder. Jeg har også sjekkes meg for pcos (?) da søteren min har dette. Og slik jeg ser det så har jeg mer hår en henne uten tvil fordi jeg har overveksten på hele kroppen. Hun har fått det i ansiktet. Men vil heller på kroppen enn i ansikt. Anonymkode: 8537c...658
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #51 Skrevet 22. juli 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det du snakker om her er jo ikke mye hår.. det er helt normalt å ha svarte, stive hår i bikinilinjen, på innsiden av rumla og i armhulene og legger. Har du derimot svarte hår på mage (altså hele magen og ikke kun et par hårstrå under navlen), brystene og brystet da snakker vi hårete person. Anonymkode: e594a...d04 Her har jeg holdt bikinilinje og legger sånn greit i sjakk i 2 uker.. Hvor mye hår burde det vært på 2 uker hvis ikke disse lårene kan gå under hårete? Anonymkode: 8537c...658
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #52 Skrevet 26. juli 2019 På 22.7.2019 den 2.00, AnonymBruker skrev: Jeg kan legge ut bilder av pungen min hvis det hjelper tråden. Anonymkode: 433f3...a30 Ja gjør det du Anonymkode: b0345...dcb
Sinnsity Skrevet 13. april 2020 #53 Skrevet 13. april 2020 På 22.7.2019 den 1.33, lloyd2 skrev: Jeg skal prøve medicaklinikken etter sommeren. Det er det eneste stedet jeg har sett tilbakemelding på på nett. Min erfaring så langt er at det er en del terapeuter som har det som én av 30 tjenester og en bør være ganske spesialisert og erfaren for å være god. De stedene jeg har gått til nå promoterer seg selv som spesialiserte men jeg opplever å bli avfeid når jeg setter spørsmål ved prosessen, som feks at jeg har flere stive hår nå enn da jeg begynte. Har du vært hos de? Hvordan gikk det?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #54 Skrevet 13. april 2020 På 1.5.2019 den 18.08, AnonymBruker skrev: Såå jeg er en jente og sliter veldig med ''kroppshår'', altså jeg har hår på magen, rumpen og området fra underlivet til anus osv. Føler meg veldig ukomfortabel og lurer på om dette er normalt?? Anonymkode: b0345...dcb What, er du seriøs nå? Har du virkelig hår i underlivet? Du må være eneste kvinnen i verden som har det. Anonymkode: 300db...f6c 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #55 Skrevet 13. april 2020 Phillips hjemmelaser!! Jeg var så utrolig plaget med nupper etter barbering. Nå er jeg så og si hårløs de stedene jeg ønsker. Har hatt den i ca 2 år. Funker best på mørke hår. Anonymkode: 1c546...08e
barbent Skrevet 13. april 2020 #56 Skrevet 13. april 2020 (endret) På 22.7.2019 den 15.04, AnonymBruker skrev: Her har jeg holdt bikinilinje og legger sånn greit i sjakk i 2 uker.. Hvor mye hår burde det vært på 2 uker hvis ikke disse lårene kan gå under hårete? Anonymkode: 8537c...658 Syns dette er naturlig å pent jeg, du kan bare la det gro enda mer, fin og tett behåring😊😍 ligner litt på meg, bare jeg har sluppet det helt ut, har du hår oppover magen også Endret 13. april 2020 av barbent
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #57 Skrevet 13. april 2020 Dette er rett og slett veldig maskulint. dette kan vokses bort, jo mer du vokser jo mindre hår kommer set etterhvert.. jeg er hårfri på bein og under armene til en hver tid, tar også bikini kanten og trimmer resten. å være gjengrodd er både usexy og uhygienisk, det blir både lukt og æsj.. Anonymkode: 40d30...337
Gjest Dkgut38 Skrevet 23. mai 2020 #58 Skrevet 23. mai 2020 På 2.5.2019 den 23.28, AnonymBruker skrev: Jeg har også mye hår, men jeg barberer. Har til og med hår rundt brystvortene 🤮 det har ødelagt sexlivet til tider det! Anonymkode: e4613...6d9 Stop shave da
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #59 Skrevet 23. mai 2020 Jeg har like mye, om ikke mer hår på lårene som hun som la ut bilde av lårene sine her litt lenger opp. Bare at mange av de hårene jeg har på låra er i tillegg av den "kjønnshår"-typen, selv langt nedover. Kvinne Anonymkode: 534cf...2ed
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #60 Skrevet 23. mai 2020 Jeg er ganske lik, og det eneste jeg har kommet fram til er forsiktig barbering når disse kroppsdelene skal sees av andre. Anonymkode: 0cb95...5b9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå