Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Såå jeg er en jente og sliter veldig med ''kroppshår'', altså jeg har hår på magen, rumpen og området fra underlivet til anus osv. Føler meg veldig ukomfortabel og lurer på om dette er normalt?? 

Anonymkode: b0345...dcb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bilde?

Anonymkode: c7d14...a68

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er mange som har mye hår som du. Er ikke uvanlig. Noen har mye og barberer/vokser alt. Noen har mye og barberer bort halvparten. Andre  igjen har litt mindre tydelig hårvekst. Varierer. Du er ikke unormal. Men liker du det ikke kan du jo fjerne litt av det ved å barbere  

Anonymkode: 9b78b...667

• Liker 2
Skrevet (endret)
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Såå jeg er en jente og sliter veldig med ''kroppshår'', altså jeg har hår på magen, rumpen og området fra underlivet til anus osv. Føler meg veldig ukomfortabel og lurer på om dette er normalt?? 

Anonymkode: b0345...dcb

Hei 😊

Jeg har det akkurat som deg, tett hårvekst fra navlen og ned samt at det brer seg nedover låra

Har også mye hår i rompe/anus

Jeg har sluttet og barbere meg, har hår på legger og lår samt skritt og under armer.

Det er befriende å bare la det vokse, være slik du er skapt

Legger ved et bilde så kan du sammenligne😊

Dette er 3 ukers hårvekst, føler ikke for å barbere meg igjen, lei av nupper og inngrodde hår

Må si jeg gruer meg litt til bikinien skal på da håret i går langt utfor i alle rettninger😂

Ta gjerne kontakt på pm visst du ønsker😘

3395021C-5995-446A-A4AB-4914902591AF.jpeg

Endret av barbent
  • Liker 8
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Hår på underlivet og anus har alle voksne mennesker i større eller mindre grad. Ikke uvanlig at kvinner har litt hår på magen heller. Mye kroppshår hos kvinner kan være tegn på hormonforstyrrelse, som pcos.

Skrevet (endret)

.

Endret av Snøleopard
  • Liker 1
Skrevet
9 timer siden, barbent skrev:

Hei 😊

Jeg har det akkurat som deg, tett hårvekst fra navlen og ned samt at det brer seg nedover låra

Jeg har sluttet og barbere meg, har hår på legger og lår samt skritt og under armer.

Dette er 3 ukers hårvekst, føler ikke for å barbere meg igjen, lei av nupper og inngrodde hår

Må si jeg gruer meg litt til bikinien skal på da håret i går langt utfor i alle rettninger😂

Har du forsøkt å ta på antibac etter barbering?   Det eneste som fungerer på meg.  Siden jeg begynte med det har jeg aldri hatt nupper. 

Skrevet
12 minutter siden, SupaWoman skrev:

Har du forsøkt å ta på antibac etter barbering?   Det eneste som fungerer på meg.  Siden jeg begynte med det har jeg aldri hatt nupper. 

Svir ikke det noe inni granskauen jævlig? 

Jenter, går dere sånn i kjoler, shorts o.l? 

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, Forundret.. skrev:

Svir ikke det noe inni granskauen jævlig? 

Jenter, går dere sånn i kjoler, shorts o.l? 

Nope, gjorde det istad. Svir ikke i det hele tatt. Bruker det bare på bikinikanten da, IKKE UNDER!

Skrevet (endret)
1 time siden, SupaWoman skrev:

nei har ikke gjort det, men nå vil jeg bare la håret få være, føler meg mer feminin og kvinnelig når jeg lar håret gro ut, kan ikke forklare hvorfor, men liker meg selv bedre med hår, selv om andre ser på meg med avsky

Endret av barbent
  • Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også mye hår, men jeg barberer. Har til og med hår rundt brystvortene 🤮 det har ødelagt sexlivet til tider det! 

Anonymkode: e4613...6d9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 2.5.2019 den 13.54, barbent skrev:

Hei 😊

Utrolig bra at noen tørr å legge ut sånne bilder her! Jeg har selv svarte synlige hår på hele magen selvom de under navlen er så å si kjønnshår. Har du egentlig sorte hår over navlen også eller bare ser det ut som at du har barbert deg der?

Til ts, hår fra underlivet til anus er ihvertfall helt normalt. Vi lever jammen i en rar verden når folk lurer på om hår i underlivet er normalt å ha😒

Anonymkode: f3973...300

• Liker 18
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også mye hår, men jeg barberer. Har til og med hår rundt brystvortene 🤮 det har ødelagt sexlivet til tider det! 

Er det noen som IKKE har det? Jeg napper mine når jeg gidder. Høres veldig ekstremt ut å la det ødelegge sexlivet.

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

Er det noen som IKKE har det? Jeg napper mine når jeg gidder. Høres veldig ekstremt ut å la det ødelegge sexlivet.

Jeg har en del, og de blir svært lange og sorte. Veldig ekkelt. Men godt å høre jeg ikke er den eneste!

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig bra at noen tørr å legge ut sånne bilder her! Jeg har selv svarte synlige hår på hele magen selvom de under navlen er så å si kjønnshår. Har du egentlig sorte hår over navlen også eller bare ser det ut som at du har barbert deg der?

Til ts, hår fra underlivet til anus er ihvertfall helt normalt. Vi lever jammen i en rar verden når folk lurer på om hår i underlivet er normalt å ha😒

ja jeg har hår som vokser ut av navlen samt en del over også 😊 foreløpig har jeg fjernet dette pga det ikke er tett så det ser ikke så ryddig å pent ut😊

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt normalt å ha hår rundt brystvortene. Jeg napper mine.

Anonymkode: bbd24...a42

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

kombo av elektrolyse og laser reddet meg. jeg har ikke pcos, bare vanvittig  mye og ufeminin behåring. ikke overalt, men nok til at det ødela sexlivet for en flere år da en eks kommenterte at jeg hadde mer hår på kroppen enn han. for det var jo sant det han sa. for en befrielse å ha blitt kvitt det! kosta meg sikkert ca 30 000kr totalt. so worth it. nå bryr jeg meg ikke om de få hårstråene som er igjen her og der. det er ingenting sammenlignet med urskogen det var før. 

Anonymkode: 8d114...920

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en del, og de blir svært lange og sorte. Veldig ekkelt. Men godt å høre jeg ikke er den eneste!

Mine er også lange og svarte. Bare napper dem vekk. Det er helt normalt, spesielt hvis man er mørk og/eller har litt kraftig hårvekst ellers.

AnonymBruker
Skrevet

Har noen lange, svarte, tykke og mandige hårstrå under navlen, i likhet med min mann. Men jeg shaver dem bort en gang i blant for å føle meg fresh. Men liker å fjerne alt av hår nedentil og under armene og på bena.. Men akkurat den lille veiviseren har ikke plaget meg 😂

Anonymkode: 7790e...ec2

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

Mine er også lange og svarte. Bare napper dem vekk. Det er helt normalt, spesielt hvis man er mørk og/eller har litt kraftig hårvekst ellers.

Er ikke du mann?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...