Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

kombo av elektrolyse og laser reddet meg. jeg har ikke pcos, bare vanvittig  mye og ufeminin behåring. ikke overalt, men nok til at det ødela sexlivet for en flere år da en eks kommenterte at jeg hadde mer hår på kroppen enn han. for det var jo sant det han sa. for en befrielse å ha blitt kvitt det! kosta meg sikkert ca 30 000kr totalt. so worth it. nå bryr jeg meg ikke om de få hårstråene som er igjen her og der. det er ingenting sammenlignet med urskogen det var før. 

Anonymkode: 8d114...920

så merkelig, jeg føler meg mer kvinnelig og feminin når jeg er hårete😊 jaja vi er alle veldig like men likevel så ulike😊litt morsomt da😊

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du beskriver er normalt og naturlig, TS. 

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Anonymus Notarius skrev:

Er det noen som IKKE har det? Jeg napper mine når jeg gidder. Høres veldig ekstremt ut å la det ødelegge sexlivet.

Ja, finnes jo de som ikke har det også. Jeg har ingen, har lyst kort dun på kroppen som alle har over alt. Men har ingen stivere, tykkere eller mørke hår på brystene. Begge deler er vell normalt?

• Liker 1
Skrevet
På 1.5.2019 den 17.08, AnonymBruker skrev:

Såå jeg er en jente og sliter veldig med ''kroppshår'', altså jeg har hår på magen, rumpen og området fra underlivet til anus osv. Føler meg veldig ukomfortabel og lurer på om dette er normalt?? 

Anonymkode: b0345...dcb

Selvfølgelig er det normalt... 

• Liker 2
Skrevet
På 2.5.2019 den 23.24, barbent skrev:

nei har ikke gjort det, men nå vil jeg bare la håret få være, føler meg mer feminin og kvinnelig når jeg lar håret gro ut, kan ikke forklare hvorfor, men liker meg selv bedre med hår, selv om andre ser på meg med avsky

Du er flott, barbent😘

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Mr. Kilmister skrev:

Du er flott, barbent😘

naw😘😘❤️

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 2.5.2019 den 21.59, SupaWoman skrev:

Har du forsøkt å ta på antibac etter barbering?   Det eneste som fungerer på meg.  Siden jeg begynte med det har jeg aldri hatt nupper. 

Hvorfor skal hun i det hele tatt barbere? Er jo flott å være naturlig. Hun er modig og tøff som velger å være naturlig. Flere som skulle vært det. 

Anonymkode: c50f9...1e1

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
På 3.5.2019 den 20.28, AnonymBruker skrev:

Det er helt normalt å ha hår rundt brystvortene. Jeg napper mine.

Anonymkode: bbd24...a42

Det er like normalt som å ikke ha hår der. Jeg er mann i midten av 20 årene og jeg har ikke noe hår rundt brystvortene. Noen mener nok det er rart, eller gjør meg feminin. Men jeg liker å se på det som at vi alle er unike, og at det er helt normalt at vi er forskjellige. Alle burde derfor være fornøyd med den kroppen de har fått. Tenk hvor kjedelig det hadde vært om alle var helt like, ulikhet er bra.

Anonymkode: 0786a...b77

• Liker 3
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke du mann?

Anonymkode: f3973...300

Nei :) 

18 timer siden, puffy123 skrev:

Ja, finnes jo de som ikke har det også. Jeg har ingen, har lyst kort dun på kroppen som alle har over alt. Men har ingen stivere, tykkere eller mørke hår på brystene. Begge deler er vell normalt?

Joda. Var mer et forsøk på å fortelle denne personen at hår rundt brystvortene ikke er unormalt, slik hun tydeligvis trodde.

Skrevet
2 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

Nei :) 

Joda. Var mer et forsøk på å fortelle denne personen at hår rundt brystvortene ikke er unormalt, slik hun tydeligvis trodde.

Ja, da forstår jeg ☺️ enig i at det ikke er unormalt! Tror det er store variasjoner i hårvekst og tror mange føler de er unormale fordi man sjelden ser damer med hår disse stedene

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal hun i det hele tatt barbere? Er jo flott å være naturlig. Hun er modig og tøff som velger å være naturlig. Flere som skulle vært det. 

Anonymkode: c50f9...1e1

Takk 😘😘❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, barbent skrev:

så merkelig, jeg føler meg mer kvinnelig og feminin når jeg er hårete😊 jaja vi er alle veldig like men likevel så ulike😊litt morsomt da😊

Det er noe subtilt feminint og erotisk med litt hår på magen og under armene på en vakker kvinne, fordi det er noe usunt maskulint med å være hysterisk angående skjønnhetspleie. Dette er det veldig få av dere kvinner som forstår, få menn også. Det er en sannhet for innvidde.

Anonymkode: b7043...8b7

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe subtilt feminint og erotisk med litt hår på magen og under armene på en vakker kvinne, fordi det er noe usunt maskulint med å være hysterisk angående skjønnhetspleie. Dette er det veldig få av dere kvinner som forstår, få menn også. Det er en sannhet for innvidde.

Anonymkode: b7043...8b7

😊😊😘

• Liker 2
  • 2 måneder senere...
Skrevet
På 3.5.2019 den 20.31, AnonymBruker skrev:

kombo av elektrolyse og laser reddet meg. jeg har ikke pcos, bare vanvittig  mye og ufeminin behåring. ikke overalt, men nok til at det ødela sexlivet for en flere år da en eks kommenterte at jeg hadde mer hår på kroppen enn han. for det var jo sant det han sa. for en befrielse å ha blitt kvitt det! kosta meg sikkert ca 30 000kr totalt. so worth it. nå bryr jeg meg ikke om de få hårstråene som er igjen her og der. det er ingenting sammenlignet med urskogen det var før. 

Hei! Fikk du elektrolysebehandling i Oslo? Tips til sted? Jeg har prøvd elektrolyse to steder i oslo men har ikke vært fornøyd.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mye hår. Mørke og lange. Hårsekkene har også 2-3 hårstrå istede for beste 1 så blir ekstra mengde. 

Jeg bruker ca. 1500 kr i måneden på å vokse meg. Brasiliansk og så vanlig voks på legger og lår. 1 gang i året vokser jeg korsryggen, som regel vår. Og om vår/sommeren vokser jeg annen hver gang under armene og på sidene av rumpa, for de blir de så lange, men heldigvis tynnere og mindre mørke. 

Hvis jeg barberer blir hårene så harde og tykke som er mørkere og stikkete. Absolutt grusomt. Så barberer kun i nødstilfeller. Er litt plaget med inngrodde hår, men hjelper å skrubbe og bruke pinsett for å nappe bort, da huden over ofte er veldig tynn. 

Anonymkode: 8537c...658

AnonymBruker
Skrevet
På 3.5.2019 den 20.31, AnonymBruker skrev:

Kan du fortelle litt mer om behandlingen? Jeg ønsker å gjøre noe slikt jeg også. 

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mye hår. Mørke og lange. Hårsekkene har også 2-3 hårstrå istede for beste 1 så blir ekstra mengde. 

Jeg bruker ca. 1500 kr i måneden på å vokse meg. Brasiliansk og så vanlig voks på legger og lår. 1 gang i året vokser jeg korsryggen, som regel vår. Og om vår/sommeren vokser jeg annen hver gang under armene og på sidene av rumpa, for de blir de så lange, men heldigvis tynnere og mindre mørke. 

Hvis jeg barberer blir hårene så harde og tykke som er mørkere og stikkete. Absolutt grusomt. Så barberer kun i nødstilfeller. Er litt plaget med inngrodde hår, men hjelper å skrubbe og bruke pinsett for å nappe bort, da huden over ofte er veldig tynn. 

Det du snakker om her er jo ikke mye hår.. det er helt normalt å ha svarte, stive hår i bikinilinjen, på innsiden av rumla og i armhulene og legger.

Har du derimot svarte hår på mage (altså hele magen og ikke kun et par hårstrå under navlen), brystene og brystet da snakker vi hårete person.

Anonymkode: e594a...d04

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
On 7/19/2019 at 11:35 PM, lloyd2 said:

Hei! Fikk du elektrolysebehandling i Oslo? Tips til sted? Jeg har prøvd elektrolyse to steder i oslo men har ikke vært fornøyd.

Var en som holdt til på Grunerløkka Naturmedisinsk Senter. Tror hun har slutta nå. Drev med elektrolyse. Laserbehandling fikk jeg billig via Group-on kuponger, dengang det fantes. Trengte endel behandlinget. Vondt. Men verdt det! Er helt vanlig nå.

Anonymkode: b2d9a...718

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var en som holdt til på Grunerløkka Naturmedisinsk Senter. Tror hun har slutta nå. Drev med elektrolyse. Laserbehandling fikk jeg billig via Group-on kuponger, dengang det fantes. Trengte endel behandlinget. Vondt. Men verdt det! Er helt vanlig nå.

Anonymkode: b2d9a...718

Takk for svar! Har vært to steder i Oslo og det har bare blitt verre. Syns det er vanskelig å finne elektrolysesteder fordi jeg gjerne vil lene meg på andres erfaringer og dette er jo dessverre ikke noe kvinner snakker om, selv anonymt på nettet. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, lloyd2 said:

Takk for svar! Har vært to steder i Oslo og det har bare blitt verre. Syns det er vanskelig å finne elektrolysesteder fordi jeg gjerne vil lene meg på andres erfaringer og dette er jo dessverre ikke noe kvinner snakker om, selv anonymt på nettet. 

Har du prøvd hjemmelaser? Jeg har hatt enormt god effekt av Philips lumea. Stiv pris, men har hatt min i 6 år nå og det funker fortsatt. 

Anonymkode: 9f101...af0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...