Gå til innhold

Finne en mann som vil gjøre meg gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja som over.. hva med å finne en homofil som på geysir. Og hvorfor ikke la vedkommende stille opp? Barnet får en far som vil gi omsorg, det blir ingen sjalusi eller drama, og han vil aldri prøve seg på deg. 

Kjenner noen som har en sånn avtale og det funker gull. De samarbeider svært godt og avtalen var godt skrevet på forhånd. 

Anonymkode: c520a...69b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja som over.. hva med å finne en homofil som på geysir. Og hvorfor ikke la vedkommende stille opp? Barnet får en far som vil gi omsorg, det blir ingen sjalusi eller drama, og han vil aldri prøve seg på deg. 

Kjenner noen som har en sånn avtale og det funker gull. De samarbeider svært godt og avtalen var godt skrevet på forhånd. 

Anonymkode: c520a...69b

Jeg skrev aldri at han ikke fikk stille opp.. Jeg sa han ikke trengte det.

Anonymkode: eef84...fc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dansken
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Før det hagler inn med hat... 

Jeg er alenemamma til en på 3, og vil på en eller annen måte gi han et søsken. 

Jeg er ikke på noen måte interessert i et nytt forhold. Så alternativene jeg sitter med er tilfeldig ons uten beskyttelse (så eh.. nei, vil ikke lure noen) donor i Danmark (mest sannsynlige valget) eller å finne en mann som frivillig vil gjøre meg gravid, uten å trenge ta noe ansvar for barnet.

Finnes det noen som kunne gjort det? Og hvor i all verden skal jeg begynne å lete?

Anonymkode: eef84...fc5

Hvis du finner en som vil gi dig hans sæd, hvordan? Vil ikke ha barn og forhold,men vil bare vide hvordan du tænker det skulle foregå!Vil da gerne gi min sæd til en kvinde som gerne vil ha barn, hvis jeg fik lidt info?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du finner deg donor utenfor "danmark" så vær obs på at far da har en mulighet for å ønske full omsorg etter hvert..

Anonymkode: 21ad1...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er verre å vite opphavet sitt og vite at den personen gir en full faen i om du lever eller dør. 

Anonymkode: 5abce...18c

Hvis moren kommuniserer dette til sitt barn på denne måten, så er det hun som står til ansvar for det.

Det er også mer et uttrykk for hennes hat mot far enn far mot sitt barn.

Endret av Lostintranslation
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dansken
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du finner deg donor utenfor "danmark" så vær obs på at far da har en mulighet for å ønske full omsorg etter hvert..

Anonymkode: 21ad1...420

Ja,du må nok tænke det lidt igennem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alternativ 2 -DK er dyrest men på alle måter smartest da. Du har ikke risiko for sykdom, og står rydddigere juridisk sett. 

Anonymkode: a5591...3e0

Uten tvil dette! 

Selv om han og du sier at han kun skal fungere som donor, så kan dere begge endre mening senere. Han kan kreve samvær og foreldreansvar, og du bidrag. Med dere kan det følge mange konflikter. 

Via danmark slipper du dette. 

Anonymkode: bfec7...526

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så vanskelig å få tak i litt sperm... har du penger ordner det meste seg. Hadde glatt solgt noen dråper så lenge jeg ikke vet hvem du er eller du hvem jeg er.

Anonymkode: 8af08...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville utvilsomt valgt Danmark. Også fordi barnet du allerede har og det nye vil bli "likestilte" mtp at de ikke har en far som stiller opp. Dersom du får nr 2 med en kompis som ønsker samvær, vil nr 1 kunne føle seg utelatt. I tillegg står du mindre fritt mtp flytting, dersom en far skal ha sitt å si i den saken.

Anonymkode: 2ee65...863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg får du ved valg av donor via firma i Danmark, sjekket at donor ikke har arvelige sykdommer. 

Anonymkode: 2ee65...863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde definitivt fått barn med en homofil mann eller et homofilt par dersom jeg sto i den situasjonen. Det er så mange flotte mennesker, som ville blitt fantastiske fedre, men som ikke så lett kan bli det. 

Har et homofilt vennepar som hadde blitt helt fantastiske fedre. Det er vanskelig for dem! Ikke lett å kjøpe seg en livmor heller, altså surrogati. Nå er de fantastiske fosterforeldre, men de vet jo aldri om de får beholde barnet. 

Jeg hadde ikke vært i tvil dersom jeg ønsket meg barn, men ikke forhold. Selv om jeg ikke kjente noen slike kandidater her og nå. Da hadde jeg laget en profil på gaysir, blitt kjent med noen der, tatt meg tid til å virkelig bli trygg på valget og gjøre gode avtaler, og så hadde jeg skapt et høyt etterlengtet barn, som ikke bare var etterlengtet av meg, men som også ville ha trygghet i en eller to fedre. Og kanskje opp til 4 ekstra besteforeldre. 

Anonymkode: 9ea3d...3ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller gjerne opp Ts..

 

mann 43

Anonymkode: baae8...7dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Før det hagler inn med hat... 

Jeg er alenemamma til en på 3, og vil på en eller annen måte gi han et søsken. 

Jeg er ikke på noen måte interessert i et nytt forhold. Så alternativene jeg sitter med er tilfeldig ons uten beskyttelse (så eh.. nei, vil ikke lure noen) donor i Danmark (mest sannsynlige valget) eller å finne en mann som frivillig vil gjøre meg gravid, uten å trenge ta noe ansvar for barnet.

Finnes det noen som kunne gjort det? Og hvor i all verden skal jeg begynne å lete?

Anonymkode: eef84...fc5

Hvordan skal vi gjøre så dette?  Dine tanker rundt det

Anonymkode: f1a67...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for alle har vel en homofil mannlig kompis?? Personlig kjenner jeg ingen.

Anonymkode: 837fa...0e8

Nei, som jeg skrev, så er det nettsteder for å kobles til andre som vil ha barn, men ikke nødvendigvis vil ha forhold. I tillegg har man div nettsteder foe homofile. Det var bare et forslag.

Anonymkode: f66b6...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...