Gå til innhold

Noen som har blitt gravid etter 12 mnd naturlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Med første barn, brukte vi 7 mnd på å bli gravide. Nå som vi prøver igjen er jeg nå i 11 pp og ingenting har skjedd enda. Tenkte å gi sommeren og d vitamin og varme en sjanse, før vi tar og sjekker oss sjøl.. 

Er det noen som har blitt naturlig gravid etter så lang tid? Er det noen årsaker til at det tok lang tid med dere? Jeg tror og håper at det ikke er noe galt med meg, jeg var plaget med litt cyster en gang i blant før graviditet, men har ikke merket noe til det i ettertid. 

Har ingen symptomer på endometriose eller pcos.. 

Anonymkode: d8c65...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble gravid i pp13. I august etter en solfylt og avslappende sommer.

Anonymkode: 26ecd...da3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 mnd tok det oss. gjorde ingenting annerledes, og begynte å tenke på om vi skulle få sjekket oss. Altså ingen problemer vi vet om som gjorde at det tok så lang tid.

Anonymkode: 9c825...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP27 her, helt naturlig. Og så PP2 med neste barnet. 

Anonymkode: 7435e...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok to år med andremann, stresset ikke med det. Hadde to ma på de to årene også. 

Anonymkode: f80f9...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Så fint at det har gått likevel, jeg får følelsen at alle blir gravide ganske kjapt, også stresser man fordi man stresser litt, og det hjelper jo ikke😂 håper denne mnd også.. 

Anonymkode: d8c65...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt lett gravid 2 ganger tidligere, 2. gangen mistet vi langt ut i svangerskapet. Trodde jeg skulle bli fort gravid igjen etter det, men det tok faktisk rundt 12 måneder. Fikk dessverre spontanabort igjen (tidlig denne gangen) Og er igang med å prøve igjen, håper det går fortere denne gangen ;) 

Anonymkode: 298dc...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har blitt lett gravid 2 ganger tidligere, 2. gangen mistet vi langt ut i svangerskapet. Trodde jeg skulle bli fort gravid igjen etter det, men det tok faktisk rundt 12 måneder. Fikk dessverre spontanabort igjen (tidlig denne gangen) Og er igang med å prøve igjen, håper det går fortere denne gangen ;) 

Anonymkode: 298dc...906

Uff, håper på lykke for deg ❤️ 

Anonymkode: d8c65...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...