Gå til innhold

Sex med søstera til min brors kjæreste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det feil å ha sex med søstera til min bror's kjæreste? Vi hooket litt på byen, og hun endte nesten opp hos meg etterpå. Vi droppet det pga. det føltes ikke helt rett. 

 

Er det feil? 

Noen som har gjort noe lignende? 

 

Anonymkode: 899b1...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dævendøtte
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det feil å ha sex med søstera til min bror's kjæreste? Vi hooket litt på byen, og hun endte nesten opp hos meg etterpå. Vi droppet det pga. det føltes ikke helt rett. 

 

Er det feil? 

Noen som har gjort noe lignende? 

 

Anonymkode: 899b1...02a

Hvorfor skulle det være feil? Dere er jo ikke akkurat i slekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være veldig praktisk i forhold til storfamile og sånt da, om to brødre finner seg to søstre.

Ofte hører man jo om tvillingpar som gjør slikt, dere er ikke tvillinger vel?

Anonymkode: 098c4...95e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Nuith said:

Tror der er en regel mot det der i bibelen.

Tror den går noe slikt som at "man skal ikke begjære sin brors kone", men den sier ingenting om søstra..

Anonymkode: 098c4...95e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Hvorfor skulle det være feil? Dere er jo ikke akkurat i slekt?

Pga. min bror har et fint, seriøst forhold med kjæresten sin. Føler vi ødelegger litt dersom vi hadde gjort noe mer. En litt merkelig tankegang i en litt merkelig situasjon.. 

-TS

Anonymkode: 899b1...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må jo være veldig praktisk i forhold til storfamile og sånt da, om to brødre finner seg to søstre.

Ofte hører man jo om tvillingpar som gjør slikt, dere er ikke tvillinger vel?

Anonymkode: 098c4...95e

Er forsåvidt enig i det, men jeg er ikke ute etter forhold. Ikke noe tvilling, nei

-TS

Anonymkode: 899b1...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er forsåvidt enig i det, men jeg er ikke ute etter forhold. Ikke noe tvilling, nei

-TS

Anonymkode: 899b1...02a

Om du bare vil ha et ligg så drop det.

Du risikerer at hun (eller du selv) - kan få følelser også står dere der begge med skjegget i postkassa.Hadde dere begge vært seriøst og ønsket å forsøke å ta en date hadde jeg forstått det bedre, da er det mer åpent og direkte, og man kan også være mer direkte på det ikke fungerte. Altså ingen spill eller uinnfridde forventinger og håp. 

Anonymkode: 76f82...f28

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er forsåvidt enig i det, men jeg er ikke ute etter forhold. Ikke noe tvilling, nei

-TS

Anonymkode: 899b1...02a

Hvis du ikke er ute etter forhold med søstera så vil jeg tro at det ville vært både rart og dumt å ha sex med henne, bare fordi dere kan og vil akkurat der og da.

Hvor stor tro har du på at forholdet mellom broren din og dama er langvarig er jo også en faktor i dette.

Enten må du leve med å ha hatt tilfeldig sex med søstera til broren din, i all den tid de er sammen, eller så finner dere kanskje tonen skikkelig, og må leve med at søsknene deres har vært sammen og gått fra hverandre, hvis ikke de holder sammen for evig.

Anonymkode: 098c4...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN, det kunne jo vært både ganske sexy og naughty om både ts og søstera kun var ute etter et ligg og var hypp på hverandre, så lenge begge to ikke ville noe mer enn bare det.

Det kunne jo vært ganske hot, og ikke minst interessant når det kom til familiesammenkomster og slikt...

Anonymkode: 098c4...95e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Pga. min bror har et fint, seriøst forhold med kjæresten sin. Føler vi ødelegger litt dersom vi hadde gjort noe mer. En litt merkelig tankegang i en litt merkelig situasjon.. 

-TS

Anonymkode: 899b1...02a

Det spørs jo litt på omstendighetene. Møtes dere ofte, så kan det bli kleint, spesielt hvis en av dere får følelser og den andre ikke ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør det, det blir så kleint i alle barnebursdager, konfirmasjoner osv i alle år resten av livet kanskje. Det er ikke et ligg verdt. Stopp det nå, så gjør du ikke slike kjedelige sammenkomster verre enn de er, istedetfor å grue deg når du kommer med nydama di, eller hun har verdens treigeste type på slep. Lurt å ikke ligge med noen i familien, og hun der risikerer å bli en del av din utvidede familie i visse sammenhenger.  

Anonymkode: c5016...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært verre om det var "Søstra til min bror"

 

Er ikke galt  ha sex med søstra til din brors kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 28.4.2019 den 18.07, AnonymBruker skrev:

Er forsåvidt enig i det, men jeg er ikke ute etter forhold. Ikke noe tvilling, nei

-TS

Anonymkode: 899b1...02a

I dette tilfellet tenker jeg det er greit å droppe.

Om det kunne være interesse for mer hadde det vært noe annet. 

Anonymkode: 12224...1eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...