Gå til innhold

Finnes det kvinner eller menn som ønsker et kjærlighetsforhold uten sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Kjærlighetsbarn98

Det finnes garantert ja. Sikkert både menn og kvinner som er aseksuelle, eller rett og slett ikke trenger sex for å leve i et forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt ikke, sex er en stor del av forholdet. 

Anonymkode: 51caa...550

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 50, og har vært i overgangsalderen noen få år. All sexlyst er borte over natten. Uansett hva jeg prøver å tenke på, er det liksom ingenting som får frem lysten igjen. Jeg er skilt og har ingen kjæreste eller partner, så det plager jo ingen. Men frister ikke akkurat å inngå noe nytt forhold, for da "må" jeg jo ha sex kanskje hver dag. Det klarer jeg ikke tanken på, rett og slett. 

Det er nok veldig få menn (i alle fall av den attraktive sorten) som er klar for et forhold uten et sexliv, så jeg har egentlig bare funnet ut at jeg blir alene resten av livet. Jeg orker bare ikke tanken på å presse meg til sex flere ganger i uka, når jeg absolutt ikke har noen lyst. 

Selv ikke når jeg tenker på han jeg egentlig kunne tenkt meg å være sammen med, så blusser det ikke opp noen sexlyst.... tragisk og håpløst.

Jeg vil heller ikke ta medisiner eller hormontilskudd for dette, da det både medfører bivirkninger og kan være helsefarlig. Kroppen er ikke laget for å ha slike hormoner livet ut, bare frem til en viss alder.

 

Anonymkode: 421e4...c3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i et forhold, har sex. Men ja til spørsmålet ditt. Om jeg var single og møtte en mann hvor absolutt alt klaffet, kunne jeg fint klart meg uten sex. Det er jo bare en liten og temmelig ubetydelig del av livet. Men klemming, kyssing, ligge på sofaen sammen og se tv, holde rundt hverandre i senga, det vil jeg ha. Kroppskontakt er viktig, sex er ikke det.

Anonymkode: 7e7dc...8d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kroppen er ikke laget for å ha slike hormoner livet ut, bare frem til en viss alder.

Anonymkode: 421e4...c3d

Tja. Hos de fleste blir hormonell bare redusert, ikke borte. Og mange tror det skyldes hormoner når de egentlig mangler vitaminer, mineraler etc. 

Anonymkode: a49f1...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...