Gå til innhold

Min "bestekamerat" har hatt kjæreste i tre år. Har hilst på henne èn gang.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor rart er dette? Vi finner ikke på ting sammen mer enn en gang i måneden, i snitt. Likevel er det aldri sammen med kjæresten hans, på 3 år. Det er veldig rart.

Vi er begge dårlig på å ta kontakt, og med åra er jeg blitt sær og fått mindre behov for sosialisering. Jeg isolerer meg mer og mer.

Samtidig føler jeg ikke det er min "skyld" at jeg ikke har truffet kjæresten hans mer enn en gang. Det er vel mer hans ansvar å introdusere henne for meg, sånn sett. Det jeg reagerer på er at han har ymtet frempå at jeg snart må bli kjent med henne, men han inviterer meg jo aldri til dem eller noe. Samtidig så vet han at jeg er innesluttet og delvis isolert, så vet ikke hvorfor han prøver å få det til at det er jeg som må ta initiativet?

Forøvrig er jeg ikke kjempeinteressert i å bli kjent. Fakta er at jeg gjerne skulle ha kuttet kontakten med denne "bestekameraten". Da er det ekstra irriterende når personen prøver å legge initiativbyrden på meg.

Så hva gjør jeg?

Anonymkode: c5ff4...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du som du skriver, helst vil kutte kontakten med han så er det vel bare å ikke møtes og la kontakten fade ut?

Anonymkode: 6e05a...c09

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er så rart nei. Har møtt bestekompisen min sin dame max 5 ganger på 10 år, er med han flere ganger i måneden. 
Du sier du ikke har interesse av henne, og hun har vel ikke interesse av deg heller. Hvis du vil bryte kontakten med kompisen din så gjør det i stedet for å være en fake venn, i allefall ikke noe poeng å etablere et tettere bånd med dama hans når du egentlig ikke liker å henge med han engang. 

Anonymkode: c054c...605

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...