Gå til innhold

Hva får en mann til å føle


Jegerikkeminskyld

Anbefalte innlegg

- seg som en Mann?

Har faktisk aldri tenkt den tanken før men etter å ha lest litt i en del tråder her har jeg begynt å lure. Min følelse av å være kvinne er ganske rotfestet i meg selv og har aldri vært avhengig av andres meninger og oppførsel overfor meg. Men for menn virker det som om det baserer seg utrolig mye på ytre faktorer for svært mange? I tråder her inne ser man stadig at det pågår en kjønnskamp, likevel har jeg inntrykk av at kvinner ikke har problemer med å definere seg som Kvinner samtidig som menn sliter mer med å definere seg som Menn fordi de på sett og vis må ha bekreftelse fra andre til det? Jeg ser det jo ikke hos menn jeg omgås så jeg sliter litt med å forstå greia.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kvinne og for meg er en ekte mann:

- snill, hyggelig, omtenksom
- lytter, kommuniserer, bryr seg, trøster, heier på meg
- ikke dømmer meg uten grunn
- respekterer meg og mine valg (så lenge det er gode valg)
- har hygiene (dusjer, pusser tenner) lukter godt og går med rene klær

Hva skal en mann med et fint ytre som muskler og stilige klær når alt det de gjør og sier er dritt ? Nei takk. da går jeg heller for en mann med litt mage, eller en tynn ranglete person, så lenge de har personlighet. Utseende er et pluss, men en mann er mer enn utseende og det burde veldig mange mannfolk forstå...er så mange drittsekker overalt at jeg spyr. Fine og se på men resten er til å spy av.

Anonymkode: 6e91c...fde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎27‎.‎04‎.‎2019 den 22.03, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og for meg er en ekte mann:

- snill, hyggelig, omtenksom
- lytter, kommuniserer, bryr seg, trøster, heier på meg
- ikke dømmer meg uten grunn
- respekterer meg og mine valg (så lenge det er gode valg)
- har hygiene (dusjer, pusser tenner) lukter godt og går med rene klær

Hva skal en mann med et fint ytre som muskler og stilige klær når alt det de gjør og sier er dritt ? Nei takk. da går jeg heller for en mann med litt mage, eller en tynn ranglete person, så lenge de har personlighet. Utseende er et pluss, men en mann er mer enn utseende og det burde veldig mange mannfolk forstå...er så mange drittsekker overalt at jeg spyr. Fine og se på men resten er til å spy av.

Anonymkode: 6e91c...fde

Enig!

Anonymkode: 7a342...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min paranoia, samtidig som den holder meg unna sosiale relasjoner, hjelper meg å se om personen er genuin eller ikke. Så fort som jeg legger merke til at noe er utafor, da jeg er utafor og vil ikke nærme meg vedkommende igjen. Det er ikke slik at jeg utelukker folk med en gang, men de jeg er usikre på er jeg forsiktige med. Ekte mann, ekte kvinne, spiller ingen rolle ettersom jeg ikke setter stempler på kjønnsorganer. Jeg omgås bare folk jeg føler meg trygge med og som i return føler seg trygge med meg.

Jeg bruker ikke kosmetiske produkter fordi jeg anser det feminimt eller kvinnelig, men fordi jeg rett og slett nyter å se min akne dø ut (bare for å replaced med noe nytt, of course).  Jeg føler meg som meg selv. Det er ikke et behov for meg å være en kjønnsrolle og la meg selv baseres på kjønnet mitt.

Anonymkode: 2c54b...85b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsto ikke helt spørsmålet. Lurer TS på hva som får en mann til å føle seg som en mann, eller lurer man på hva kvinner mener er en (ekte) mann? 

Ønskes det svar fra menn eller kvinner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...