Gå til innhold

Voksne menn som ser på Marvel filmer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Summ skrev:

Jeg ser ikke underholdningsverdien i det. Tenker på en måte på menn som aldri kom seg utav sandkassa, og i voksen alder kjører gravemaskiner. 

Men heldigvis er alle forskjellige, og for min del, når jeg skal ha underholdning, fremfor noe jeg får lærdom utav, så ser jeg komedier eller fjortisfilmer da. 

Jeg syns ikke man skal kalle noen tragiske pga hva slags underholdning de liker. Så lenge det ikke blir hver dag, man bør veksle litt også.

🤦‍♂️

Anonymkode: 91bbc...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, Marvel og Star Wars filmer er date night for meg og mannen :) Vi går sjelden på kino men disse filmene er et must og vi gleder oss like mye hver gang! 
Forrige Star Wars planla vi inn i en ferie i utlandet, slik at vi fikk se den på en "luksus kino" og det var faktisk høydepunktet i ferien. Vi snakker ennå om det :) 

Folk er forskjellig, deal with it honey :)

Anonymkode: 6a580...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var som TS før, tror nok at han/hun bare ikke har sett filmene 🙂 Jeg hadde sett én film litt sånn i bakgrunnen en gang for mange år siden, og fant ut at det var teit med superheltfilmer. 

Samboeren min introduserte meg for det igjen for noen år siden med Deadpool, og jeg hadde absolutt ikke lyst til å se, men jeg ble helt hekta. Elska humoren, og det overbeviste meg om å se flere. Elsker Marvel-filmene nå!

Anonymkode: 20ac6...0be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...