Gå til innhold

Voksne menn som ser på Marvel filmer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 hours ago, AnonymBruker said:

Ganske tragisk er det ikke ?

Anonymkode: 5afa7...c55

Jeg har vært sammen med kvinnfoilk som likte Marvel filmer. Du på den andre siden ensom som du er....du er tragisk du. 

Anonymkode: 1625b...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Sinsiew skrev:

Gleder neg som en unge til å se den!! 

Skulle ønske de remaket den orginale serien i live action, skulle likt å se Brock bli avvist av damer i real life 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Winza skrev:

Skulle ønske de remaket den orginale serien i live action, skulle likt å se Brock bli avvist av damer i real life 😅

Sant 😂 

Jeg skal se Endgame på onsdag. Herregud, den må bli bra! Fått med noen kompiser på colosseum og greier 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sinsiew skrev:

Sant 😂 

Jeg skal se Endgame på onsdag. Herregud, den må bli bra! Fått med noen kompiser på colosseum og greier 😀

Dere har mye å se fram til, beste avengers filmen hittil :) og første gang jeg har sittet på kino i over 3 timer :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ganske tragisk er det ikke ?

Anonymkode: 5afa7...c55

Forferdelig.

Skal selv se den nye litt uti uka. Forhåpentligvis er det litt mindre folk på kinoen da, så jeg ikke blir gjenkjent. Tenkte på å gå med solbriller, men slo det fra meg da det er litt for mørkt på den tiden, og vil bare vekke oppsikt. Satser på å gå litt sammenlutet, og ikke se på folk. Blir jeg avslørt kommer jeg til å kjøpe noen aviser, en pakke mokkabønner og pakke meg ut derifra! (Håper de selger aviser der)

(Kommer forresten ikke til å følge opp noen svar til dette innlegget pga fare for spoilers!)

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel dette er jo reinspikka tøv.

Anonymkode: 5afa7...c55

Gratulerer med dagens morsomste innlegg. Har du sett litt for mange barnefilmer?
De voksne pleier nemlig å begrunne sine påstander. Nøyaktig hva er tøv, hvorfor er det tøv, hva er i stedet det korrekte osv.

Men for all del, la det bare bli med dette, du har allerede reddet min dag. Kg er til tider vel verdt å følge, i særdeleshet AB-ere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vox_populi skrev:

Langtifra ironi, men selvsagt satt på spissen. Det aller, aller meste av tv-og filmproduksjon fra USA er enten søppel eller beregnet på et barnslig publikum (uansett alder).
For et halvt hundre år siden fantes det, i tillegg til datidens søppel, filmer som appellerte til et voksent, kvalitetsbevisst og seriøst publikum. Ikke så mange slike fra USA, det må sies, men det kunne iblant komme noe godt fra Nasaret også. Det var dengang det, og itte nå. 

Syns no de treffer blink innimellom selv om jeg er så rar at jeg er glad i fransk og tysk populærkultur (samt litt britisk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vel dette er jo reinspikka tøv.

Anonymkode: 5afa7...c55

Var det virkelig det beste argumentasjonsrekken du kunne komme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Winza said:

Dere har mye å se fram til, beste avengers filmen hittil :) og første gang jeg har sittet på kino i over 3 timer :P 

Selv likte jeg Infinity war bedre, men absolutt en god film!

Anonymkode: e0638...68b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Winza skrev:

Jeg er vel også en av få menn som liker pokemon, men bryr meg virkelig ikke :biggrin: Det finnes aldri noe fasit på hva noen skal like :)

Skal se toy story 4 selv, men på DVD. Jeg bruker bare å se superhelt og science fiction filmer på kino utenom noen få unntak (som Detektiv Pikachu) :)

Her jeg bor er det bare menn som spiller Pokémon. Føler meg ganske sær når jeg, godt voksen kvinne, møter på raid og community event 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært sammen med kvinnfoilk som likte Marvel filmer. Du på den andre siden ensom som du er....du er tragisk du. 

Anonymkode: 1625b...e0c

Jeg sa menn.

Anonymkode: 5afa7...c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ganske tragisk er det ikke ?

Anonymkode: 5afa7...c55

Synes at du virker mye mer tragisk, siden du henger deg opp i andre menneskers liv og hva de liker...for så å dømme og kritisere 🙄🙈 Skaff deg et liv du...😉👌🏻

Anonymkode: 1d726...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett de filmene, hi?

 

Eeelsker avengers infinity war og endgame! Digger doctor strange, iron man, ant man osv. 

Mer 35 år hvis du lurer😅 Bryr meg egentlig ikke hva andre synes, det gjelder det meste egentlig... 

Anonymkode: 6fbd6...da9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa menn.

Anonymkode: 5afa7...c55

Jeg er kvinne som liker Marvel filmene, og jeg foretrekker menn som liker det samme. I mine øyne virker du gørr-kjedelig og med dårlig smak 😜 Du skjønner, vi trenger ikke alle å være like.. Antagelig synes både jeg og typen at det du ser på er tragisk, men vi bryr oss egentlig ikke noe om hva andre liker eller gjør...vi lever nemlig våre egne liv for oss selv, ikke for andre eller andres meninger 😊 Ha en fortsatt fin kveld 👍🏻

Anonymkode: 1d726...84d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke marvel veldig bråkete og masete?

Anonymkode: 0f781...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Vox_populi skrev:

Jo, de er like ille som de amerikanske tv-seriene. Alt fra Amerika er søppel. 

"Alt fra Amerika" er en veldig stor ting å ikke like.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Isambard said:

"Alt fra Amerika" er en veldig stor ting å ikke like.

Hvem er det forresten Vox_populi har som profilbilde igjen...?

Anonymkode: eee5a...f48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...