Gå til innhold

Voksne menn som ser på Marvel filmer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DC-filmene har egentlig skuffet meg. Jeg likte Wonder Woman og Aquaman, men ellers tror jeg ikke jeg har likt noen av de nye. Mulig jeg har glemt noen? :klo:

Anonymkode: 61ec3...35b

Vet ikke hvor alle de forskjellige superheltene kommer fra, men thor og iron man osv 😄 De er superkule! Green Lantern er kul og han er vel DC tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DC-filmene har egentlig skuffet meg. Jeg likte Wonder Woman og Aquaman, men ellers tror jeg ikke jeg har likt noen av de nye. Mulig jeg har glemt noen? :klo:

Anonymkode: 61ec3...35b

Sett shazam? Den er en av de mest unike superhelt filmene jeg har sett på mange år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Emblja skrev:

Vet ikke hvor alle de forskjellige superheltene kommer fra, men thor og iron man osv 😄 De er superkule! Green Lantern er kul og han er vel DC tror jeg :)

Dumt at det aldri ble noen oppfølgere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

DC-filmene har egentlig skuffet meg. Jeg likte Wonder Woman og Aquaman, men ellers tror jeg ikke jeg har likt noen av de nye. Mulig jeg har glemt noen? :klo:

Anonymkode: 61ec3...35b

Om du liker Shazam også så har du likt 1 DC film i året(2017, 2018, 2019) og det er jo ikke så dårlig.Enig i at det har vært en del skuff blant DC-filmene. 

 Selv synes jeg DC har mange gode tegnefilmer!  

2 minutter siden, Winza said:

Sett shazam? Den er en av de mest unike superhelt filmene jeg har sett på mange år :)

Enig! Holdt akkurat på å skrive det samme da du postet innlegget ditt. 

Anonymkode: 0ed5a...961

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Om du liker Shazam også så har du likt 1 DC film i året(2017, 2018, 2019) og det er jo ikke så dårlig.Enig i at det har vært en del skuff blant DC-filmene. 

 Selv synes jeg DC har mange gode tegnefilmer!  

Enig! Holdt akkurat på å skrive det samme da du postet innlegget ditt. 

Anonymkode: 0ed5a...961

Jeg ble veldig når filmen ble annonsert fordi Zachary Levi hadde hovedrollen, jeg likte han veldig godt i Chuck :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Om du liker Shazam også så har du likt 1 DC film i året(2017, 2018, 2019) og det er jo ikke så dårlig.Enig i at det har vært en del skuff blant DC-filmene. 

 Selv synes jeg DC har mange gode tegnefilmer!  

Enig! Holdt akkurat på å skrive det samme da du postet innlegget ditt. 

Anonymkode: 0ed5a...961

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Om du liker Shazam også så har du likt 1 DC film i året(2017, 2018, 2019) og det er jo ikke så dårlig.Enig i at det har vært en del skuff blant DC-filmene. 

 Selv synes jeg DC har mange gode tegnefilmer!  

 

Anonymkode: 0ed5a...961

Edit: Glemte også helt å nevne Joker-filmen med Joaquin Phoenix. Den  har ikke kommet enda, men jeg gleder meg veldig. 

Anonymkode: 0ed5a...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Winza said:

Sett shazam? Den er en av de mest unike superhelt filmene jeg har sett på mange år :)

 

Just now, AnonymBruker said:

Om du liker Shazam også så har du likt 1 DC film i året(2017, 2018, 2019) og det er jo ikke så dårlig.Enig i at det har vært en del skuff blant DC-filmene. 

 Selv synes jeg DC har mange gode tegnefilmer!  

Enig! Holdt akkurat på å skrive det samme da du postet innlegget ditt. 

Anonymkode: 0ed5a...961

Nei, jeg har ikke sett Shazam. Merkelig, jeg ser ellers stort sett alt av superheltfilmer, og noen av seriene også.

Takk for tips! Skal definitivt se den :)

Anonymkode: 61ec3...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Winza said:

Jeg ble veldig når filmen ble annonsert fordi Zachary Levi hadde hovedrollen, jeg likte han veldig godt i Chuck :)

Samme her!

Anonymkode: 0ed5a...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Edit: Glemte også helt å nevne Joker-filmen med Joaquin Phoenix. Den  har ikke kommet enda, men jeg gleder meg veldig. 

Anonymkode: 0ed5a...961

Ja, håper den blir bra. Suicide Squad skuffet meg masse, så jeg prøver å holde forventningene lave :ler:

Anonymkode: 61ec3...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Samme her!

Anonymkode: 0ed5a...961

Før Aquaman så hadde jeg stemplet DC som middelmådige superheltfilmer (utenom Superman fra 70 tallet såklart)

Jeg skulle ønske det kom en ny superhelt serie som var slik som Smallville, det var en tv serie som jeg virkelig likte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker man må være utrolig understimulert selv for å mene at andres interesser er tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, håper den blir bra. Suicide Squad skuffet meg masse, så jeg prøver å holde forventningene lave :ler:

Anonymkode: 61ec3...35b

Ja Suicide Squad ble skuff. Egentlig litt rart for synes Suicide Squad-  tegnefilmene har vært gode.  Joker-filmen virker i hvert fall veldig lovende på papiret. Kommer til å bli veldig skuffet om den ikke blir en super film. 

Glemte for øvrig også å legge til Lego Batman-filmen. Den er jo også en DC-film(og lego-film) som var bra. Vet den kanskje er mer parodi enn en tradisjonell DC-film.  Bare sånn jeg har nevnt litt flere DC-filmer som ikke var skuff. 

 

10 minutter siden, Peanut said:

Michael B Jordan i «Black Panther» :rodmer:

Jepp!

Anonymkode: 0ed5a...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Winza said:

Før Aquaman så hadde jeg stemplet DC som middelmådige superheltfilmer (utenom Superman fra 70 tallet såklart)

Jeg skulle ønske det kom en ny superhelt serie som var slik som Smallville, det var en tv serie som jeg virkelig likte! :)

Likte Smallville jeg også. Husker jeg alltid så på det når jeg kom hjem fra skolen. :P For øvrig så har jo DC også Batman-triologien og noen gode Batman-filmer.  Vet det er en del år siden, men siden du nevnte Superman fra 70- tallet. 

Selv så jeg også på Lois and Clark da jeg var liten. 

Anonymkode: 0ed5a...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Likte Smallville jeg også. Husker jeg alltid så på det når jeg kom hjem fra skolen. :P For øvrig så har jo DC også Batman-triologien og noen gode Batman-filmer.  Vet det er en del år siden, men siden du nevnte Superman fra 70- tallet. 

Selv så jeg også på Lois and Clark da jeg var liten. 

Anonymkode: 0ed5a...961

Jeg likte de første sesongene best når det var slik "freak of the week" 😄 Brukte å se for meg at jeg var med i en episode og fikk en slags form for superkraft etter å ha vært borti noe farlig 😅

Jeg har sett den fra 89, 92 og 97, ikke sett den med Val Kilmer eller den fra 2012. Syntes den med George Clooney var komisk 😅 Spesielt med Arnold Schwarzenegger som leter etter konen sin spilt av Vendela Kirsebom :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Ironi?

Langtifra ironi, men selvsagt satt på spissen. Det aller, aller meste av tv-og filmproduksjon fra USA er enten søppel eller beregnet på et barnslig publikum (uansett alder).
For et halvt hundre år siden fantes det, i tillegg til datidens søppel, filmer som appellerte til et voksent, kvalitetsbevisst og seriøst publikum. Ikke så mange slike fra USA, det må sies, men det kunne iblant komme noe godt fra Nasaret også. Det var dengang det, og itte nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, Vox_populi skrev:

Langtifra ironi, men selvsagt satt på spissen. Det aller, aller meste av tv-og filmproduksjon fra USA er enten søppel eller beregnet på et barnslig publikum (uansett alder).
For et halvt hundre år siden fantes det, i tillegg til datidens søppel, filmer som appellerte til et voksent, kvalitetsbevisst og seriøst publikum. Ikke så mange slike fra USA, det må sies, men det kunne iblant komme noe godt fra Nasaret også. Det var dengang det, og itte nå. 

Vel dette er jo reinspikka tøv.

Anonymkode: 5afa7...c55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gud som jeg savner alle tegneserieheftene😩. Edderkopper, Hulken, Supermann, Fantastiske 4, osv.

Er så glad jeg opplevde den tiden:-)

Anonymkode: 4f93e...0b5

Bare å kjøpe de på nytt 😉

Anonymkode: 893a8...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hvorfor det? Jeg er 40, mannen 41, vi ser marvel og star trek og alt som måtte komme omtrent i fantasy eller sci-fi sjangrene. Er jo moro og underholdende, så hvorfor ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Winza skrev:

Jeg er vel også en av få menn som liker pokemon, men bryr meg virkelig ikke :biggrin: Det finnes aldri noe fasit på hva noen skal like :)

Skal se toy story 4 selv, men på DVD. Jeg bruker bare å se superhelt og science fiction filmer på kino utenom noen få unntak (som Detektiv Pikachu) :)

Gleder neg som en unge til å se den!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...