Gå til innhold

Voksne menn som ser på Marvel filmer.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 minutt siden, Winza said:

Enig der, jeg er født i 1991 så jeg er i den generasjonen som var barn når Istid 1 og Shrek 1 kom, hadde begge på vhs og så dem titals ganger 😄 Monsterbedriften var favoritten av vhs filmene mine, så den i hvert fall over 100 ganger 😄 Uansett om jeg har gode minner fra vhs tiden så er jeg veldig glad for at vi har DVD og strømmetjenester nå :) 

Jeg har forøvrig ikke sett Istid 3-5 enda, jeg har dem til gode :)

Sett de første filmene veldig mange ganger jeg også. Samme med Monsterbedriften. 

Toy-Story har jeg sett alle 3 filmene og synes alle var veldig bra. Kommer til å se fjerde når den kommer på Kino. Samme med Frozen 2. Så kan folk le så mye de vil om at voksne menn ler, gråter og synger med på de beste barnefilmene. :)

Anonymkode: 0ed5a...961

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Tabris skrev:

Final Fantasy X er på topplisten. :biggrin:

Hun på profilbildet ditt, er det hun brunetten fra x som passer på Yuna? Husker ikke navnet, jeg spilte x og x 2 på ps4 sist år og likte det godt :) Men likte ikke det tilleggs spillet som tok plass etter x 2, var bare rart :P Har du spilt World of final fantasy? Der dukker flere gamle ff karakterer opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det som er tragisk er å se på Marvel generelt. Superheltfilmer har blitt søppel. 

Anonymkode: 9969e...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sett de første filmene veldig mange ganger jeg også. Samme med Monsterbedriften. 

Toy-Story har jeg sett alle 3 filmene og synes alle var veldig bra. Kommer til å se fjerde når den kommer på Kino. Samme med Frozen 2. Så kan folk le så mye de vil om at voksne menn ler, gråter og synger med på de beste barnefilmene. :)

Jeg er vel også en av få menn som liker pokemon, men bryr meg virkelig ikke :biggrin: Det finnes aldri noe fasit på hva noen skal like :)

Skal se toy story 4 selv, men på DVD. Jeg bruker bare å se superhelt og science fiction filmer på kino utenom noen få unntak (som Detektiv Pikachu) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Winza said:

Hun på profilbildet ditt, er det hun brunetten fra x som passer på Yuna? Husker ikke navnet, jeg spilte x og x 2 på ps4 sist år og likte det godt :) Men likte ikke det tilleggs spillet som tok plass etter x 2, var bare rart :P Har du spilt World of final fantasy? Der dukker flere gamle ff karakterer opp :)

Ja, det er Lulu. :) 

Var det et spill etter X-2? Har jeg ikke hørt om?

Nei, jeg er ikke så glad i samlespill og crossovers (derfor jeg ikke spiller Kingdom Hearts). Spiller ikke så mye FF lenger, nå går det mest i The Elder Scrolls - masse kult som skjer der nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tabris skrev:

Ja, det er Lulu. :) 

Var det et spill etter X-2? Har jeg ikke hørt om?

Nei, jeg er ikke så glad i samlespill og crossovers (derfor jeg ikke spiller Kingdom Hearts). Spiller ikke så mye FF lenger, nå går det mest i The Elder Scrolls - masse kult som skjer der nå!

https://finalfantasy.fandom.com/wiki/Final_Fantasy_X-2:_Last_Mission

Den følger med i Final Fantasy X/X-2 HD Remaster :) 

Samlespill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, Winza said:

Jeg er vel også en av få menn som liker pokemon, men bryr meg virkelig ikke :biggrin: Det finnes aldri noe fasit på hva noen skal like :)

Skal se toy story 4 selv, men på DVD. Jeg bruker bare å se superhelt og science fiction filmer på kino utenom noen få unntak (som Detektiv Pikachu) :)

Mulig jeg ser Toy Story 4 hjemme jeg også. Men Frozen 2 ser jeg på Kino siden det er musikal og de har bedre lyd enn jeg har hjemme. 

Detektiv Pikachu skal jeg også få sett. 

Enig med deg at det ikke finnes noe fasitsvar på hva man skal like og uansett en god film er en god film uansett hvor gammel man er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ganske tragisk er det ikke ?

Anonymkode: 5afa7...c55

Langt mer tragisk med folk som deg som dømmer de pga deres film referanser.

Liker ikke filmene selv, men kan se underholdningsverdien i de

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I hvert fall de første filmene. Første 2 Shrek-filmene er jo veldig bra. De to siste var så som så. 

Aldri hørt noe si "Skal vi se Shrek 3 sammen?". :P

Istid 4 og 5, derimot! Ler så godt av "bæsshta" 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Vox_populi skrev:

Jo, de er like ille som de amerikanske tv-seriene. Alt fra Amerika er søppel. 

Ironi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Guppy88 skrev:

Istid 4 og 5, derimot! Ler så godt av "bæsshta" 🤣

Er det fortsatt Otto Jespersen som har den norske stemmen til Manny? Jeg digger stemmen hans 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er barnefilmer så barn.

Beklager med de er ikke laget for barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke 12 åringer barn ?

De er tweens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Fru Uperfekt skrev:

Beklager med de er ikke laget for barn

Og mesteparten av de jeg ser i kinosalen når jeg ser superheltfilmer er voksne med 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Winza skrev:

Er det fortsatt Otto Jespersen som har den norske stemmen til Manny? Jeg digger stemmen hans 😅

Jupp. Otto, Dagfinn Lyngbø, Linn Skåber og Svend Nordin. Fine gjengen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 hours ago, Winza said:

Samme kan sies om alle typer filmer som har samme tema som andre filmer, smak og behag ;) 

Joa, men de er så glattpolerte av et kjempemaskineri, for å falle i smak hos et kjempepublikum, at de fullstendig mangler sjarm og originalitet. Som den som vil please alle ofte gjør... Smak og behag, ja. Det er jo veldig mange med deg som elsker dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er kvinne, og har passert de første 50 med god margin. Elsker tegnefilmer og tegneserier. 

Skjønner at tråden handler om voksne menn som ser på Marvel. Men skjønner likevel ikke poenget. Er det verre at voksne menn ser på Marvel enn at voksne kvinner gjør det? 

Anonymkode: bb4f6...7ba

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, hind said:

Joa, men de er så glattpolerte av et kjempemaskineri, for å falle i smak hos et kjempepublikum, at de fullstendig mangler sjarm og originalitet. Som den som vil please alle ofte gjør... Smak og behag, ja. Det er jo veldig mange med deg som elsker dem.

Noen av filmene er uten sjarm. Men ikke alle Marvel-filmene. Marvel-filmer er som alle andre filmer, noen bra og noen dårlige. 

Blir trangsynt å skjære alle Marvel-filmene over en kam. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, Emblja said:

Godt voksen kvinne på 30 som syntes marvel og DC universe har masse bra 😄

DC-filmene har egentlig skuffet meg. Jeg likte Wonder Woman og Aquaman, men ellers tror jeg ikke jeg har likt noen av de nye. Mulig jeg har glemt noen? :klo:

Anonymkode: 61ec3...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...