Gå til innhold

Bli kjent med folk fra andre land på nett - hvordan?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

For et par år siden snakket jeg med en gutt fra Sydney som jeg ble kjent med på Internett ved en tilfeldighet. Vi snakket ganske mye, og jeg vurderte å reise på besøk. Etterhvert dabbet kontakten av.

Når jeg tenker etter, var det jo i grunnen litt moro. Kunne tenke meg å få en ny slik venn på nettet. 

Er selvsagt mange store plattformer å møte folk på her til lands, men hva med i utlandet?

Og er det noen med øvrige erfaringer angående å møte folk slik? 😊

Anonymkode: 7eb0f...d3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tandem er en språklæring app man treffer folk fra hele verden å snakke med om man vil. Har møtt en person som jeg ble kjent med gjennom denne. Møtte også eksen min fra sør-amerika gjennom et "spørsmål og svar" nettsted.

Anonymkode: 7acf0...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes folk fra hele verden på alle mulige sider. Det gjelder å holde kontakten over lengre tid.

Da jeg var i USA nylig møtte jeg en venninne derfra for første gang. Vi gjorde ikke så mye, det gikk for det meste i Netflix og prat, men det var så fint og komfortabelt at vi koste oss likevel. Var veldig nervøs, men det føltes veldig naturlig da vi endelig møttes personlig. Kjent hverandre på nett i 10 år og så endelig en sjanse til å møtes da jeg endelig hadde muligheten til å reise over. Var to dager og aner ikke når vi får muligheten igjen, så er veldig glad for at vi fikk det til.

Tror vi møttes på Livejournal, og andre har jeg møtt over tid på Tumblr, Twitter, Instagram og andre steder. Felles interesser kan føre folk sammen. Ikke alle varer, men noen få holder. Jeg har et par til jeg håper å få truffet en dag som jeg prater med nesten hver dag på nett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Bare å slå deg løs på noen utenlandske debatt-forum / nettsamfunn.              

 Voila, så møter du sannsynligvis en del artige skruer å diskutere med. :phaedra:

Anonymkode: f296a...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.4.2019 den 10.20, TinyBean skrev:

Finnes folk fra hele verden på alle mulige sider. Det gjelder å holde kontakten over lengre tid.

Da jeg var i USA nylig møtte jeg en venninne derfra for første gang. Vi gjorde ikke så mye, det gikk for det meste i Netflix og prat, men det var så fint og komfortabelt at vi koste oss likevel. Var veldig nervøs, men det føltes veldig naturlig da vi endelig møttes personlig. Kjent hverandre på nett i 10 år og så endelig en sjanse til å møtes da jeg endelig hadde muligheten til å reise over. Var to dager og aner ikke når vi får muligheten igjen, så er veldig glad for at vi fikk det til.

Tror vi møttes på Livejournal, og andre har jeg møtt over tid på Tumblr, Twitter, Instagram og andre steder. Felles interesser kan føre folk sammen. Ikke alle varer, men noen få holder. Jeg har et par til jeg håper å få truffet en dag som jeg prater med nesten hver dag på nett.

Dagen gladnyhet ❤️ De finnes der ute et sted, hvis man er hyggelig og respekterer hverande. For min del er twitter best, eller oppmøte i sosiale lag. Den siste bør vi aldri glemme 🤫

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...