Gå til innhold

Blomstrende kjærlighet som tar en u-sving


Gjest Lillealv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hverdagen kommer sies det, mulig det er det.. ? beklager et kort og sikkert veldig kjedelig svar.

Anonymkode: 84e49...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan ærlig talt ikke fortelle deg hva han føler og evt ikke føler.. Ei heller om du overtenker/overreagerer/overføler. Du kommer med veldig lite info, men med mer info kan vi uansett ikke kunne gi deg der riktige svaret.  

 

Synes dog ikke man skal måtte jobbe for andres anerkjennelse eller få noen til å føle mer. Det er feil. Man skal ikke måtte endre på seg selv for andre. Med mindre man virkelig er et totalt utskudd/ass/whatsoever som er galt. Til og med ikke da engang, egentlig. Det burde man gjøre for sin egen del. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hverdagen kommer sies det, mulig det er det.. ? beklager et kort og sikkert veldig kjedelig svar.

Anonymkode: 84e49...e14

Jeg syns jo helt ærlig at "hverdagen kommer" er litt vel tidlig, etter fire måneder. 

Jeg forstår ikke hvordan du allerede kan snakke om å få han til å elske deg igjen... Jeg tror meg og samboer akkurat hadde begynt å si "jeg elsker deg", etter fire måneder? Nå to år senere, er vi fremføres stormforelsket, kanskje mer nå, enn noen gang.. 

Jeg sier ikke dette for å være stygg med deg ts, men er du helt sikker på at du har de riktige følelsene for han? Det skal ikke være nødvendig å begynne å kjempe for et forhold 4 måneder inn i det..

Anonymkode: 08d4d...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker åha følt som deg på din alder. Det er ca. 4 kjærester siden.

Kvinner har en fantastisk intuisjon, vi kan kjenne på slike ting veldig godt, så jeg tror at du kjenner på at det begynner å bli over. Det kan føles utrolig vondt, men jeg som har opplevd det helt likt som deg kan bare si at bedre ting venter rundt neste hjørnet. Bedre opplevelser,  bedre forelskelse, bedre menn. Man skal ikke måtte jobbe med forholdet etter så kort tid, og når man er så ung, da skal alt være rosenrødt og glede. Vær deg selv, ha en rolig samtale med han der du virkelig hører på han, for å få svar på det du lurer på. Det er helt nødvendig å sjekke inn med hverandre ofte om hvor man står i forholdet, om man er lykkelig, uansett hvor lenge man har vært sammen. 

Anonymkode: 81a64...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prat om følelser og problemer sammen, da kan det være ting ordner seg :)

Anonymkode: 824f6...b3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillealv
5 timer siden, Virrevirrevapp skrev:

Hva slags erfaringer har gutten med forhold?

.

Endret av Lillealv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...