Gå til innhold

Vendela og Petter 😊

Justlooking

Anbefalte innlegg

• 4 måneder senere...

Fortsetter under...

mumrikk1 skrev (På 17.4.2024 den 22.08):

De kler hverandre godt. Petter forandret seg til det positive ved å få henne i livet sitt😀

Så enig! Han trengte henne virkelig i livet sitt😀

• Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Vendela men ble overrasket da jeg nylig lest et intervju med henne om kroppspress, der hun sa at hun ønsker å eldes naturlig uten injeksjoner og behandlinger.

Man trenger jo ikke å jobbe i skjønnhetsindustrien for å se at hun har fått injisert både det ene og det andre i ansiktet, og i serien Vendela + Petter så vi at hun tok dyre ansiktsbehandlinger hos Beths Beauty for å stramme opp ansiktet (feks laser og dermapen).

Hvorfor kan ikke disse kjendisene være ærlige på hva de gjør?

• Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Må hun i avisa for absolutt alt: https://www.dagbladet.no/kjendis/ble-veldig-lei-meg/82179775

Hun fremstiller seg selv som den kjendismagneten - kjenner hver eneste kjendis "over there". Og alltid når de har gått bort, for da kan jo ingen tilbakevise dette.

Kan ikke denne dama innse at hennes glansdager er forbi, og at hun nå bare fremstår desperat etter å gjøre seg aktuell. Hun er i sjokk for ditt og datt, traumatisert for det ene og andre og gir ikke opp hvilke saker hun skal fremme i medium - bare hun kan komme i pressa for noe.

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Istapp skrev (39 minutter siden):

Må hun i avisa for absolutt alt: https://www.dagbladet.no/kjendis/ble-veldig-lei-meg/82179775

Hun fremstiller seg selv som den kjendismagneten - kjenner hver eneste kjendis "over there". Og alltid når de har gått bort, for da kan jo ingen tilbakevise dette.

Kan ikke denne dama innse at hennes glansdager er forbi, og at hun nå bare fremstår desperat etter å gjøre seg aktuell. Hun er i sjokk for ditt og datt, traumatisert for det ene og andre og gir ikke opp hvilke saker hun skal fremme i medium - bare hun kan komme i pressa for noe.

Litt rart at dagbladet er den som informerer om dødsfallet til sin "gode venn". Gode venner får vel vite om sånt før media? Eller...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (48 minutter siden):

Litt rart at dagbladet er den som informerer om dødsfallet til sin "gode venn". Gode venner får vel vite om sånt før media? Eller...

Mediene plukker jo opp sånt med en gang. De fleste venner, utenom *bestevenner* får vel ikke vite om dødsfall før det er offentlige?

Endret av solsolsol
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er aktiv på snap både hun og mannen. De er skjønne. De spiser en del mat da, og det er fint å se kjendiser koser seg og ikke er opptatt av å være sylslank. Hun er flott som snart 60 åring. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (3 timer siden):

Hun er flott som snart 60 åring.

Hun er nå blitt ganske rund og "bestemoraktig", spennende å se om han bytter henne ut snart

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (17 timer siden):

Hun er nå blitt ganske rund og "bestemoraktig", spennende å se om han bytter henne ut snart

Får jo håpe det, om han er så overfladisk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror de har det godt sammen, jeg. Han er en positiv type som hjelper henne til å ha det bra. Og så lenge han får kjøre gravemaskin, og sikkert får servert mye god mat og drikke, tror jeg han trives. Hun er en litt husmoderlig type har jeg forstått, og liker huslige sysler. Uansett vet man aldri hvor lenge forhold holder og jeg tror ikke Petter bryr seg om noen flere kilo. Hun så også helt bort fra at Petter tidligere  hadde et annet image utad.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendela virker lite smart, og det er ikke pga dysleksi. Man får med seg ting når man snart er 60 år. 

Den ene tingen Trumpen har hatt rett.

Endret av Margit777
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så Vendela i sommer da hun promoterte brillene sine i en brillebutikk, og jeg syntes hun så bedre ut "i levende live" enn på bilder. Hun er langt fra noe "bestemoraktig" og så flott ut .

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er litt sånn enkle sjeler begge to. Harmløse og snille mot hverandre. Har truffet begge på et arrangement og syns de fremstod som sympatiske, ordinære mennesker. 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...