Gå til innhold

Vi hadde det SÅ BRA? hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei jeg har hatt det super bra med kjæresten? jeg tror vi er fortsatt er det iallfall. Men vi har vært veldig mye sammen nå i det siste, ting har vært veldig bra. Også dro hun hjem nå i går. Jeg fikk en melding om at hun ba meg velge mellom vennene mine eller henne? og at jeg ikke kunne få begge i mitt tilfelle? Jeg har jo følt at hun isolerer meg fra venner og slikt, men aldri tenkt over det. 

Hun kan fortelle alt jeg vil høre når vi er sammen, men med en gang hun drar er det som hun endrer seg totalt mot meg? hele auraen endrer seg mot meg? Hun blir ordentlig sur om jeg skal møte vennene mine og slik? og kan sitte å ignorere meg hele kvelden fordi hun så at det poppet opp en melding opp fra en venn fra meg? Også ber hun meg alltid skru på "kartet" på det snappkartet. Og med en gang hun dro fra meg skrudde hun det av? altså blir gal av dette?

er jeg bare totalt naiv og dum? fordi jeg forstår virkelig ikke, trenger hjelp :( 

Anonymkode: b2f0a...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tydeligvis så er det ikke så bra. Om noen ber deg kutte kontakt med venner er det på bærtur, dersom forholdet ryker vil du sitte igjen alene. 

Jeg hadde valgt vennen over en sånn person.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ut fra det du skriver her så har du det ikke superbra med kjæresten. 

Tror ikke dette blir bedre. Jeg ville gitt et ultimatum, enten slutter hun med denne oppførselen eller så går du. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lar også hun alltid være med sine venner uten noe problem med det, men når det kommer til meg skal jeg helst være for meg selv dersom vi ikke er sammen. Hun spurte meg også for en dag siden hvem jeg var på butikken med, jeg var med søsteren min. Da sa hun noe som : trodde du skulle dra alene jeg? altså sånne ting

Anonymkode: b2f0a...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke godt for oss å svare på dette.

Det kommer helt an på om du har normal omgang med bra venner eller om du har en tendens til å stadig være mer fokusert på andre enn på henne, ikke være så kresen på venner, etc.

Det som i alle fall er sikkert, er at hun har RETT TIL å stille krav til hva hun godtar i et forhold. Og så må du se hva som er verdt det for deg. 

Her inne er det mange single mennesker som sier du må velge vennene, fordi det er det de selv identifiserer med. 

Jeg er ikke umiddelbart enig i det.

Mange omgir seg med en gjeng med bedritne, eiesyke og illojale «venner», som de godt kunne ha tatt en opprydning i.

Men slik du beskriver henne er hun veldig mistenksom mot alt og alle. Så jeg ville nok ha valgt vennene, særlig hvis de er gode venner, og satset på at hun jobbet med sine trust issues før du evt tok henne inn i varmen igjen

Hun høres rett og slett ikke ut som hun er moden nok for et forhold.

Endret av a l'orange
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som hun er veldig usikker og sjalu. Dette må dere prate om, hun må forstå hvor problemet ligger (hos henne) og hun må være villig til å gjøre jobben. Hun føler kanskje at hun alene burde være bra nok for deg, og at alt du gjør med andre bare viser henne at hun ikke er god nok. 

Enten må hun være villig til å jobbe for å endre seg, eller så må du være villig til å ofre alle andre for henne. Eller gjøre det slutt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du skrive en Pm til meg, jeg har prøvd å nådd deg flere ganger igjennom anonym. Men send meg gjerne en Pm. 
Dette er din 7-8. post., 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Heihei94 skrev:

Kan du skrive en Pm til meg, jeg har prøvd å nådd deg flere ganger igjennom anonym. Men send meg gjerne en Pm. 
Dette er din 7-8. post., 

melding melding? 😄 

Anonymkode: b2f0a...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres absolutt ikke bra ut! Jeg tror du egentlig vet det selv. Jeg ville avsluttet et forhold som dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres sosiopatisk ut. tipper du kommer til å se hvilket fælt monster hun er når du slår opp, da vil hun eksplodere og du vil være glad du gikk

Anonymkode: d8425...6ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LØØØØØØØP! Og se deg ALDRI tilbake!

Anonymkode: 8297b...34c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i et sånt forhold, det blir bare verre. Til tross for, som du sier, at slike personer selv er med venner, så stoler de ikke på dine.

Anonymkode: 2f646...7ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter hva du skriver så er det hun som trenger hjelp og ikke du. Utrolig manipulerende og eiesyk. 
Men det kan jo være noe du har utelatt som kunne endret mitt syn. Om dine venner er en gjeng fylliker og narkomane kunne jeg forstått henne litt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, 911 skrev:

Etter hva du skriver så er det hun som trenger hjelp og ikke du. Utrolig manipulerende og eiesyk. 
Men det kan jo være noe du har utelatt som kunne endret mitt syn. Om dine venner er en gjeng fylliker og narkomane kunne jeg forstått henne litt.

Alle vennene mine er gode og snille! ingen som er narkomane? alle studerer og oppfører seg bra?

Anonymkode: b2f0a...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle vennene mine er gode og snille! ingen som er narkomane? alle studerer og oppfører seg bra?

Anonymkode: b2f0a...9a5

Men hun liker dem ikke.

Anonymkode: 2f646...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres bra ut for deg, og verre for din kjæreste. Det jeg nevnte var bare et eksempel da vi ikke vet noenting om din og hennes omgangskrets. Spesielt ille at hun forlanger at du har sporing på telefonen mens hun slår den av så snart hun er utenfor døra.

Her må det ligge noe annet bak så en skikkelig prat vil forhåpentligvis avdekke noe. Tror dessverre ikke jeg hadde tolerert hennes krav og forlatt henne.

Det er heller ikke noe argument at hun ikke liker dem så lenge det er dine venner. 

Endret av 911
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sliter nok med noe. Mest sannsynlig har det med tillitt/relasjoner å gjøre. Hun har nok disse tankene hele tiden, men våger kanskje kun å si de når dere er på hver deres plass. Jeg vet ikke om du har gitt henne grunn til å være usikker, eller at det er kvinnelige venner hun sikter til her. Men uansett, man kutter ikke ut venner pga kjæresten, da er det noe som er feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har det ikke bra med kjæresten din. Hun er ekstremt usikker, sjalu og manipulerende og du burde LØPE FOR LIVET NÅ

Anonymkode: b0968...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hun liker dem ikke.

Anonymkode: 2f646...7ab

nei åpenbart ikke når hun vil jeg ikke skal henge med de?

Anonymkode: b2f0a...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...