Gå til innhold

Konfirmasjon, vis meg bilde eller kom med tips for (orginal) pynt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjør på om du har noen ideer å vise eller fortelle om! 👍

Festlig med noe personlig eller spesielt. 

Eller bare noe du syns er pent. 

Anonymkode: 50dba...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjør på om du har noen ideer å vise eller fortelle om! 👍

Festlig med noe personlig eller spesielt. 

Eller bare noe du syns er pent. 

Anonymkode: 50dba...078

Er du konfirmant? 

Dersom ikke så er svaret å spørre konfirmanten og så gå for hans/hennes ønsker. Er en gammel nok til å konfirmere seg er en gammel nok til å stå for pynting, invitasjon og meny. Sånt er liksom ikke noe en gjør over hodet på en 15-åring (særlig om hen ikke er interessert).

Dersom du er konfirmant så anbefaler jeg Pinterest. Finn ting du liker - kjøp det brukt eller lån det med noen eller finn ting i naturen og gjør det enkelt. Mange (spesielt mødre) stresser seg halvt ihjel med sære tema for pyntingen som ingen legger merke til. Folk kommer for å møte folk de liker, skravle og spise mat, ikke for pynten sin del. Så ikke stress med den.

Anonymkode: 360f1...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en vase med mange nedklipte hvite roser på midten foran sønnen min, også satte jeg bittesmå vaser med 1-2 hvite roser, litt kvist farget med sølv og litt grønt utover langbordet.  Han hadde også sølvskoen fra han var baby sin fylt med hvite roser og grønt.  Hadde også noen vinglass opp ned med roser inni og telys oppå. Hvit duk ellers med noen brikker i grå/sølv av sånn gjennomsiktig løper i sånn trådmønster. Kjøpt på Panduro.  Brettet doble servietter med hvite roser og mørkeblå litt større servietter inni. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde bare en bukett blomster mitt på spisebordet og vanlige tallerkene med servietter og bestikk. Ser ikke vitsen med så veldig pynting.

Anonymkode: 43f8b...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææh. Det skulle selvsagt være "midt", ikke "mitt".

Anonymkode: 43f8b...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en fotballgutt, og pynter med det temaet som utgangspunkt etter ønske fra konfirmanten. Vi skal pynte i sort og hvitt og har bla. kjøpt fotballskjokolader fra Nille for å ha oppi små gjennomsiktige esker med lapp med navn på (som bordkort), sorte servietter, skal ha hvitt og grønt av blomster og har kjøpt noen små flate fotballer (dårlig forklaring, jeg vet;-)) som skal ligge på bordet (de er små, så de skal være lagt litt utover bordet), hvite stearinlys og sorte og hvite ballonger.

Anonymkode: a02e9...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...