Gå til innhold

Venninne som hele tiden er gravid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 Kyskhetsbeltet bør innføres igjen!! Så kan du kaste nøkkelen! 

 

Anonymkode: e98aa...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er for abort absolutt uansett grunn, selv om det blir brukt som prevensjon er jeg 100% for. MEN, hun her høres faktisk bare irriterende ut. Jeg hadde sagt det også, at hun bare er irriterende og at jeg ikke bryr meg om at hun er gravid lengre. Hadde hun ikke skjerpet seg da, hadde jeg abortert vennskapet.

Anonymkode: ba007...361

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nevn det for henne at alle abortene kommer til å bli et stort tema den dagen hun skal beholde et barn. At hennes kjæreste da vil få høre om det på svangerskapskontrollene osv. Kanskje hun skjerper seg og slutter å være så uansvarlig å stoppe hjertet på små embryoer som en egoistisk form for "prevensjon".

Anonymkode: 15588...415

Akkurat. Skulle si det samme. Svigerinnen min jobber innenfor feltet(uten å gå inn på for mange detaljer), og tro meg, å bruke abort som «prevensjon», har kommet tilbake og bitt mang en kvinne i ræva den dagen hun bestemte seg for å bli mor. 

Anonymkode: 73b92...393

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke at jeg forsvarer abort som prevensjon i det hele tatt, men dette er da virkelig ikke sant?

Anonymkode: 5e5e2...75a

Jepp det er nok det du!
Både provoserte aborter og spontan/missed aborter skal telles med i antall tidligere svangerskap når man går gjennom helsekortet for gravide på første svangerskapskontroll uke 8-12. 

Anonymkode: 15588...415

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bare ignorert henne hver gang hun begynte med gravidregla igjen. Tekstmeldinger hadde blitt oversett og samtaler hadde blitt spora over på noe annet mens kommentaren om å være gravid totalt oversett.

«føler meg så kvalm og uggen»

«sikkert omgangsjuken som går nå»

«nei, tror jeg er gravid»

»omgangssjuke er no dritt, så ikke smitt meg. Har konsertbilletter til helga. Har du planer?» 

«ja, jeg må vel ta en graviditetstest hvis mensen ikke kommer»

»den konserten blir skikkelig gøy. Fikk ikke sett bandet sist de var i Norge» osv. 

Anonymkode: 84175...f4f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat. Skulle si det samme. Svigerinnen min jobber innenfor feltet(uten å gå inn på for mange detaljer), og tro meg, å bruke abort som «prevensjon», har kommet tilbake og bitt mang en kvinne i ræva den dagen hun bestemte seg for å bli mor. 

Anonymkode: 73b92...393

Hvordan beit det dem i ræva? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om hun faktisk har vært gravid? Eller kan hun si at hun er gravid og tatt abort for å få oppmerksomhet? Noen gjør veldig mye rart for oppmerksomhet.

Anonymkode: f502a...b59

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat. Skulle si det samme. Svigerinnen min jobber innenfor feltet(uten å gå inn på for mange detaljer), og tro meg, å bruke abort som «prevensjon», har kommet tilbake og bitt mang en kvinne i ræva den dagen hun bestemte seg for å bli mor. 

Anonymkode: 73b92...393

Eksen til lillebroren min holdt på slik. Endte med at barnevernet ble koblet inn i hennes 6 mnd, da hun ble gravid med den nye samboeren, fordi de var bekymret for tilknytning og andre ting. Hun måtte godta full oppfølgning, og det tok et år før de ikke var kvitt barnevernet.

Anonymkode: 8e437...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi alle gangene hun har tatt abort sier hun at hun skal beholde, for så å ta abort.. 

Anonymkode: a82cf...449

Fool me once... Osv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det at hun lyver til deg, hadde irritert meg nok til å kutte ut. Orker ikke folk som driver og juger. 

Hun må være mindre begavet som driver og har sex her og der uten bruk av prevensjon. Snart sier legene stopp til flere aborter, eller hun  kan oppleve negative ettervirkninger som betennelse i livmoren osv. Hun kan faktisk bli ødelagt for livet og ikke få flere barn etter en uheldig provosert abort! Prøv å si det til henne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Maleficenta skrev:

Hvordan beit det dem i ræva? 

Vil ikke komme med for mange detaljer. Vet jo ikke navn og slikt, og kommer fra en ganske stor by, men...to stikkord er i hvert fall barnevernet og skilsmisse.

Anonymkode: 73b92...393

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke at jeg forsvarer abort som prevensjon i det hele tatt, men dette er da virkelig ikke sant?

Anonymkode: 5e5e2...75a

Det blir spurt om man har tatt abort noen gang, ja, men jeg vet ikke om de begynner å spørre om antall. Uansett er dette info som foregår mens mannen da sitter ved siden av og hører på. Så da får jo han vite om aborten(e), om hun ikke har fortalt det før.

Anonymkode: 3141d...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp det er nok det du!
Både provoserte aborter og spontan/missed aborter skal telles med i antall tidligere svangerskap når man går gjennom helsekortet for gravide på første svangerskapskontroll uke 8-12. 

Anonymkode: 15588...415

Men det er vel noe man gjør en gang? Ikke noe man sitter på kontroll sammen med partner og snakker om hver gang? 

Anonymkode: 5e5e2...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Maleficenta skrev:

Hvordan beit det dem i ræva? 

Risikoen er liten, men den er der; infeksjoner i livmoren. I Norge forekommer det omtrent ikke. 

Anonymkode: 3141d...1ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun høres enten litt enkel ut, eller veldig umoden. 

Anonymkode: 48ed0...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er vel noe man gjør en gang? Ikke noe man sitter på kontroll sammen med partner og snakker om hver gang? 

Anonymkode: 5e5e2...75a

De går igjennom det på både tidlig ultralyd, ordinær ultralyd og når man kommer inn på føden, de gjorde hvert fall det til meg. Jeg har riktignok ingen provoserte aborter bak meg da, men en spontanabort. 

Anonymkode: 53116...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Risikoen er liten, men den er der; infeksjoner i livmoren. I Norge forekommer det omtrent ikke. 

Anonymkode: 3141d...1ff

Så de fikk infeksjon i livmoren? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for selvbestemt abort, men dette er ekstremt uetisk og åndssvakt.

Hadde kuttet henne som venn, hun høres ikke frisk ut. 

Anonymkode: d0e30...7db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke komme med for mange detaljer. Vet jo ikke navn og slikt, og kommer fra en ganske stor by, men...to stikkord er i hvert fall barnevernet og skilsmisse.

Anonymkode: 73b92...393

Å det var jo drit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...