Gå til innhold

Hvorfor er damer så kåte på leger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud selvsagt vet vi det! Det er derfor vi kun er betatt å ikke forelsket. 

Anonymkode: a4d6b...80f

Alltid noen som må nevne det, uansett om det er slik de skal oppføre seg, så smeltes vi av det. Ferdig med det. 

Anonymkode: a9e65...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke greia. Jeg blir ikke kåt på menn som viser meg omtanke, med mindre det er samboeren min. De gangene jeg har blitt litt tent på en annen mann har det vært av helt andre årsaker. 

Anonymkode: 5be11...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke greia. Jeg blir ikke kåt på menn som viser meg omtanke, med mindre det er samboeren min. De gangene jeg har blitt litt tent på en annen mann har det vært av helt andre årsaker. 

Anonymkode: 5be11...df4

Det er jo bare en av mange grunner til at en blir betatt da! Legen min er sexy,morsom,forståelsefull,flink med barn,sier snille ting til meg og er omsorgsfull. Alt dette gjør at jeg til sammen blir litt betatt av han ja. Men er selvsagt fullt klar over at han bare gjør jobben sin.

Anonymkode: a4d6b...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vært. Vil helst ikke ha en overarbeidet, utslitt ektemann. 

Anonymkode: c53f6...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.4.2019 den 16.13, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde legetime. Mens jeg satt der klarte ikke annet enn at det er helt utrolig sinnsykt at min fastlege er en damemagnet. Hvordan kan han være det? Men etter KG å bedømme, så er han visst det. I kraft av å være lege. Jeg skjønner det ikke, men det er mye i denne verden jeg ikke skjønner.

Uansett, nå har søkt medisinstudier. Håper jeg kommer inn. Hvis ikke, bærer det av sted til utlandet. For lege skal jeg bli.

Anonymkode: f1eb4...b7c

Leger tjener i snitt over millionen i året. Så der har du svaret ditt.

Anonymkode: 56da1...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leger tjener i snitt over millionen i året. Så der har du svaret ditt.

Anonymkode: 56da1...c29

Da kan jeg si at jeg er en av de som ikke som ikke går etter menn med penger. Kunne aldri gått etter en mann kun for status. Om de har en jobb de tjener godt i, blir det som en ekstra bonus ting i forholdet. Man klager jo selfølgelig ikke.  

Anonymkode: a9e65...53c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir ikke tent av å se en lege, men det er noe spennende med å se en mann i en autoritær og beskyttende rolle. (Lege, politi, ambulanse, livredder, brannmann o.l)

Så er det kanskje det at leger gir pasientene oppmerksomhet (av naturlige grunner), bryr seg og hjelper/støtter. Skal ikke så mye til alltid. 

Lykke til med studiene😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.4.2019 den 20.34, AnonymBruker skrev:

Det er jo bare en av mange grunner til at en blir betatt da! Legen min er sexy,morsom,forståelsefull,flink med barn,sier snille ting til meg og er omsorgsfull. Alt dette gjør at jeg til sammen blir litt betatt av han ja. Men er selvsagt fullt klar over at han bare gjør jobben sin.

Anonymkode: a4d6b...80f

Tenk at man kan bli så lettlurt.. En sjelesørger eller psykolog kunne gjort samme jobben.

Anonymkode: a9669...4bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer er kåte på leger fordi legene tjener mindre enn piloter. 

Anonymkode: 85b9d...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Nissi skrev:

Jeg blir ikke tent av å se en lege, men det er noe spennende med å se en mann i en autoritær og beskyttende rolle. (Lege, politi, ambulanse, livredder, brannmann o.l)

Så er det kanskje det at leger gir pasientene oppmerksomhet (av naturlige grunner), bryr seg og hjelper/støtter. Skal ikke så mye til alltid. 

Lykke til med studiene😊

Jepp, enig. Har selv vært betatt av en lege og holdt på med en brannmann. Brannmannen ble bare kjekkere etter jeg hørte han var det☺😁

Anonymkode: a9e65...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenk at man kan bli så lettlurt.. En sjelesørger eller psykolog kunne gjort samme jobben.

Anonymkode: a9669...4bb

Ser ikke noe galt i at jeg er litt betatt av legen når jeg aldri viser han det.

Anonymkode: a4d6b...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke noe galt i at jeg er litt betatt av legen når jeg aldri viser han det.

Anonymkode: a4d6b...80f

Er det så lett da? Jeg klarte ikke å skjule det. Jeg rødmet såpass mye da han skulle sjekke blodtrykket for eks, at det ble helt åpenlyst at jeg likte han. 

Anonymkode: a9e65...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det så lett da? Jeg klarte ikke å skjule det. Jeg rødmet såpass mye da han skulle sjekke blodtrykket for eks, at det ble helt åpenlyst at jeg likte han. 

Anonymkode: a9e65...53c

Hadde jeg vært forelsket i han så hadde det vært vanskelig å skjule. Men at jeg bare er litt betatt av han er ikke noe problem å skjule. 

Anonymkode: a4d6b...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne ikke falt meg inn å bli forelsket/betatt av fastlegen eller andre i helsevesenet. Nå har jeg en tarmsykdom, så de har sett litt av vært på meg... og uansett: man går vel til legen når det er noe galt med kroppen din/psyken, altså for å få hjelp?? Who the fack har tid/energi til å i det hele tatt tenke seksuelt på legen når du sitter der i smerter??

Hvis dere drar til legen fordi dere søker oppmerksomhet/er kosesjuke, så TAR dere tid fra andre som virkelig trenger den timen!

Kommer aldri til å fatte det!

Anonymkode: fb8f7...d31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.4.2019 den 18.02, Million skrev:

Du blir lege for å bli en damemagnet, ikke for å hjelpe folk å bli friske?

Selv om motivasjonen er feil, er ikke det å bli lege noe som vil bli negativt hverken praktisk eller økonomisk så bra for ts om han vil gjøre det. 

Jeg har slanket vekk 15 kg fordi jeg var forelsket. Forelskelsen var håpløs, men det faktum at jeg gikk ned 15 kg er en gevinst jeg er veldig glad for. Aldri så galt at det ikke er godt for noe. 

Anonymkode: 0a7e0...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenk at man kan bli så lettlurt.. En sjelesørger eller psykolog kunne gjort samme jobben.

Anonymkode: a9669...4bb

En annen person KUNNE vært snill, oppmerksom og omsorgsfull men det skjedde tydligvis ikke for a.... 4bb.

Greia bunner vel i at folk generelt er for dårlige til å vise hverandre følelser og komplimenter. Og hvertfall uten baktanker. Er menn litt lure, ts spesielt, så skjønner de at det er psykologien bak som er cluet, ikke legeutdannelsen i seg selv. 

Om du vier noen din fulle oppmerksomhet, gir komplimenter og raushet uten å forvente noe tilbake så oppnår du akkurat det samme. Det er verdifullt å bli sett for den man er. At noen gjør de tingene man ikke liker med seg selv bagatellmessige og heller fremhever de gode egenskapene. 

Tror fint det går Ann å være en bra og oppmerksom lege, men komme hjem og være en dårlig ektefelle. Legen krever eller forventer ikke noe tilbake av pasientene, men vil jo gjøre det av en partner. Og vedkommende har egne prioriteringer og egne behov som tar tid og oppmerksomhet i tillegg til all jobben som sikkert blir prioritert forran ektefellen. 

Anonymkode: 0a7e0...b5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det er ekkelt med leger som er rundt syke mennesker i yrket sitt. Greit å dra på legetimer, men ville ikke hatt noe sånt hos meg daglig, ellers takk.

Anonymkode: f4e68...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tanker om at når mannen din, som er lege går på jobb og tafser på masse halvnakne damer? 

Anonymkode: da669...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.4.2019 den 9.25, AnonymBruker skrev:

Kunne ikke falt meg inn å bli forelsket/betatt av fastlegen eller andre i helsevesenet. Nå har jeg en tarmsykdom, så de har sett litt av vært på meg... og uansett: man går vel til legen når det er noe galt med kroppen din/psyken, altså for å få hjelp?? Who the fack har tid/energi til å i det hele tatt tenke seksuelt på legen når du sitter der i smerter??

Hvis dere drar til legen fordi dere søker oppmerksomhet/er kosesjuke, så TAR dere tid fra andre som virkelig trenger den timen!

Kommer aldri til å fatte det!

Anonymkode: fb8f7...d31

Nå er det jo ikke kun "ekle" ting man går til legen for. Det er den omsorgsfulle personligheten de har rundt pasientene, at de gjerne berører deg og deler alt med/itilegg til et hodt utseende man kan falle for legen. Dessuten er legen vant med å se både avføring, kjenne urin lukt, hud, svette osv. Nå er det nok ikke det som hadde vært utfallet for at legen ikke hadde blitt tiltrukket av en pasient. Det finnes jo tilfeller der også. 

Anonymkode: a9e65...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.4.2019 den 11.08, AnonymBruker skrev:

Synes det er ekkelt med leger som er rundt syke mennesker i yrket sitt. Greit å dra på legetimer, men ville ikke hatt noe sånt hos meg daglig, ellers takk.

Anonymkode: f4e68...296

Jeg er gift med en lege....akkurat det med syke er ikke det som er ekkelt. Det er de døde. Min mann har luktet litt funky noen ganger han kommer fra døde som blir finne i leiligheten sin om sommeren...Det er ekkelt det...

Anonymkode: c6f70...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...