Gå til innhold

Kristina00´s prøve dagbok.


Kristina00

Anbefalte innlegg

4 hours ago, Patriotpaula said:

Jeg var så øm i magen at jeg slet med å gå på do to i halvannen uke etter uttaket 😬 

Skjønner godt at du er spent 🙏

Godt å høre at jeg ikke er alene om dette, så det ikke er noe "galt". Har også kjent mye når jeg setter meg eller reiser meg, eller om natta når jeg vrir meg å snur meg. Har fått med meg paralgin forte fra spiren, men vill helst prøve å unngå å ta det da jeg vil ha kroppen "normal" til innsett 😅😇

 

2 hours ago, prøverpåny said:

Lykke til i morgen! Har hatt både vonde uttak med «få» egg og kjent lite med mange egg og omvendt, så tror det er litt opp og ned. Pass på å drikke mye vann og gå gjerne tur om du er i form til det, det har hjulpet meg ☺️🤞

Tusen takk for erfaringen og gode råd🌸 Godt å høre flere med erfaringer. Jeg drikker mye vann og prøver å holde meg i aktivitet, men sofaen er også veeeldig god! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er jeg offesielt ruger av en blastocyst😍 så nå er det bare å få dagene til å gå å håååpe på at lille klorer seg fast der nede❤️

Vi fikk 7 stk som klarte seg til blastocyst, så nå har vi 6 stk på frys, jeg kan nesten ikke tro det😭❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som ruger😁 og gratulerer med flott resultat åå frys☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig veldig glad for det, slipper jeg og samboer(siden han setter dem) forhåpentligvis noe mer styr med sprøyter osv, milepæl bare å tenke på det!😌 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott med så mange egg på frys, og at du er rugar no! :hoppe: Kryssar fingrane for at det er eit gullegg du ruger på. :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk @Mirabella76 ❤️❤️ Koselig med en liten heiagjeng og gode ord!☺️

Jeg er sååå utrolig trøtt om dagene etter jeg begynte på cyclogest, leste om bivirkninger og der sto det om trøtthet. Idag måtte jeg sove i en time da jeg ikke klarte å holde meg selv våken😅🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvordan skal en få disse to ukene til å gå?😅 jeg har begynt å male huset idag, hadde planer om å gjøre det i sommer og en skal jo helst ikke male (!?) når en er gravid, så da får jeg gjøre det imens jeg venter på å teste 🙈 tatt første strøk på nesten 2/4 vegger nå, holdt på siden 15.00 idag🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kristina00 skrev:

Tja, hvordan skal en få disse to ukene til å gå?😅 jeg har begynt å male huset idag, hadde planer om å gjøre det i sommer og en skal jo helst ikke male (!?) når en er gravid, så da får jeg gjøre det imens jeg venter på å teste 🙈 tatt første strøk på nesten 2/4 vegger nå, holdt på siden 15.00 idag🤓

Tiden går sakte i rugetiden, det er vel ikke til å unngå 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Kristina00 skrev:

Sant @Patriotpaula! Føler det har gått såå lang tid siden jeg var på innsett å det har gått knapt 2 dager😂😂😂

Synes også de første dagene gikk kjeeeempesakte, men gikk litt raskere når jeg bikket en uke 😬 og da var det jo bare 4 dager til jeg testet 🙏 Ikke at tiden har gått så sykt raskt etter positiv test heller da 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Patriotpaula said:

Synes også de første dagene gikk kjeeeempesakte, men gikk litt raskere når jeg bikket en uke 😬 og da var det jo bare 4 dager til jeg testet 🙏 Ikke at tiden har gått så sykt raskt etter positiv test heller da 😅

Haha, off! Er bare så super redd for å få blendahvit test😬😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Kristina00 skrev:

Haha, off! Er bare så super redd for å få blendahvit test😬😬

Det var jeg også 😬 Tror ikke man kan være helt sikker før man tester, fort gjort å bli lurt av støttebehandlingen 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 hours ago, Patriotpaula said:

Det var jeg også 😬 Tror ikke man kan være helt sikker før man tester, fort gjort å bli lurt av støttebehandlingen 😱

Veldig! 😬 jeg er så spent, men må bare senke forventningene da jeg vet hvor utrolig skuffet jeg ble på første «forsøk».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig negativ om dagen, kjenner ikke noe på kroppen, hverken murringer i magen eller noe form for at det skjer noe der nede, ikke på humøret, puppene.. Vet det bare er 5 dager siden innsett, men tiden går så tregt..  og jeg føler på at det virker ikke som at dette går veien denne gangen heller - synes det er blodig urettferdig og en så vond tanke, vi har jo ventet på dette i over 4 år nå..😔 Er livredd for blendahvit test og den kraftige hodepinen som kommer dagen før mens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Kristina00 skrev:

Skikkelig negativ om dagen, kjenner ikke noe på kroppen, hverken murringer i magen eller noe form for at det skjer noe der nede, ikke på humøret, puppene.. Vet det bare er 5 dager siden innsett, men tiden går så tregt..  og jeg føler på at det virker ikke som at dette går veien denne gangen heller - synes det er blodig urettferdig og en så vond tanke, vi har jo ventet på dette i over 4 år nå..😔 Er livredd for blendahvit test og den kraftige hodepinen som kommer dagen før mens...

Tror ikke det er alle som kjenner like mye altså... Jeg hadde vel bare murringer fra starten av, men det har det blitt til at jeg alltid har fra ved EL-tider (selv om det ikke var noen ordentlig EL på meg før innsett da). Du vet jo så godt at jeg også fryktet den blendahvite testen, jeg visste jo ikke helt selv når jeg turte å teste...

Håper sånn med dere ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da kom den påtrengende hodepinen jeg bruker å få dagen eller dagene før mens. Håper virkelig det bare er kroppen som tuller nå, hadde jeg vært i vanlig syklus så skulle jeg hatt mensen imorgen, men siden jeg har vært igjennom IVF nå så er den kanskje litt utsatt? 

Har fortsatt et kjempe stort håp om at det går denne gangen, men kjenner jeg har en dårlig følelse, dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test for to dager siden (rugedag 7) i all hemmelighet, den var så blendahvit som du kan få det. Ble veldig oppgitt å lei meg selv om det var tidlig. Kasta testen. 

Rugedag 9, sto opp nå for å teste, igjen blendahvit. Ble så skuffet. Var på vei for å kaste den før jeg titter ned på den igjen, en strek??😭 må gå tilbake i søpla på badet for å se etter den fra dag 7, å jaggu hadde den en svak strek også, jeg var nok litt for utålmodig å ville ha resultatet straks😇😅 

Så da er jeg gravid da?!😭❤️ Kan nesten ikke tro det, dette har vi jo ventet på i over 4 år nå!!

 

RD7 øverste og RD9 nederste

 

26744B23-FEA2-403E-8FC6-41681BA1BED0.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...