Gå til innhold

Kristina00´s prøve dagbok.


Kristina00

Anbefalte innlegg

Ja, håper absolutt det ❤️ 

Nei, han rekker ikke å bli med på innsett, reiser søndag kveld 19/5 eller tidlig 20/5, er jo mandag 20/5 jeg har innsett :( MEN takk gud for at han blir med på uttak. Han skulle egentlig reise forrige mandag og komme hjem onsdag også, heldigvis kunne noen andre reise istedenfor, hadde vært håpløst med sprøytene om ikke. Håper jeg kan klare å dra selv på innsett, om ikke annet kan jeg ta bussen hjem istedenfor å kjøre bil. 🙈 

Heelt enig, kanskje vi har med oss ekstra reisefølge neste år istedenfor ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har vi skrevet under alle papirer som skal skrives og skal sette ovitrelle 23.00 ikveld. Kjenner jeg gleder meg veldig til å ikke sette flere sprøyter imorgen 😊 Håper så inderlig at vi lykkes med dette forsøket. ❤️ Vi har ventet så lenge nå, synes dette er så utrolig urettferdig at vi som har alt på stell og alt klart ikke skal få barn naturlig eller lykkes på de forsøkene vi har hatt også er det mange som ikke skulle hatt barn i det heletatt som bare blir gravide de ser en k*k. Men nå får jeg ta det for det-det er, nå er er situasjonen vår slik og vi får bare gjøre det beste utav det. 

Er så verpesyk at jeg dør snart, sitter å ser på barneklær, vogner, bilstoler osv. Vet om mange som har ordnet klart barnerom å alt før de i det heletatt er gravide, kjenner at det tørr jeg ikke. Så det får jeg heller glede meg til under graviditeten itilfelle. Jeg får klare meg med å se på bilder og annonser på nett enn så lenge. 

Denne babydrømmen ass, den er stor. Helt ubeskrivelig! 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for at du bare mangler én sprøyte 👏❤️ Enig i det du skriver 🙊😬 Noen blir preggo med et knips, det føles veldig urettferdig! 

Hadde aldri turt å innrede et barnerom eller kjøpe inn barneutstyr før barnet er godt på vei produsert inni magen 🙈 Men vet det er de som gjør det ja! 

Håper vi begge blir mamma neste år ❤️💚

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Patriotpaula said:

Hurra for at du bare mangler én sprøyte 👏❤️ Enig i det du skriver 🙊😬 Noen blir preggo med et knips, det føles veldig urettferdig! 

Hadde aldri turt å innrede et barnerom eller kjøpe inn barneutstyr før barnet er godt på vei produsert inni magen 🙈 Men vet det er de som gjør det ja! 

Håper vi begge blir mamma neste år ❤️💚

 

Endelig ferdig med sprøytene for denne gang, forhåpentligvis på noen år! 😄 ❤️ Føles veldig urettferdig! 

Hadde aldri jeg turt heller, har ei venninne som har ei venninne igjen (😛) og hun har ordnet klart alt på babyrommet, kjøpt vogn, bilstol osv. Det hadde jeg aaldri klart, å gått rundt å sett på det hver dag 😁

Håper jeg også ❤️ 💙

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å være ferdig med sprøytene! Håper dere lykkes nå☺ enig ang. Barnerom osv. Rommene er forsåvidt klare, men kommer ikke til å innrede noenting før godt uti graviditeten. Når jeg ble gravid denne gangen begynte vi såvidt å snakke om type seng osv. begynte å kikke aktivt på finn etter de typene vi kunne ha osv. men når jeg nå mistet er jeg så glad vi ikke kjøpte noe... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, bondekone said:

Så godt å være ferdig med sprøytene! Håper dere lykkes nå☺ enig ang. Barnerom osv. Rommene er forsåvidt klare, men kommer ikke til å innrede noenting før godt uti graviditeten. Når jeg ble gravid denne gangen begynte vi såvidt å snakke om type seng osv. begynte å kikke aktivt på finn etter de typene vi kunne ha osv. men når jeg nå mistet er jeg så glad vi ikke kjøpte noe... 

Tusen takk❤️ Ja, sant.. rommet er klart her også, men tørr ikke kjøpe inn noe! Blir ekstra trist av å gå å se på det og i tilfelle ikke lykkes tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg uttak idag, gruer meg helt forferdelig..😭 jeg er jo så innmari pysete med alt som har med kroppen å gjøre, så håper virkelig de får ut noen duganes egg som kan befruktes å lever over så jeg slipper dette her igjen... Bare å kvinne seg opp å prøve å slappe av😬

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til med uttak, Kristina! :hoppe: Kryssar fingrane for at det går bedre enn du fryktar, og at du får ut minst eitt gullegg. :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Mirabella76 said:

Masse lykke til med uttak, Kristina! :hoppe: Kryssar fingrane for at det går bedre enn du fryktar, og at du får ut minst eitt gullegg. :hug:

Tusen tusen takk @Mirabella76 ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 For meg gikk det faktisk kjempe bra idag!! På vei inn til Trondheim skalv jeg i hele kroppen, hadde oppkast langt oppi halsen og var helt svett!! Men ble helt overraska, jeg husker nesten ikke noen ting å følte jeg var der inne i 5 minutter, samboer sa vi var inne i 30-40 minutter. 😅🙈 så jeg tror at jeg fikk en ordentlig bra dose med medisin for min kropp og hode, for jeg er tidenes største pyse🙈 jeg fikk ut 12 egg idag, så kjempe fornøyd med det, får melding imorgen om hvor mange som er ok og befruktet😀 veldig veldig spent!! Og håper jeg får innsett av gullegget på mandag❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott uttak👏👏👏👍! 12 egg er jo helt perfekt. Og så bra at du fikk en god opplevelse. Krysser fingrene for god befruktning og deling i dagene som kommer 🤞💗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg melding av spiren og alle 12 egg er befruktet!😍 så da blir det spennende å se om hvor mange som klarer å henge med til mandag🤞🏻

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at uttaket gjekk så fint, og at alle dei12 egga har blitt befrukta! :strix: Dette må jo berre bli bra. :tommel:

Endret av Mirabella76
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere❤️ Formen har vært overraskende fin også, bare veldig øm ved eggstokkene🙈 og kroppen min har blitt helt rar av all denne medisinen så jeg går med stive nippels 24/7 føles det ut som og de er sååå vonde🙈 

Jeg har gått å dagdrømt i hele dag og håpt at vi er så heldige at vi lykkes på første IVF forsøk. Det har jo vært tre ganske tunge nedturer med inseminasjon tidligere så nå når jeg vet at eggene er befruktet så er jo fallhøyden så mye større føles det ut som, er liksom et skritt videre, så håper håper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Krysser fingrene for at dere lykkes på første🤞 Dette høres jo lovende ut! Vi lyktes på aller første ivf i 2014 og fikk en herlig gutt, så klart det er mulig å lykkes på første! God 17. mai til deg 🇳🇴🇳🇴🇳🇴

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt såå øm etter uttak, ikke at jeg er sengeliggende eller noe, men vil helst være mest mulig iro😅 flere som hadde det slik etter uttak?

Veldig spent på morgendagen nå🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kristina00 skrev:

Jeg er fortsatt såå øm etter uttak, ikke at jeg er sengeliggende eller noe, men vil helst være mest mulig iro😅 flere som hadde det slik etter uttak?

Veldig spent på morgendagen nå🌸

Jeg var så øm i magen at jeg slet med å gå på do to i halvannen uke etter uttaket 😬 

Skjønner godt at du er spent 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kristina00 skrev:

Jeg er fortsatt såå øm etter uttak, ikke at jeg er sengeliggende eller noe, men vil helst være mest mulig iro😅 flere som hadde det slik etter uttak?

Veldig spent på morgendagen nå🌸

Lykke til i morgen! Har hatt både vonde uttak med «få» egg og kjent lite med mange egg og omvendt, så tror det er litt opp og ned. Pass på å drikke mye vann og gå gjerne tur om du er i form til det, det har hjulpet meg ☺️🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...