Gå til innhold

Katten min har endret seg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er visst FIP... prøvesvarene er klare om 3 dager, så for å være 100% sikker så venter de med å avlive til da... så han er hjemme nå og skal få alt det beste de siste dagene sine 😭💔 vet ikke hva jeg skal gjøre jeg... 2 sorger på 7 mnd over død av unge (s)katter. 💔😭

Anonymkode: 1907f...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HappyWaffle
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er visst FIP... prøvesvarene er klare om 3 dager, så for å være 100% sikker så venter de med å avlive til da... så han er hjemme nå og skal få alt det beste de siste dagene sine 😭💔 vet ikke hva jeg skal gjøre jeg... 2 sorger på 7 mnd over død av unge (s)katter. 💔😭

Anonymkode: 1907f...23e

Herregud 😔 føler sånn med deg 💔 sender deg en klem gjennom skjermen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg❤️ Like før jul mistet jeg min lille på 3,5 mnd😢 hadde samme sykdommen... skjønte d med en gang jeg leste innlegget nå... skjer ofte med kattunger som blir funnet ute uten mor😢

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Atinabella skrev:

Føler med deg❤️ Like før jul mistet jeg min lille på 3,5 mnd😢 hadde samme sykdommen... skjønte d med en gang jeg leste innlegget nå... skjer ofte med kattunger som blir funnet ute uten mor😢

 

😢 💔

Anonymkode: 1907f...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er visst FIP... prøvesvarene er klare om 3 dager, så for å være 100% sikker så venter de med å avlive til da... så han er hjemme nå og skal få alt det beste de siste dagene sine 😭💔 vet ikke hva jeg skal gjøre jeg... 2 sorger på 7 mnd over død av unge (s)katter. 💔😭

Anonymkode: 1907f...23e

😢😢😢😢

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎25‎.‎04‎.‎2019 den 12.52, AnonymBruker skrev:

Han har vært hos vetrinæren siden kl 10 i dag tidlig. Og prognosene er dårlige som sagt. 

Anonymkode: 1907f...23e

Huff. Håper det går bra med pus til tross for diagnosen. ❤️

Anonymkode: adda4...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff. Håper det går bra med pus til tross for diagnosen. ❤️

Anonymkode: adda4...954

Det går vel sånn passe med han. Han spiste ikke i hele går, men han spiste heldigvis litt idag, og det er jo et tegn på at ting er greit. Drikker vann regelmessig, Tisser, Sover mye og får masse kos ❤ maler litt når han får kos, men han orker ikke stort mer enn å gå til vannskålen iforhold til aktivitet. Også tror jeg han må ha en veldig ekkel smak i munnen stakkars, for der lukter veldig sykdom av munnen hans nå selv et stykke unna.. har gul væske som kommer ut av nesa, det er det som lukter, men dyrlegen sa at jeg ikke skulle være noe bekymret for det i seg selv, det er bare litt innimellom. Samme væsken som er i buken hans tydligvis. Stakkar lille vennen 😥💔

Anonymkode: 1907f...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.4.2019 den 21.34, AnonymBruker skrev:

Det går vel sånn passe med han. Han spiste ikke i hele går, men han spiste heldigvis litt idag, og det er jo et tegn på at ting er greit. Drikker vann regelmessig, Tisser, Sover mye og får masse kos ❤ maler litt når han får kos, men han orker ikke stort mer enn å gå til vannskålen iforhold til aktivitet. Også tror jeg han må ha en veldig ekkel smak i munnen stakkars, for der lukter veldig sykdom av munnen hans nå selv et stykke unna.. har gul væske som kommer ut av nesa, det er det som lukter, men dyrlegen sa at jeg ikke skulle være noe bekymret for det i seg selv, det er bare litt innimellom. Samme væsken som er i buken hans tydligvis. Stakkar lille vennen 😥💔

Anonymkode: 1907f...23e

Kjære deg. Nå er det vel over vil jeg tro? Hvis ikke, så vær god med pusen din og gi ham den siste gode gjerningen du kan gi ham. Hør med veterinæren om han/hun kan komme hjem til dere så pusen din slipper en stressende reise til et veterinærkontor som lukter skummelt.

Og du. Vær hos ham helt til lyset brenner ut i blikket hans. Hold ham og fortell ham hvor glad du er i ham ❤️

Og når alt er over så går du hjem og sørger 💔

Du har min dypeste medlidenhet. Du og pusen din:klem:

Anonymkode: 51bab...cb5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg. Nå er det vel over vil jeg tro? Hvis ikke, så vær god med pusen din og gi ham den siste gode gjerningen du kan gi ham. Hør med veterinæren om han/hun kan komme hjem til dere så pusen din slipper en stressende reise til et veterinærkontor som lukter skummelt.

Og du. Vær hos ham helt til lyset brenner ut i blikket hans. Hold ham og fortell ham hvor glad du er i ham ❤️

Og når alt er over så går du hjem og sørger 💔

Du har min dypeste medlidenhet. Du og pusen din:klem:

Anonymkode: 51bab...cb5

Han lever fortsatt, jeg håper svarene kommer imorgen...hvis ikke så tror jeg at jeg bare må la han slippe uansett hbor jævlig det blir for meg. jeg er hos han hele tiden ❤ det er noen ganger han går for å få fred og da får han det, men for det meste vil han være i nærheten❤ han har det ikke noe godt nå, jeg må tørke snørr ofte så han får puste😢💔 puster med munnen når der blir for mye... har blitt værre nå siden i kveld... ja jeg skal spørre om vetrinæren kan komme hit, jeg håper jo de kan gjøre noe for han...jeg ber for et mirakel ❤ det går veldig opp og ned, plutselig så orker han å sitte litt i vinduet å titte og brått så er han veldig sliten igjen... idag tok jeg han med litt ut på gresset og da virket det som han hadde det litt fint, strakk seg litt og sånt. Jeg har så vondt av den lille gullgutten min 😭💔

Anonymkode: 1907f...23e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han lever fortsatt, jeg håper svarene kommer imorgen...hvis ikke så tror jeg at jeg bare må la han slippe uansett hbor jævlig det blir for meg. jeg er hos han hele tiden ❤ det er noen ganger han går for å få fred og da får han det, men for det meste vil han være i nærheten❤ han har det ikke noe godt nå, jeg må tørke snørr ofte så han får puste😢💔 puster med munnen når der blir for mye... har blitt værre nå siden i kveld... ja jeg skal spørre om vetrinæren kan komme hit, jeg håper jo de kan gjøre noe for han...jeg ber for et mirakel ❤ det går veldig opp og ned, plutselig så orker han å sitte litt i vinduet å titte og brått så er han veldig sliten igjen... idag tok jeg han med litt ut på gresset og da virket det som han hadde det litt fint, strakk seg litt og sånt. Jeg har så vondt av den lille gullgutten min 😭💔

Anonymkode: 1907f...23e

Herregud jeg får så vondt av deg 😭 det er så fælt å se at dyrene har det vondt... 💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.4.2019 den 15.11, HappyWaffle skrev:

Herregud 😔 føler sånn med deg 💔 sender deg en klem gjennom skjermen! 

Det er dessverre ingenting de kan gjøre hvis han har FIP, da er det best å la han få slippe😢 de blir bare sykere for hver dag som går, det gjorde min lille og det var helt grusomt, så da vi tok blodprøve og de så d var 98% sikkert lot jeg han få slippe..😢

så selvom det er forferdelig så burde du gjøre d❤️❤️❤️ Det er ikke et liv for en katt som skulle lekt, jaktet og hatt det så fint😭

føler med deg❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

May I Go Now?

May I go now?
Do you think the time is right?
May I say goodbye to pain filled days
and endless lonely nights?
I’ve lived my life and done my best,
an example tried to be.
So can I take that step beyond
and set my spirit free?

I didn’t want to go at first,
I fought with all my might.
But something seems to draw me now
to a warm and loving light.
I want to go
I really do.
It’s difficult to stay.

But I will try as best I can
to live just one more day.
To give you time to care for me
and share your love and fears.
I know you’re sad and afraid,
because I see your tears.

I’ll not be far,
I promise that, and hope you’ll always know
that my spirit will be close to you
wherever you may go.
Thank you so for loving me.
You know I love you too,
that’s why it’s hard to say goodbye
and end this life with you.

So hold me now just one more time
and let me hear you say,
because you care so much for me,
you’ll let me go today.

 

Written for a beloved pet & friend, by Susan A. Jackson

 

Anonymkode: 51bab...cb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

😭😭❤️❤️❤️  Du gjør det riktige, han kan ikke ha det så vondt mer😢😢

sender med bilde av min lille engel😭😭 gjør så vondt å se han, men nå har han ikke vondt mer😢❤️

FA79FFA7-0C0D-4890-AA78-40EBD5A4AA8D.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullet ble avlivet igår kl 19... 💔 jeg føler absolutt jeg gjorde det riktige. Det var FIP så da var det ikke mer å gjøre eller vente på. Og det var fint at han fikk slippe før det ble enda værre, da slapp han å oppleve et rent helvette, det fortjener han ikke! Alt gikk veldig rolig for seg og han lå i fanget mitt da han sovnet inn❤ det var helt fryktelig hjerteskjærende😥 men nå er han i pusehimmelen og har det fint, håper jeg❤

Anonymkode: 1907f...23e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Atinabella skrev:

😭😭❤️❤️❤️  Du gjør det riktige, han kan ikke ha det så vondt mer😢😢

sender med bilde av min lille engel😭😭 gjør så vondt å se han, men nå har han ikke vondt mer😢❤️

FA79FFA7-0C0D-4890-AA78-40EBD5A4AA8D.jpeg

Åå så fin han var❤

Anonymkode: 1907f...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gullet ble avlivet igår kl 19... 💔 jeg føler absolutt jeg gjorde det riktige. Det var FIP så da var det ikke mer å gjøre eller vente på. Og det var fint at han fikk slippe før det ble enda værre, da slapp han å oppleve et rent helvette, det fortjener han ikke! Alt gikk veldig rolig for seg og han lå i fanget mitt da han sovnet inn❤ det var helt fryktelig hjerteskjærende😥 men nå er han i pusehimmelen og har det fint, håper jeg❤

Anonymkode: 1907f...23e

Kondolerer 😢❤️💔 nå er han sammen med engelen min, og slipper å slite mer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trist!💔💔 sitter her me tårer i øynene etter å ha lest dette❤️ Jeg ligger i senga og jentepusen min på 1 år ligger oppå dyna mi. Hadde blitt helt knust hadde jeg vært i samme situasjon😭 man blir jo såå glad i dem❤️ Kondolere så veldig❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gullet ble avlivet igår kl 19... 💔 jeg føler absolutt jeg gjorde det riktige. Det var FIP så da var det ikke mer å gjøre eller vente på. Og det var fint at han fikk slippe før det ble enda værre, da slapp han å oppleve et rent helvette, det fortjener han ikke! Alt gikk veldig rolig for seg og han lå i fanget mitt da han sovnet inn❤ det var helt fryktelig hjerteskjærende😥 men nå er han i pusehimmelen og har det fint, håper jeg❤

Anonymkode: 1907f...23e

Kjære deg :hjerte: 

Du tok den tunge, men helt riktige beslutningen for pusen din, og du var der sammen med ham hele veien :hug: 

Når du føler noe som forsiktig vifter borti kinnet ditt så tenk tanken om at det er pusen din som er innom for å takke for kjærligheten du gav ham :hjerte: 

Anonymkode: edd18...4d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...