Gå til innhold

Lotta i Bråkmakergata!


Lille_Lotta

Anbefalte innlegg

"Lotta og Mia-Maria og Jonas bor i et gult hus i Bråkmakergata. Det heter den fordi det bare bor bråkmakere der nå for tiden, sier far....."

Fortsettelse følger. Så: Følg med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde tro på strålende solskinn fra en blå himmel i dag, men hva våkner jeg til?!? Jo, helt riktig, grått skydekke og regn! Også jeg da, som skulle ut å sykle en lang tur i dag, og virkelig nyte av våren! Piknikkurven sto klar på benken da jeg våknet, og bakhjulet på sykkelen fikk blåst luft i seg i går.

Ingen som blir lykkeligere av å sette seg ned og deppe, men nå må jeg jo gjøre om alle planene mine. Kjenner jeg meg selv rett blir det storrengjøring i dag (Fy for farao :wink: Nå har jeg ingen unnskylding for å utsette den... ) og så krysser jeg fingrene for at solen bestemmer seg for å skinne i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrgh! Får jo ikke til å lage signatur, jeg... Med link til dagboka mi. Hmm, lurer på hva jeg gjør galt? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg tror du gjør det sånn: Kopiere adressen som står på adresselinjen, når du har dagboken din oppe. Lim adressen inn profilen, der hvor det står signatur. Hvis ikke dette fungerer, så spør en av moderatorene.

Ønsker deg goood helg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...