Gå til innhold

Dere som har sukker/melk/fløte/søtningsmiddel i kaffen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan dere ikke bare innrømme for dere selv at dere ikke liker kaffe? Hvem er det dere prøve å imponere?

Klarer man ikke å drikke kaffen svart, så liker man rett og slett ikke kaffe. Sånn er det bare.

Er det koffeinen som dere trenger, kan dere drikke cola/energidrikker, eller ta koffeinpiller.

Anonymkode: 7b9cf...20e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver jo å imponere. Skjønner du ikke det?

Anonymkode: ac67d...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg ikke liker kaffe, med untak av mocha 😍 kan være varm, men det aller beste er iskaffe mocha 😍 

Men jeg liker ikke kaffe 😵 det blir alt for bittert og fælt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ikke spørsmålet heller være hvorfor det plager deg noe hva andre gjør med kaffen sin?

Aldri forstått folk som provoseres av andres smak, blir samme som når noen klager på at andre er homofile eller om de liker annet øl enn pils. 

Anonymkode: b91b4...72b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen problemer med å innrømme at jeg ikke liker kaffen svar. Liker derimot kaffe med melk/fløte og en sukket veldig godt. Derfor drikker jeg det, koffeinen er bare en bonus!

Anonymkode: cc122...61c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

Hvorfor har du et problem med hva folk har i kaffen? Jeg drikker kaffe svart, men noen ganger vil jeg ha fløte eller sukker i. Ser ikke hva det gjør for deg egentlig. 

Endret av HappyWaffle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Britene da, som har melk i teen, liker de egentlig ikke te?

Anonymkode: 9f28e...4db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SeptemberRose

Nordmenn er ganske alene om å drikke svart kaffe. I mange land skjønner de ikke engang hva man mener hvis man bestiller svart kaffe, er det bare enkelte nordmenn som virkelig liker kaffe da mener du? Det er ganske sært det du sier der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med denne tråden.

Selvfølgelig går det an å like mocha, caffe latte, iskaffe, uten å like vanlig svart kaffe.

Det blir nesten like dumt å si at man ikke kan like ketchup, dressinger osv. dersom man ikke liker å drikke ren eddik, fordi det er eddik i det.

For en dum påstand, jeg elsker is, iskaffe, mocha, latte alt med kaffe i, selv om jeg ikke liker vanlig svart kaffe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden er full av folk som ikke er som deg, og som gjør ting annerledes. Hvis du ikke liker det, aldri glem at det er DITT problem. P.S. Å lage trolletråder på nettforum kvalifiseres ikke som en hobby, try again.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...