Gå til innhold

Å bli sammen med eksen igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan reagerte venner og familie da dere ble sammen igjen? Har virkelig ikke lyst til å fortelle foreldrene mine det. Synes det er litt flaut.. I tillegg har jeg sagt noe negativt om han til de da vi slo opp, så jeg føler det gjør det litt verre også

Anonymkode: ffe49...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har akkurat funnet tilbake til hverandre, vi er fremdeles i "prøveperioden", men mine foreldre har lagt merke til at vi har funnet tilbake til hverandre. 

De er alt annet enn happy, da han bruker narkotika til tider, har vært voldelig mot meg og er en skikkelig lat kar. 

Likevel, så har de sagt at de skal klistre smilet på, og så lenge jeg vet når stopp er stopp, og jeg er lykkelig, så skal de ikke legge seg borti det. 

Anonymkode: 4c211...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det behøver du ikke bekymre deg over. Man tenker og sier som man gjør i situasjonen man er i. Jeg og min første kjærlighet gjorde det slutt i hvert fall fire ganger, før vi femte gangen valgte å satse stort og flytte sammen. :)

Anonymkode: ee548...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var skikkelig flaut å fortelle til familien, men måtte jo bare si det til slutt. Vurderte å ikke prøve igjen fordi jeg synes det var så flaut. I dag er vi gift og har barn.

Anonymkode: e9cfc...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle ble glade da eksen og jeg ble sammen igjen etter et års pause. Vi giftet oss og fikk barn og hadde mange fine år sammen. Nå er vi skilt og har hver vår kjæreste, men er gode venner. Ikke tenk på hva andre sier uansett, det er ditt / deres liv. :) Å ha sagt en negativ ting eller to om en eks for å forklare bruddet er vanlig. Om det føles riktig, kan du jo nevne at dere har fått løst opp i uoverenstemmelser eller noe slikt. 

Anonymkode: 339ac...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldre ble ikke glade da jeg og eksen ble sammen igjen. Hvorfor skulle de det? Han var en drittsekk mot meg både første, andre og tredje gang vi var sammen. 

Anonymkode: 1ae15...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

De er alt annet enn happy, da han bruker narkotika til tider, har vært voldelig mot meg og er en skikkelig lat kar. 

 

Og hvorfor vil du deg selv så vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...