Gå til innhold

Alder og måten man blir snakket til på...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

er så sint på "de voksne" i min krets. For hele jævla tenårene og til jeg var i ca midten av 20-årene så fikk jeg bare kroppskommentarer og utseendekommentarer. Har så flott kropp, fint utseende og at jeg må ha mange menn etter meg. 

NÅ? synes jeg alt er bare alvor. De vet jeg ikke vil ha barn , men det er akkurat som at jeg må tenke på at jeg er voksen nå. Jeg må tenke mer fornuft?! aldri i livet!! Altså, jeg må være mer "kjedelig" . "Du kan ikke drive slik resten av livet" opplegg.
Hvorfor slår dette til når man blir sånn 28 år? 

Er det ikke bare teit? 
Voksne mennesker til tenåringer/unge voksne: "du skulle vært på catwalken du vet du" "du har sånn fin flat mage" "menn tør vel ikke prøve seg på ei som deg" "du er så flott" "du er farlig for menn"

Når du passerer midten av 20-årene så er liksom alt alvor ? 

Anonymkode: b6299...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvskryts-innlegg maskerert som et klage- og frustrasjonsinnlegg.

Anonymkode: 7f30f...3b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert en teit måte å være grei på og prøve å bygge opp selvtilliten til tenåringen 🙄

Anonymkode: dadc8...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvskryts-innlegg maskerert som et klage- og frustrasjonsinnlegg.

Anonymkode: 7f30f...3b0

HÆ???

Anonymkode: b6299...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotYou

Du høres ikke særlig voksen ut. Og familien din høres ut ekkel ut som driver å kommenterer om kroppen til tenåringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags voksne var det som sa disse tingene til deg? Moren din? Faren din? 😣 syntes det var skikkelig ekle kommentarer for en voksen å gi en tenåring. 

Anonymkode: 0c5b4...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags voksne var det som sa disse tingene til deg? Moren din? Faren din? 😣 syntes det var skikkelig ekle kommentarer for en voksen å gi en tenåring. 

Anonymkode: 0c5b4...051

mamma, stefar, dama til onkel blandt annet..... men de sier det på forskjellige måter.

Jeg vet godt hva neste blir; at mamma sier jeg må snart må ta mannen som byr seg og ikke gå og lete etter forelskelsen. Selv har hun alltid gått for de hun forelsket seg i, og fått de. Og hun har hele livet garantert meg at en dag kaprer jeg han jeg blir forelsket i,, men hele tiden har det vært hindringer. 
Nå skal du se hun snart sier "du må gi ham en sjanse, selv om det kanskje ikke var dette du så for deg" 

Anonymkode: b6299...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

mamma, stefar, dama til onkel blandt annet..... men de sier det på forskjellige måter.

Jeg vet godt hva neste blir; at mamma sier jeg må snart må ta mannen som byr seg og ikke gå og lete etter forelskelsen. Selv har hun alltid gått for de hun forelsket seg i, og fått de. Og hun har hele livet garantert meg at en dag kaprer jeg han jeg blir forelsket i,, men hele tiden har det vært hindringer. 
Nå skal du se hun snart sier "du må gi ham en sjanse, selv om det kanskje ikke var dette du så for deg" 

Anonymkode: b6299...152

Samma hva hun sier vel, du er vel voksen nok til å ta egene avgjørelser ? 

Anonymkode: 0c5b4...051

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...