Gå til innhold

Ringte spådame, angrer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ringte en spådame, hun sa bare negative ting om fremtiden, ikke mye positivt. Angrer og skal ikke ringe mer. Det er vel lite sannsynlig at det stemmer? hvorfor sier de negative ting hvis de egentlig skal si det folk vil høre?

 

Anonymkode: 38d10...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ringte en spådame, hun sa bare negative ting om fremtiden, ikke mye positivt. Angrer og skal ikke ringe mer. Det er vel lite sannsynlig at det stemmer? hvorfor sier de negative ting hvis de egentlig skal si det folk vil høre?

 

Anonymkode: 38d10...c91

Skjønner ikke hvorfor du trodde at de bare sier det du vil høre? Det er jo bare dumt..

Det hun sa kan du uansett la være å få til å stemme... du bare velger noe annet enn det dama sa, og så slipper du den negative fremtiden som hun "så" på deg... problem løst. 

Anonymkode: db085...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ringte en spådame, hun sa bare negative ting om fremtiden, ikke mye positivt. Angrer og skal ikke ringe mer. Det er vel lite sannsynlig at det stemmer? hvorfor sier de negative ting hvis de egentlig skal si det folk vil høre?

 

Anonymkode: 38d10...c91

Du angrerer enda mer når du ser telefonregningen din!

Anonymkode: f517c...251

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2019 den 0.18, AnonymBruker skrev:

Jeg ringte en spådame, hun sa bare negative ting om fremtiden, ikke mye positivt. Angrer og skal ikke ringe mer. Det er vel lite sannsynlig at det stemmer? hvorfor sier de negative ting hvis de egentlig skal si det folk vil høre?

 

Anonymkode: 38d10...c91

du vet ikke om hun faktisk har evner da. Men om hun har det, og sa mye negativt er det vel for å advare deg og få deg til å gå en annen vei. Om noen hadde sagt til deg at det ligger en kjempestein midt på skoleveien, vær forsiktig når du sykler akkurat på det og det stykket. Hadde du ikke hørt på denne personen? Eller hadde du syklet i rasende fart, uten å tenke på steinen. Det meste er ikke forutbestemt, men det kan komme skjær i sjøen som man kan være obs på i forkant. 

Vi kan ikke vite om det er lite sannsynlig det hun sa når du ikke sier et pip om hva hun sa. De med virkelige evner sier både negative og positive ting nettopp fordi de vil hjelpe folk. Men ta det med en klype salt om du syntes det hørtes ut som tull.

Anonymkode: aa331...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...