Gå til innhold

Trenger hjelp til gave til mannen som er ferdig med master!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjæresten min skal snart levere masteroppgaven sin, og i den anledning vil jeg gi han en oppmerksomhet for å vise hvor stolt jeg er av all tid og energi han har lagt i den, og hvor bra resultatet ble til slutt. Han har virkelig stått på!

Noen som har forslag til gave? Og hvis du har gitt en sånn gave, hva gav du? Jeg er litt blank, da han egentlig har det han trenger, og ikke liker klokker eller annet "dill". En tur tenkte jeg kunne være fint, men utgår da det er usikkert med ferie framover.. Han er forresten i midten av 20-årene, og jeg har råd til en gave til maks 2000. 

Takk for svar :)

Anonymkode: 3d0a7...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med en spaopplevelse? ☺️

Anonymkode: 39074...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lego 😁

Helgetur mulig? Kanskje utlandet utgår pga budsjettet, men kanskje et par netter på et hotell i Norge? Telttur? Spa?

Hva liker han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med en spaopplevelse? ☺️

Anonymkode: 39074...062

Det hadde jo vært supert, om det ikke hadde vært for at han ikke liker spa 🙈 Men tusen takk for tips! 

Ts

Anonymkode: 3d0a7...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp mat og frukt,  koldtbord, ta han med til en hytte eller et fint sted i naturen på en finværsdag. Dersom han liker natur. Et teppe og litt drikke. 

Anonymkode: 286d1...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ginny skrev:

Jeg fikk lego 😁

Helgetur mulig? Kanskje utlandet utgår pga budsjettet, men kanskje et par netter på et hotell i Norge? Telttur? Spa?

Hva liker han?

Takk for forslag! Lego var en morsom gave 😄 Kanskje et par netter på hotell i Norge hadde vært noe! Men jeg er ganske uoppfinnsom når det kommer til sånt, hva gjør man liksom på sånne turer? Vi har alltid dratt på sydenturer når vi har hatt ferie, og ingen av oss er så glad i teltturer egentlig.. 

Han liker egentlig mye som har med elektronikk eller spill å gjøre, men det går gjerne over budsjettet mitt hvis jeg skal få kjøpt noe kvalitet føler jeg.. 

Anonymkode: 3d0a7...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ut å spise m eks underholdning etterpå? Standup? 😊 

Anonymkode: a9089...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...