Gå til innhold

Det er ingen goderi på deling

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forventer verken påskeegg eller julekalender i voksen alder, men hadde stusset litt når de andre fikk. Ikke laget noen sak av det dog, bare kjøpt mitt eget og latt det bli med dem. Gjemme unna mat er sært av dem. 

Anonymkode: 9d4d6...69a

Selvsagt skal vi ikke lage noe ut av det :) Men vi stusser...

Anonymkode: b6022...42f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville bare tatt av de andres godtesnop. Om noen klager er det bare å si at dere ikke har fått noe, så da blir ev. fokuset på at dere ikke har fått og hvorfor :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

Jeg ville bare tatt av de andres godtesnop. Om noen klager er det bare å si at dere ikke har fått noe, så da blir ev. fokuset på at dere ikke har fått og hvorfor :)

spurt et par ganger, og fått kommentert at ja, men kunne ta så mye så de hadde selv.. ;) 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

Ikke ta så mye :)

AnonymBruker
Skrevet

Er dere overvektige? Min(litt hemma) familie er en sånn familie som skal gjøre narr av overvektige. Min mor kunne lett ha gjort noe slikt.

Anonymkode: e2c9e...0fd

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er dere overvektige? Min(litt hemma) familie er en sånn familie som skal gjøre narr av overvektige. Min mor kunne lett ha gjort noe slikt.

Anonymkode: e2c9e...0fd

Nei, ingen.

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, Hedersbrukeren skrev:

Ja, nå driver de tilbyr et glass vin eller øl de til alle andre enn oss. Gjemmer bort alkoholen når de legger seg.

Blir så overdrevrevet. Jeg har kun drukket alkohol som jeg selv har kjøpt, minus et glass vin. På 4 dager

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, nå driver de tilbyr et glass vin eller øl de til alle andre enn oss. Gjemmer bort alkoholen når de legger seg.

Blir så overdrevrevet. Jeg har kun drukket alkohol som jeg selv har kjøpt, minus et glass vin. På 4 dager

Dette er foreldrene dine? Hva sa de da, da de ga søsteren din sitt påskeegg: «værsågo’». Og du: «?- får de påskeegg, vi da?» «Nei, trodde ikke dere ville ha», «Jomen, litt godteri er jo godt, at slle sitter med hver sitt er bare sært, og vi ikke får? Mamma, det er lite hyggelig.»

og de: ?? Hva sa de? Spør dem da vel? 

Anonymkode: 1ce78...115

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De har sikkert en god grunn. Om du ikke vet får du spørre :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

De har sikkert en god grunn. Om du ikke vet får du spørre :)

Nå er jeg nysgjerrig, hva er en god grunn du...?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er foreldrene dine? Hva sa de da, da de ga søsteren din sitt påskeegg: «værsågo’». Og du: «?- får de påskeegg, vi da?» «Nei, trodde ikke dere ville ha», «Jomen, litt godteri er jo godt, at slle sitter med hver sitt er bare sært, og vi ikke får? Mamma, det er lite hyggelig.»

og de: ?? Hva sa de? Spør dem da vel? 

Anonymkode: 1ce78...115

Det er samboers foreldre, h"n reagerer å. Men vi gidder ikke lage en stor sak ut av det. dette er en luftetråd for oss.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg nysgjerrig, hva er en god grunn du...?

Om de forskjellsbehandler med vilje, og mener de har en god grunn til å gjøre dette, så er det de som ev. kan svare på hvorfor, ikke personer på et forum som ikke kjenner noen av de involverte :)

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Hedersbrukeren skrev:

Om de forskjellsbehandler med vilje, og mener de har en god grunn til å gjøre dette, så er det de som ev. kan svare på hvorfor, ikke personer på et forum som ikke kjenner noen av de involverte :)

Okay jeg vil høre hva du mener er en god grunn.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okay jeg vil høre hva du mener er en god grunn.

Det burde du ev. vite bedre enn hva jeg kan :)

Men mener du det ikke finnes noen god grunn, så kan det være snakk om gjentatte tilfeldige forglemmelser :)

AnonymBruker
Skrevet

Siden du til tider synes det er okay med forksjellbhehandling så burde vel du kunne klare å svare på når du synes du har en god grunn til å gjøre det?

Kan du ikke bare svare på det?  

• Liker 2
Skrevet

Kan det være de er fornærmet fordi dere gjør et poeng ut av å ta med egen mat ("bidra"), og derfor har bestemt seg for at dere kan spise det dere tar med, så spiser de det de har kjøpt selv? Høres rart ut, men det er den eneste "forklaringen" jeg kommer på. 

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Frostrose skrev:

Kan det være de er fornærmet fordi dere gjør et poeng ut av å ta med egen mat ("bidra"), og derfor har bestemt seg for at dere kan spise det dere tar med, så spiser de det de har kjøpt selv? Høres rart ut, men det er den eneste "forklaringen" jeg kommer på. 

Vi har ikke gjort noe poeng ut av det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, Frostrose skrev:

Slik har vi gjort i alle år.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden du til tider synes det er okay med forksjellbhehandling så burde vel du kunne klare å svare på når du synes du har en god grunn til å gjøre det?

Kan du ikke bare svare på det?  

Synes jeg? Disse vertene gjør åpenbart det, og hvilke grunner de har kan ikke jeg vite :)

Skrevet

Jeg har vokst opp i ett hjem der det er vanlig at barn får påske egg, ellers er det felles godteri i en skål på bordet, ofte flere skåler med varriert innhold. Dette som du nevner TS syns jeg er veldig sært av de det gjelder, skjønner godt at dere syns det er rart og er enig i at det ikke er godteriet det handler om, men selve forskjellen!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...