Gå til innhold

Det er ingen goderi på deling

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Liven_ skrev:

Det er rart at mennesker over 6 bryr seg om sånt er min mening.

Da er ikke dette tråden for deg ;)

Anonymkode: b6022...42f

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er jo det jeg sier: Goderi is da shit:-)

Anonymkode: 50920...d76

I see :)

Skrevet

Heter noen av de andre som er tilstede Ronja? :)

Er det ikke en bensinstasjon i nærheten hvor dere kan kjøpe deres eget godtesnop? :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Hedersbrukeren skrev:

Heter noen av de andre som er tilstede Ronja? :)

Er det ikke en bensinstasjon i nærheten hvor dere kan kjøpe deres eget godtesnop? :)

Selvsagt kan vi kjøpe godteri imorgen, men nå er ikke det som har poenget.  Jeg hadde aldri gjort det når jeg har gjester 🙂

• Liker 3
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som vert hadde passet på å tilby til alle, ikke bare enkelte og jeg hadde ikke drevet med slik forskjell behandling, for det er akkurat det er.

Enig.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er kjøpt inn til kjæreste til søster, søster, bror og mor, helt greit at de har vært her noen dager lengre enn oss, men likevel..

Jeg hadde reagert dersom det var kjøpt inn til alle andre, men ikke dere. Da kunne dere i alle fall fått beskjed om det, sånn at dere kunne handlet med noe selv også, så dere også fikk nyte litt godis i påsken. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Clefable skrev:

Jeg hadde reagert dersom det var kjøpt inn til alle andre, men ikke dere. Da kunne dere i alle fall fått beskjed om det, sånn at dere kunne handlet med noe selv også, så dere også fikk nyte litt godis i påsken. 

ja, og det er godteriet er ikke viktig, men det er den forskjellbehandlingen jeg reagerer på, jeg har tatt de i gjemme bort drikke og mat ol.

Og det er ikke slik at vi forventer å bli spandert på, vi har kjøpt inn brus, øl og diverse matvarer for å være bidra (de andre søskene gjør ikke det), det gjør vi hvert år, foreldrene og resten av familien er hyppig på besøk hos oss, de bor selvsagt gratis og der er det vi som står for mat og drikke til de.

• Liker 6
Gjest Dævendøtte
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ble også kjøpt spesial mat til den nye kjæresten til søsken

Det må da være greit? Er stor forskjell på godteri og mat, og hvis han spiser en spesiell type mat, så har jeg full forståelse for at man også kjøper inn dette til kjæresten til søsken. Noe helt annet er godteri, sånt deler man med alle. 

Hva hadde dere med til alle? 

Gjest Dævendøtte
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja, og det er godteriet er ikke viktig, men det er den forskjellbehandlingen jeg reagerer på, jeg har tatt de i gjemme bort drikke og mat ol.

Og det er ikke slik at vi forventer å bli spandert på, vi har kjøpt inn brus, øl og diverse matvarer for å være bidra (de andre søskene gjør ikke det), det gjør vi hvert år, foreldrene og resten av familien er hyppig på besøk hos oss, de bor selvsagt gratis og der er det vi som står for mat og drikke til de.

Ser svaret ditt nå, at de gjemmer bort ting er jo smålig. Da får jo dere spise og drikke deres eget uten å dele med de andre da. Hadde heller holdt meg hjemme enn å reise på en sånn hyttetur hvor folk ikke gidder å dele med andre, uansett om det er øl eller brød. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Dævendøtte skrev:

Det må da være greit? Er stor forskjell på godteri og mat, og hvis han spiser en spesiell type mat, så har jeg full forståelse for at man også kjøper inn dette til kjæresten til søsken. Noe helt annet er godteri, sånt deler man med alle. 

Dette var bare noe han likte veldig godt.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Dævendøtte skrev:

Ser svaret ditt nå, at de gjemmer bort ting er jo smålig. Da får jo dere spise og drikke deres eget uten å dele med de andre da. Hadde heller holdt meg hjemme enn å reise på en sånn hyttetur hvor folk ikke gidder å dele med andre, uansett om det er øl eller brød. 

Nei, det er jo familie da, og det er hyggelig, selvom det er smålig, jeg mener de har vært på besøk hos oss, tatt de å gjemme bort vinflaska og en pose nøtter...

Når jeg var på kjøkkenet i går og skulle legge ølen jeg har kjøpt og hadde lyst å drikke, ser jeg at den ene foreldrene veldig åpenlyst titter og skal sjekke hvilken øl type jeg har i hånda, seriøst jeg tar ikke uten tilatelse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Vi har kjøpt øl, brus og diverse ingredienser til et par middager som vi skal lage, avtalt en meny hele uken, 1 dag lager vi 1 dag lager de, og en annen dag lager 3 mann :)  sånn at foreldrene ikke for all jobben på kjøkkenet, og alle bidrar.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Siden dette plager deg ganske voldsomt så synes jeg du skal ta en tur og kjøpe påskeegg snop både til påskeegg for deg selv og kjæresten. Butikkene har åpnet noen timer i morgen, så det rekker du helt fint.

Han som har fått helt spesielt påskeegg har kanskje noe som gjør at han ikke kan spise innholdet i de andre eggene, - tenkt på det?

Anonymkode: 18f3a...0d9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden dette plager deg ganske voldsomt så synes jeg du skal ta en tur og kjøpe påskeegg snop både til påskeegg for deg selv og kjæresten. Butikkene har åpnet noen timer i morgen, så det rekker du helt fint.

Han som har fått helt spesielt påskeegg har kanskje noe som gjør at han ikke kan spise innholdet i de andre eggene, - tenkt på det?

jadabada.

• Liker 4
Skrevet

Kanskje det bare var en uskyldig glipp, kan skje den beste :)

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Hedersbrukeren skrev:

Kanskje det bare var en uskyldig glipp, kan skje den beste :)

det har du rett i :) Men jeg tviler når jeg ser sammenheng når de har vært på besøk hos og vi hos de.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jadabada.

Og du har selvsagt tatt det rolig opp med dine foreldre, ja?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og du har selvsagt tatt det rolig opp med dine foreldre, ja?

Jeg tenker det er greit å lese før man kommenterer :)

Jeg er ikke intressert i diskutere med en aggressiv kverulant som viser at klart og tydelig at man ikke har lest hva jeg svart andre tidligere. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forventer verken påskeegg eller julekalender i voksen alder, men hadde stusset litt når de andre fikk. Ikke laget noen sak av det dog, bare kjøpt mitt eget og latt det bli med dem. Gjemme unna mat er sært av dem. 

Anonymkode: 9d4d6...69a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker det er greit å lese før man kommenterer :)

Jeg er ikke intressert i diskutere med en aggressiv kverulant som viser at klart og tydelig at man ikke har lest hva jeg svart andre tidligere. 

Dere er jo voksne folk. Hvorfor i all verden oppfører dere alle dere som små barn hele gjengen bare fordi det er en høytid og dere alle har sagt ja til å samles på ett sted? 

Du må lage gode plott hvis du skal lage påsketråd ;)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...